5 Kasım 2010 Cuma

göz.

suat suna,sezen aksu,ferhat göçer,zeki müren, kıraç, funda arar,zerrin özer,sibel can,müzeyyen senar,nilüfer,cem karaca..hepsi ama hepsi senin için söylüyor..

dinle..kapatma gözlerini..hoş,kapatırsan da, içindeki aydınlığı ben görebiliyorum..
tıpkı,içimdeki karanlığı,sadece senin görebildiğin gibi..
varlığın varlığıma armağan oldu ama benim varlığım senin varlığını huzursuz etti.
kapatma gözlerini,sen ki..kapatma ki,ölene kadar rüyama girebilesin..





söyle,,buldun mu ..aradığın aşkı ,söyle..
uzun zamandır hasret kaldım yüzüne..
yoksa yalnız mısın sen yine..
benim gibi..
boynu bükük..gözü yaşlı..tek başına..
muhtacım inan senin bir tek sözüne..
yalvarsam,ağlasam,kapansam dizine..
dönermiyiz,yine eski günlere..





BAK Bİ ELİMDE GÖKYÜZÜ VAR, HALA..ÖTEKİNDE KAYIP GİDEN YILDIZLAR,,LALLAAA..KORKULAR DA BENİM, UMUTLAR DA..BENİ BIRAKMA..BENİ BIRAKMA.........

Hiç yorum yok: