29 Nisan 2010 Perşembe

tatlı krizleri .vol 534565745564









az önce cafe fernando-cenk'in son şaheseri,o muhteşem lake pastaya bakıp yalanırken,yine yine yine bir tatlı krizi dalgasına kapılıverdim..bu krizleri yoksayıp nefsime sahip çıkabilsem,sanıyorum ortalama 50 kg civarı bi İNSAN EVLADI olabilirim..

queen helene cocoa butter'ler..


bugün yürüyüş sonrası , migros markete girdiğimde tabii ki sadece çilekli nesquık süt almakla kalmadım..kremdir,losyondur alıp anca çıkabildim..migroskop dergisi aldığımda şaşırdım ve sevindim..çünkü bazı bloglarda sık rastladığım queen helene nin butter'leri artık migrosta satışa sunulacakmış..


isviçre'den ithal gelen krem ve bakım ürünleri arasında L'ANGELİCA bakım ürünleri de var..mesela selülit kremleri,sıkılaştırıcı vücut losyonları,diş macunları,el ve tırnak kremleri gibi..
migrosun fiyatlarını herzaman uçuk bulduğum için,sevmemekle birlikte girmeden de duramam..

poşette sebzeli tavuk..


bu akşam için hazırladığım poşette sebzeli tavuğum..

büyük tavuk bacakları,patates,acı yeşil biber ve çarliston biber,zeytinyağı,tuz ve karabbier poşede girer ..bu sefer sebzeleri ayrı poşede koydum..

geçen haftaki poşette sebzeli tavuğum..

bol patates,yeşil biber,bol soğan dilimleri,domates,tavuk butları,zeytinyağı,tuz,karabiber,kırmızı toz biber ve hafif kekik karışımı..hepsini harmanlayıp,poşede koyup pişiriyoruzzzzz..

sebzeli makarna..




İSTİYORUMMMMM..


sağlıklı beslenmek adına,gerçekten hiçbişey yapmadığım için,doktorlardan çıkamıyorum..zaten halihazırda hasta olan eşim için bu durum ekstra moral bozucu oluyor tabi..kendim için gerçekten sefa sürmekten başka bişi yapmıyorum..sürdüğüm bu sefalar da,kayda değer ya da bi tanesi yararlı bişi olsa,gam yemiycem..
-çok fazla kilom var
-çok fazla sigara içiyorum
-çok sağlıksız besleniyorum
-öfke kontrolünde çok başarısızım
-ayrangönüllüyüm ve çarçabuk sıkılyıorum
-iyi ya da kötü,duygu ve düşüncelerim,hep ağzımda
-yapabilitemin yüksek olduğu iyi şeyler varken,totomu kaldırıp çabalamıyorum..

NE YAPMALI-ACİL ACİL :
-sigarayı günde yarım pakede düşürmek ( günde 2 pakede yakın içiyorum)
-kilo verebilmek ve sağlıklı olmak adına,
hergün bir avuç badem,ceviz ve fındık yemek,
hergün 1 bardak süt içmek,
hergün bir porsiyon balık ya da tavuk yemek,
kepekli ya da sebzeli makarna kullanmak,
hergün taze meyve yemek,
hergün an az 10 bardak su içmek..

..su içmenin hayalini kurup,su içince midesi bulanan,benden başka kul var mı ey büyük rabbim? bırak su içmek istemeyi,susamıyorum bile..susama duygum mu yoktur nedir?
hergün en az 1 saat ,yürümek bile olsa,spor yapmak istiyorum..bu konuda da maalesef çok istikrarsızım..başlıyorum ve en çok 1 ay içinde bi takım sebeplerden ötürü bırakıyorum ve zaman yaratmak için çabalamıyorum..

BUGÜN KENDİM İÇİN NE YAPTIM:
-yarım saat yürüyüş yaptım
-sebzeli makarna yedim
-sabah normal kahvaltı ettim
-çilekli süt içtim
-1 avuç kadar badem yedim
-4 bardak su içtim..

vaovvv..büyük başarı ..en azından benim için :)))

24 Nisan 2010 Cumartesi

dove yoğun bakım serumlu saç kremi..


dove'un en başarılı bulduğum ürünü..saşımla başım dertte:) herzamanki acele kararlarım ve asla sabredememem sonucu 10 yıldır saçlarım kimi zaman haftada 1, kimi zaman günde 4 kere,kimi zaman da 4 ayda 1 farklı renklere ve şekillere bürünüyor sayemde..zaten cansız ve azıcık olan saçlarımı,bu ani kararlarımla iyice telef ettim..geri dönüşü yok..yine de bolca bakım kremi serumu kullanarak,az da olsa beslemeye çalışıyorum..

dove koparak dökülmelere karşı yoğun bakım serumu,beni gerçekten memnun etti..dove'un sabunlarını evel ezel severim..dalan dolive ve dove, benim favori iki sabunum zaten..bunun dışında,dove'un çok şey vaad eden,kaliteli ve hoş reklamları beni herzaman cezbetmiştir..fakat benim saçımda şampuanları ve kremleri işe yaramıyor..bu ürün dışında..
her ürün ,herkesin saçına ya da cildine iyi gelecek diye bişi yok tabi..

fakat bu yoğun serumlu kremin fayda sağladığını ,geçen gün, annem saçımı örerken farketti..saçımın dolgunlaştığını VE LÜTFEN BENZETMEYE DİKKATT: kedi kılı :) olmaktan az da olsa çıktığını ve ele geldiğini söyledi ve nasıl mutlu oldum tahmin edersiniz..
tavsiye ederim arkadaşlar..kokusu çok güzel ve kalıcı..ucuz ve etkili onarıcı arıyorsanız deneyin derim..

ekonomik,tamamen zararsız,gözü asla yakmayan ve makyajı kalıntısız çıkaran DALİN..



KIZLARRR..toplanın..süper bişi keşfetmiş kardeşim..

geçenlerde kardeşim kısa bir tatil için geldiğinde,makyaj çantasını ve bavullarını boşaltırken,bebe şampuanı gördüm tuvalet masasında.." bu ne yavv" dedim.." saçlarını açabiliyor mu bu ?"aldığım cevap beni şaşırttı..

meğer, bi arkadaşı,bebe şampuanlarıyla makyajını çıkartıyormuş,nunum da test etmiş onaylamış, niveanın bebe şampuanını almış..ben de hemen ertesi gün, dalin aldım ,en ufak boylardan..beğenmezem,taha'ya veririm ,bir deneyeyim,diye..
aman o da ne?

benim makyaj çıkartmakla ilgili evel ezel hep ciddi bir sorunum vardır..var-dı, bitti..şükür..en katkatlı sürülen rimeli bile ,sıfır iz ile hemen çıkartıyor..keza,tüm makyaj ürünlerini..ne gözünüz yanıyor,ne cildiniz kuruyor ne de avuç dolusu para dökmeye gerek kalıyor..

mutlaka deneyin derim..benim için artık makyaj çıkarmak bebek oyuncağı oldu,tabir-i caizse..o kadar sıkıntı çekerdim ki,öyle böyle değil..almadığım ürün,denemediğim temizleyici kalmamıştı..bi parça alın ve ıslak yüzünüzde bolca köpürtün,gözlerinizi istediğiniz kadar ovuşturun,ki gerek kalmıyor, yine de asla göz yakmıyor ve hiç iz bırakmıyor..

hatta abartıp saçınızı ve vucudunuzu da yıkayabilirsiniz..yok böle bi ferahlık kızlarr...

23 Nisan 2010 Cuma

taze soğanlı et yahni..




taze soğanları sıvıyağda epeyce kavuruyoruz..haşladığımız etleri ve salçayı,şekeri tuzu da ekleyip yine güzelce kavuruyoruz..


etin haşlama suyunu da ekliyoruz..ve yaklaşık yarım saat kadar ,kısık ateşte iyice pişiriyoruz..denerseniz yorumları yazın..afiyetler..

DALAN D'OLİVE..(yorumlarım)


                                                     işte beklenen dalan dolive postum:)


ambalaj: ahşap,güzel bir kutu içerisine,itina ile yerleştirilmiş bakım ürünleri..hım..çok güzel..zaten kullandığım ürünleri,bu şekliyle 1 hafta boyunca sürekli kullanarak yorum yazmak istediğimi yazmıştım daha önce..işte o gün,bugündür:)


ambalaj ve kutulama çok güzel: ahşap kutunuzu çok amaçlı kullanbilirsiniz..ister bu haliyle saklayın setinizi,isterseniz küçük makyaj kutusu olarak kullanın..özel fiyat ile sunulan bu ürün seti ve merak ettiğiniz herşey için ayrıntılı bilgileri alabileceğiniz adres: wwww.dalanshop.com.tr



zeytinyağlı sabun seviyorsanız,işte piyasadaki en ucuz saf sabunlardan bir örnek size..bu sabun için,belirtmek istediğim en önemli nokta,saçlarım için kullanışım oldu..

ambalajını okurken, saçlar için de sağlıkla kullanabileceğimizi yazdıklarını gördüm..hadi bakalım dedim..benim bu yıpranma ötesi telef olmuş,röfleli ve ekstra boyalı ,2 kez kremlemekle ancak açılan saçlarımı,bu sabun ne hale getirecek..

riski göze aldım ve 4 gün önce duşta, verdim sabunu saçıma,verdim sabunu saçıma:)..28 yaşındayım ve çocukluğumda birkaç kezin dışında,ilk kez sabun vurdum saçıma..yıkarken dolgun dolgun köpükler ve durularken gıcırdayan saçım tazelenmiş hissini verdi bana..

ertesi gün,yeğenime gittiğimde,saçımdaki parlaklığı ve canlılığı sordu..ki haberi yoktu,dalan sabun kullandığımdan..çok sevindim,biraz zor taransa da ,arada bu sabunla saçıma bi iyilik yapmaya karar verdim..


bu arada, özel hediye seti alırsanız,ahşap kutunun içinden özel ipek kesesi çıkıyor..bu ipek kese ile kese yaptığımda,burnuma gelen " nostaljik hamam" kokusu beni çok mutlu etti..yaklaşık 1 sene önce, dalan'ın zeytinyağlı büyük kalıp yeşil sabununu kullanıyordum, keza,o da hala banyomda duruyor..birkaç arkadaşıma da alıp hediye etmiştim..yeni evlenecek olan bir arkadaşıma aldığımda, kullanmayıp çeyizine koymuştu:)şimdi, cildi sorunlu olan kardeşime alıp vereceğim bu sabundan..

dalan sabun için,son yazacağım şey..pahalı sabunlara boşa para vermeye artık gerek kalmadığı..deneyin,abartmadığımı göreceksiniz..




işte, bıkmadan kullanabileceğim, tam 2 yıldır zaten kullanmakta olduğum nemlendirici..ayaktan topuğa,ellerden vücuda,yüzden bacaklara kadar hiççç çekinmeden bol bulamaç sürdüğüm,beni nemlenme açısından, yeterince tatmin etmiş olan ve kokusuna hayran olduğum nemlendirici kremim..2 yıl öncecomopolitan dergisinden ,bu kremin numunesi çıkmıştı ve ben bu nemlenmenin hissine kokusuna ,abartmıyorum, aşık olmuştum..hemen dalan müşteri hizmetlerini aradım..hatta,geçen yıl ki postlarımda mevcut postlarım var bu konu ile ilgili..velhasıl, o günden beri, eczanelerden çok uygun bir fiyata, hep küçük boylarını aldım ve kullandım..taa ki, dalan'ın bu süper kremin büyük boyunu çıkardığını öğrenene kadar..şuan , dalan dan gelmiş olan ürünlerimin, bir pakedini bir arkadaşıma ,birini de kendime :9 hediye etmiş biri olarak, arkadaşımdan da çok olumlu geri dönüşümler aldım..kremin kokusunu , Zuhal da çok beğenmiş ve özellikle makyaj altına ve yatmadan önce yüzünü temizledikten sonra sürdüğü nemlendiricisi olarak belirlemiş dolive'i..
sıvı sabununu da ,bu nefis nemlendiriciyi de illa ki bir deneyin derim..göreceksiniz,avuç dolusu paralar verdiğimiz,çok şeyler vaad eden ve yabancı menşeili o pahalı kremlerden altta kalır bir yanı yok..


DALAN DOLİVE SIVI SABUN ,mutlaka tavsiye edeceğim en güzel ürünlerinden biri..elimi yıkarken,hissettiğim en belirgin şey, "evet,zeytinyağlı doğal bir sabunla elimi yıkıyorum.." hissi..kokusu çok fresh,zeytinyağlı taze hoş bir koku ve ellerde bıraktığı his ise,kesinlikle nemlenmiş ve temiz bir ten duygusu..ayrıca vücut temizliğinde de kullanabilirsiniz..


DALAN DOLİVE , bu şişe ,evde zaten kullanmakta olduğumuz olan sabun idi..üzerine hediye gelince ,stoklamış oldum :)
TEŞEKKÜRLER DALAN DOLİVE.. 10 PUAN - 10 PUAN - -10 PUAN ..:)

20 Nisan 2010 Salı

KAZANANI AÇIKLIYORUMM..



SELAM KIZLAR..
SÖZ VERDİĞİM GİBİ,20 NİSAN GECE 24 SULARI, ÇEKİLİŞ YAPTIK VE KAZANANNNN..
CİCİKAN
TEBRİKLER CİCİŞ..
ADRESİNİ BEKLİYORUM..
SEVGİLER..

DALAN D'OLİVE postu bikaç gün sonra..

TAM İKİ GÜN ÖNCE GELDİ,NEFİS DALAN PAKETLERİM..ÜZGÜNÜM Kİ ,SİZLERLE PAYLAŞAMADIM..
DEMEM O Kİ, ASLI HANIM, OKUYORSANIZ VE KIZLAR SÖZÜM HEPİNİZE,EN KISA ZAMANDA DOLU DOLU BİR DOLİVE POSTU GELECEK,FOTOSUZ VE BİKAÇ GÜN KULLANMADAN BİŞİ YAZMAK İSTEMİYORUM..SIVI SABUNU VE KREMİ ZATEN KULLANDIKLARIM ARASINDAYDI AMA SABUN VE İPEKLİ KESEYİ DENEYİP YORUMLAYACAĞIM,Kİ BEĞENECEĞİME EMİNİM..
GELEN SETİMİ SEVİNÇLE AÇIP HEMEN Bİ PAKEDİ KENDİME AYIRDIM VE BİRKAÇ KEZ KULLANDIM,DEDİĞİM GİBİ BİKAÇ GÜN DAHA GEÇSİN HELE YORUMLAMAK İÇİN..DİĞER PAKEDİ DE O GECE BİZE MİSAFİRLİĞE GELEN SEVGİLİ ARKADAŞIMIZ ZUHAL BEĞENİNCE ONA VERMEK DURUMUNDA KALDIM..HEDİYEYİ HEDİYE ETMEK SÜNNETTENDİR ,DİYEREK..ŞİMDİ ZUHAL İN DE KULLANIP YORUMLARINI BANA İLETMESİNİ MERAKLA BEKLİYORUM..
EN KISA ZAMANDA GÖRÜŞMEK ÜZERE..

13 Nisan 2010 Salı

dalan shop'tan incelik..

ARKADAŞLAR..BİLİYORSUNUZ,DAHA ÖNCE DE BLOGUMDA DALAN'IN ÜRÜNLERİNDEN BAHSETMİŞTİM..DALAN SHOP'TAN ASLI HANIM İLE MAİLLEŞTİK VE ÇOK İNCELİKLE CEVAP ALDIM KENDİSİNDEN..DALAN'A OLAN OLUMLU TAVRIM,BİR TÜKETİCİ OLARAK,KAT BE KAT ARTTI..BLOGUMU OKUYARAK,DAYIMIN VEFATI İÇİN BİLE BAŞ SAĞLIĞI DİLEDİ ASLI HANIM,SAĞOLSUN..BURADAN ONA TEŞEKKÜR EDİP,SEVGİLERİMİ SUNMAK İSTEDİM..
EN KISA ZAMANDA DALAN-DOLİVE ÜRÜNLERİYLE İLGİLİ BİR POSTUM OLACAK..