5 Kasım 2010 Cuma

hiç bi kere hayat bayram olmadı ya da her nefes alışımız bayramdı..

geçen sefer 16 gün yazmamıştım, şimdi 17 gün olmuş..eh artık 18 gün yazmam..
evde deli bi tadilat var..doğalgaz bağlanıyor..evde yerinden oynamayan iğne iplik kalmadı..

insan ne garip bi yaratık ki, herşeye alışıp,sanki eskiden hiç böyle değilmişcesine yaşayabiliyorr..

antidepresanlarımı tamamen bıraktım..akşamları aldığım hapı da bitirdim ve kontrole gidemediğim halde şuan aşırı bi sıkıntı duymuyorum..ciddi bi baş dönmem var, bundan mı kaynaklı , bilemiyorum..

bu ayki gezme-tozma ve aktivite durumları :

tuna ile bol tasavvuf sohpetleri, tüline bi öğle yemeği ziyareti, serap dostuma eve akşam yemeği ve rakı sofrası, öğlenleri işyeri ziyareti,melek'e iki sabah kahvaltı ve buhran sofraları.çok eski arkadaşım esranın süpriz doğumgünü partisi ..
ara kere blogları okudum fakat yorum yazamadım kimseye..beni izlemeye almış olan iki yeni arkadaş için de çok tenkyu diyorum..
velhasıl..
hiçbi kere hayat bayram olmadı ya da her nefes alışımız bayramdıı..
bir umuttu yaşatan insanı..
aldım elime sazımıııı...

3 yorum:

zoitsa dedi ki...

ahh be bebeğim..bi yazıyon tam yazıyon ama keşke hep yzsan..seni çok özledim ben..çok hem de..evimin eski hali aynen seninki gibiydi biliyorsun ama herşey oturdu çok şükür..ne zaman sıra gelecek bana he?ne zaman gelcen :(

*selinka** dedi ki...

Allah başka dert vermesin herşey düzelir.temiz temiz oturursun artık.sevgiyle mutlu kal..

NİLMOON dedi ki...

zoi..canım ben wc ye gidemiyorm yağğ..gelcem kızım üzme beniğğ..
selinkacık..sağol canımm..