1 Ocak 2011 Cumartesi

merhaba..merhaba..

en son 12 kasımda yazmısım ..
o gün bugündür, blog yazmak, böyle bi zor geldi falan..:)))))

ama hergün hatta bazen 12 saat pc nin başından kalkmadan, takip ettiğim blogları sürekli okudum..
zaten " takipteyim" listemde olanları aralıksız takip ediyorum, yorum yazmasam da çoğu kez..


 2010 un son ayları nasıl geçti, neler yaptım :


- sürekli tadilat,doğalgaz,boya badana,temizlik ( kaçıncı baskı )

- antidepresanlarımı bırakış..

- Emin'in küçükbaş hayvan çiftliği kurması..

- genelde evde ve yalnız olmayı tercih ederek, son 1 aydır çok fazla insan içine karışmamak

- İzmire gitme kararıyla birlikte bisürüü alışveriş yapmak, dolap düzmek,balayından sonra ilk kez bavul hazırlamak..
- saçlarımı bob modeli kestirip koyu renge boyatmak..radikal bi karardıı..
- İzmir'e, psikolog arkadaşım Nuray sultana 1 haftalık ziyaret..sabahlara kadarr, doyasıya terapi ve gezmek..büyüleyici İzmir'i 1 hafta da olsa yaşamak, çokça alışveriş ve gezmek,fotoğraf çekmek..
- burnuma piercing ..
- arkadaşlık ve dostluklarımı sorgulamak, içimi ferahlatan kararlar vermek/almak..
- cosmopolitana 5.yıl da da abone olmak.
- ailemle ilişkilerimi iyileştirmek, soğuk donuk mutsuz şımarık küçük kız olmaktan çok, daha iyi bi evlat olabilmeyi istemek ve az da olsa çaba harcamak..
- 31 aralık günü , rutin yılbaşı ritüelim, evi de kendimi de güzelce temizlemek..
- yeniden günlük not defteri tutmaya başlamak.."yazmadan olmuyor" u iyice anlamak..ya günlük, ya blog, ya kişisel not defteri tutmanın, insanı daha planlı,dana neşeli ve daha umutlu yaptığını bikez daha anlamak..
- kendime yeni yıl hediyesi olarak "fotokritik" adlı fotoğraf sanatı sitesinden üyelik satın almak ve amatör fotoğraflarımı paylaşmaya başlamak ..fotoğrafçılık hakkında daha çok şey öğrenmeye başlamak..
( sitedeki rumuzum : nilaykivan..isterseniz girip bakabilirsiniz,siteyi de keşfetmiş olursunuz,ilgilenenler varsa..)
-aşkı,hayatı ve kendimi sorgulamak,içsel yolculuklar ve değişik ruh hallerimi akıl mantık süzgecinden geçirmeye çalışmak..

herkese iyi bir sene diliyorum..
süslü yılbaşı tebriklerim yok benim..
çünkü herkes ne istiyorsa ve hayırlısıysa ona ulaşsın,bu zaten hayatın en büyük süsü oluyor..

6 yorum:

Judy Abbott dedi ki...

yazmadan olmuyor, gerçekten öylesine güçlü bir ihtiyaç. ama sen bloga yaz olmaz mı, günlük defterlerine yazarsan okuyamayız ki biz:)) iyi seneler:)

NİLMOON dedi ki...

hoşgeldin judycan..
tamam bloguma yazacağım:))
sevgiler..

zoitsa dedi ki...

canım arkadaşım benim..

NİLMOON dedi ki...

zoim benim....

ESMANUR dedi ki...

açıkçası geçenlerde aklıma düştünüz sürekli yazmanıza alışmıştık paylaşımlarınızı merakla bekliyorum kucak dolusu sevgiler.

NİLMOON dedi ki...

sevgili Esmanur, çok zarifsiniz..1 ayı aşkın yazmadım ,evet..benden de size kocaan sevgiler.mutlu yıllar..