30 Ocak 2011 Pazar

anlamsız pazar..

bikaç gündür yazmamıştım çünkü yazacak bişi yok idi..
blogumda ardı arkasına yayınladığım hediye çekiliş postları gördükçe kekomançi bir tat verse de can sıkıntısından şuan güncel olan 30 tane çekilişe katıldım..beleş sirke baldan tatlıdır hehehehe :))hadi ordan sanki siz katılmıyosunuz :)))

çekiliş işi başlı başına bir iş..bu bile bi mesai istiyor yahu..çekiliş yapan blogun linkini ve hediyeyi kopyala yapıştır,kendi bloguna yaz,geri dönüp karşı tarafa yorum yaz..puff..oturdum uğraştım işte boş zamanım çooktu..

taha'yla hayat bambaşka..pofuduk ayaklara bakar mısınız,maşallah..


bugün pazar..
hoş,pazar olmasa ne olur ,bana hergün tatil günü
:((
umutsuz ev kadını ben,saat öğlen 1 buçuk ve tüm işi gücü bitirmiş internet başında vakit öldürüyorum..
ee sonuç? kafayı yemiş cozutuk ve hayatı boşlukla geçen genç bi kadın..
çok sıkıcı..
böyle mi olmalıydı?
şuan istanbulda taksimde bi- iki dostla geziniyor olmalıydım,bi cafede kahve içip,bir büfede sucuk ekmek yemeliydim..bol bol yürüyüp yeni kitapları netten siparişle değil ellerimle dokunarak almalıydım..hava dondurucu da olsa kat kat lahana gibi giyinme pahasına sahilde çay simit yapıyor olmalıydım..
sinemaya gidip çıkışta film kritiğini kahve eşliğinde dostlarla yada sevgiliyle yapıyor olmalıydım..
kardeşim şuan Erzurum olimpiyatlarında..sömestr tatili için tdağa geldi,evden çıkmadan pijamalarıyla dinlendi,dergi kitap okudu,anne yemekleriyle bayram etti ve 1 hafta dinlenip önceki akşam, gece uçağıyla erzuruma uçtu..arkadaşlarıyla olimpiyatları izleyip,erzurumun karının tadına doyup bir hafta sonra en son uçakla geri dönecek..güzel,ne güzel,çok güzel..
iç döküş mü,sitem mi,hayal kırıklıkları mı,evliliğin negatif yönleri mi,ne derseniz deyin, tabi eğer hala bu uzuuun satırları okuyup buraya kadar geldiyseniz..ama ben çok sıkıldım hem de çok..çok çok..
hayatıma bir yön vermem gerek,burası kesin..ama bu yön çoğu kez evliliğin stabilliğiyle çatışıyor olunca ağzımı açmadan susup oturuyorum,zira bu şehirde yaşamak bunların çoğuna engel benim için..
umutsuz ev kadınından sevgiler..


11 yorum:

Modafobik dedi ki...

Ay parçası da tam ay parçası ya yerimmm bunu! :)

NİLMOON dedi ki...

ye abisi ye..çok tatlıdır benim kuzum..yorumuna teşekkürler.sevgilerr..

Ayşegül dedi ki...

ah ben bu ayacıkları yerimmm... pamuk ayaklar dolma ayaklar..

Judy Abbott dedi ki...

bence bu boşluğu kilo vermek için kullanabilirsin, sana da moral olacağına inanıyorum.

NİLMOON dedi ki...

AYŞEGÜÜÜL,EVET NASIL DOLMA PARMAKLAR YAHUU..

JUDYCAN COK AMA COK HAKLISIN O AZMİ O SİTEĞİ KAYBETTİM VE ARTIK BULAMIYORUM,BİLSEN ÖYLE ZRO Bİ DURUM Kİ,SORUNUM VAR ÇÖZÜMÜ BİLİYORUM AMA PARMAGIMI KIMILDATAMIYORUMM

zoitsa dedi ki...

canım benim..bütün bu sorunların çözümü yine içimizde maalesef..seni taksime kaçırarak renklendirebilirim ama :)

seda dedi ki...

merhaba; bloguma bıraktığın yorumdan aklımda kalmıştı; sanırım bu tip bir ürün arıyorsun?

http://sedaningardirobu.blogspot.com/2011/01/yaz-oncesi-derinlemesine-sac-bakm.html

NİLMOON dedi ki...

seda, çok teşekkürler..hemen bloguna gelip yorum yazıyorum sana..

zoim kaçır beni kaçır taksimlere maksimlere..hahaytt

Kitap Delisi Gizem dedi ki...

aslında ucundan biraz başlasan kilo vermeye daha sonra kendin isteyeceksin diyet yapmayı moralin yerine gelecek..

Mine Özgür dedi ki...

Merhaba Nilmoon,
Mail adresinizi bulamadım.Bana
mineflora@yahoo.com
a bir mail atarsanız (Bıttım Sabunu ile ilgili)....
Teşekkürler...

& Kitap Cadısı & dedi ki...

O ayakları bi ısırabilirmiyim :D