6 Ocak 2011 Perşembe

JULİE & JULİA

işte bayılarak izledğim bir film daha..yine geç takip ediyorum vizyonu..vizyonumu seveyim:))

yanılmıyosam 2009 film festivalinin kapanış filmiydi bu..


çok sevdiğim,biricik MERYL STREEP harika bir roldeydi yine..
Bu rol öyle yakışmış ki ona,film bitince, Meryl olsa da yanacıklarından öpsem diye düşündüm:))


Amy Adams da güzel bir oyunculuk sergilemiş..


fakrlı yerlerde ama benzer şekilde akan iki gerçek hayat öyküsünü konu alan film, bool bool yeme-içme sahnesi içeriyor..zaten filmin konusu da yemek yapmak ve yemek blogerlığı üzerine..


izlemeyen herkese şiddetle tavsiye ediyorum..


sana bayılıyorum Meryll...

4 yorum:

prenses dedi ki...

süper bir film..ben çok güldüm ve ağzıma dolandı fransızca ''bon apati''deyişi.kusura bakma fransızca nasıl yazılır bilmiyorum :DDD

NİLMOON dedi ki...

MERHABA PRENSES..
SORMA, BENİM DE AĞZIMA TAKILDI " BON APATİT" ," BON APATİT" EŞİME DARAL GELDİ HATTA..
ESTAFURULLAH, YAZILIŞINDAN BEN DE OCK EMIN DEGILIM AMA İÇGÜDÜLERİM BENİ DPĞRU YÖNLENDİRİYOSA, " BON APETİTE" OLMASI LAZIM..SEVGİLER..

Judy Abbott dedi ki...

yaa ben kaçırdım bu filmi, dvdsini alacağım. çok seviyorum Meryl Streep'i , kusursuz bir insan bence:)

NİLMOON dedi ki...

judycaann..mutlaka izlemelisin..Meryl nin hayranıyım ben de..kesinlikle katılıyorum..Onun filmleri zaten güzelken,hele bu filmdeki sempatikliğine hayran kaldımm..