24 Ocak 2011 Pazartesi

istiyorum..

istiyorum bütün kitaplarını :
- ayşe kulin,
- pınar kür,
- duygu asena,
- elif şafak
- cemal süreyya,
- nazım hikmet ran,
- necip fazıl k.
- nazlı eray,

istiyorum :
- damask desenli bir nevresim takımı
- duvarın bazı bölüm yada bölümlerine uygulanacak damask desen duvar kağıdı,

istiyorum :
 - sömestre gelen nunumla sık ve kaliteli vakit geçirmeyi..

istiyorum, şu rehavetten kurtulmayı,
evin yakınlarına açılan spor salonunu ziyaret edip kaydolmayı,
istiyorum artık çoktaaan gelmesi gereken ama
hala üstüne yatılan paralarımın gelmesini..


istiyorum bugün geleceğine söz veren pimapencinin artık gelip,
banyomdaki ahşap camdan beni kurtarmasını..

3 yorum:

Judy Abbott dedi ki...

nilaycım, istemek çok güzel birşey, sen istedikçe gerçekleşir dileklerin, buna inanıyorum ben.

zoitsa dedi ki...

evine girer girmez şu kitaplarla karşılaşmayı çok seviyorum:)

NİLMOON dedi ki...

judycan,istemek evet evrene tertemiz enerji gönderdiğimiz vakit olması çok muhtemel şeyler..hepimizin dilekleri olsun inşallahhhh:)

zoim benim,ah daha bidaha gelemedin ki kuzucum,en kısa zmaanda kek ve kahve günü-gecesi yapmak dileğiylennn:))