10 Ocak 2011 Pazartesi

blog aşkına...

biçok şeyde olduğu gibi, okumak ile de ilgili obsesyonlaırm var..en basit örneği: bir blog mu keşfettim, çok mu sevdim, o blogu geriye döne döne taa ki blogunu açtığı ilk güne kadar, ilk kayıttan itibaren okurum ve bunun için genelde  o günümü ayırırm tümden..bölmeden, bölünmeden,araya başka bir eylem sokmadan..
başından sonuna kadar okuduğum blogları listelemek isterim :
- zoitsa
- real fiesta hakiki muhabbet
- canlarım,kızlarım
- prettycool
- hafif tarif
- nil ertürk
ve şuan hatırlayamadığım en az 5-6 blog daha..


kitap okur gibi ilk sayfadan itibaren son güne kadar teek tek okudum bunları..
blog anlayışım böyle , yani o insanı keşfettikten ve o yazısından haz aldıktan sonra önceki yazılarını merak eder,okudukça da yakınlaşırım..özellikle " real fiesta" sabaha kadar oturup baştaaan sona okuduğum ve bayıldığım bir blog!sonrasında da benimseyip,hergün girip bakıp,iyi dilekler ve duygular geliştirdiğim bloglardan biridir..
işte dün de " tatliserin- prettycool" isimli blogu keşfetmiş idim, okudum okudum okudum:)) ve son postuna yorum bıraktım ki bunu baştan sona okuduğum bütün bloglara bırakırım bu yorumu..bilsin isterim, onu baştan sona okuduğumu, kıymetli bulduğumu, yazmasının artık benim için ekstra bir mutluluk daha olacağını..
pretty'e de yorum bıraktım ve az önce bloglarımı dolaşırken benim yorumumu post olarak yayınladığını gördüm ve hem mahçup oldum hem de çok hoş buldum..


çok ama çok teşekkürler pretty ve kuzusu duru !!!

işte insanlık bu kadar yüce birşey..iki satır yazıdan etkilenip mutlu olup ,geri dönüşümde bulunuyorsun, o yüzünü hiç görmediğin aynı şehirde bile olmadığın kişiyle, ruhsal bir etkileşimde bulunup onu seviyorsun..sevgiye ne kadar önem veriyoruz ve aslında hepimiz yani tüm insanoğlu sevgiyi nekadar seviyuruz, bu sadece basit bi örneği..
misal zoimle 1 senedir tanışıyoruz..blog ile başladı onunla da dostluğumuz, kısa süre sonra bi çay içtik gün boyu konştuk ve o gün bugundur de , yokluğunu hissettiğim, sıkıntısı varsa üzüldüğüm, sevinci varsa gerçekten empati yapıp sevindiğim bir dosttur zoi..

allah, insanı insandan eksik etmesin a dostlarrrr..
hepiniz iyi ki varsınız, tüm blog listem..
xoxoxoxox


foto : izmir -  kızlarağası han - kukla manken







-

8 yorum:

*selinka** dedi ki...

öncelikle mrb canım.ben daha tam okumayı bitiremedim ama okuyabildigim kısımlardan seninde cok samimi ve içten bir blogun var sevgilerimle canım.

NİLMOON dedi ki...

selinkaaaa çok tatlısın çok teşekkürler..

zoitsa dedi ki...

bende seni ilk bulduğumda en başa kadar okumuştum :)sonra o yetmedi toptan geleyim içini de okuyayım bakayım dedim:)

Deli Anne dedi ki...

Bende de bu türden takıntılar vardır.. bir şeyi sevdim mi tamamına ulaşmak isterim.. sevdiğim yazarsa tüm kitaplarını okumak, müzisyense tüm müziklerini dinlemek, yönetmense tüm filmlerini izlemek..

NİLMOON dedi ki...

yerim seni zoim..

NİLMOON dedi ki...

deli anne, evet size katılıyorum..

Judy Abbott dedi ki...

çok teşekkür ederim Nilay, ne kadar düşüncelisin. iyi ki varsın, yorumlarınla beni çok mutlu ediyorsun. sevgiler.

NİLMOON dedi ki...

JUDYCAAAN, ÇOK AMA ÇOK TATLISIN.YORUMUNLA BENİ ÇOK MUTLU ETTİN,ESTAFURULLAH ABARTMIŞSIN..SEN DE İYİ Kİ VARSIN, NEFİS YAZILARIN,EĞLENCELİ VCE GERÇEKÇİ OLUŞUNLA BAYILIYORUM POSTLARINA..KOCCAMAAN SEVGİ PITIRCIKLARI:))