7 Kasım 2010 Pazar

iki rüya arası şiir yazmak caiz midir?

saat 4..yoksun..5, yok..6..7..ertesi..ve daha ertesi..
...........


sebebsiz uyandım yine,saatin köründe..
sebebsiz değil mi zaten herşey,yaptığım..
gözlerim acıdı..geçti..parmağımla deştim..kendim deşmedim  mi zaten kendi gözümü de, evet bunu da..bunu da, herşey gibi..
balkon..ses farklı..bu saatte cıvıldamaz kuşlar,benim bildiğim..pür neşe cıvıldayan bu iki kuş da neyin nesi..
bu saatte uyanmaz insanlar,70 yaşında değillerse eğer,benim bildiğim..
hangi yaşımı 10'unda,20'sinde yaşadım ki,buda 30 'a ramak kala,pek normal olsun..
aruz yok,nakarat yok,ölçü yok şiirlerimde..
zaten neyimde ölçü oldu ki, yerinde yerleşebildiğim..
sigara dumanı ne güzel bi fotoğraf eşyası,en güzelini daha çekemediğim..
saat ,senin de kalkmayı arzuladığın saat olur muydu..yoksa yatırır mıydm ben seni daha..
ne çok gülerdik ,ne çok..
zaten ne zaman az güldüm ki..
ne çok ağlarım, ne çok..
zaten neyi az yapabildim ki.....
N.KIVAN.A.

Hiç yorum yok: