12 Ocak 2011 Çarşamba

MİM..

ZOİ  beni de mimlemiş..


1) Şu sıralar üstünüz de en çok iz bırakan kitap?

ruhsal astroloji ve uçurtma avcısı..en son onları okudum ,dün bitti ve çok etkilendim..

2) En çok sevdiğiniz çizgi film karakteri?

şirinler..


3)Sevdiğiniz birisinden şimdi bir paket gelse içinden ne çıksın isterdiniz?
uzun süredir alamadığım paramla ilgili,  tahsile hazır kesilmiş bir çek!!!


4)Siz de en çok iz bırakan defalarca izlesem bıkmam dediğiniz film?

bridget jones'in günlüğü'nü milyon kez izledim,daha da izlerim:)


5)Evinizde oturdunuz ortalık sakin elinizde de kitabınız keyif yapmaktasınız yanında size ne eşlik etsin istersiniz?

taze demlenmiş güzel bir çay, cevizli ev keki..



6)Diyelim ki elinize kendi işinizi kurma imkanı geçti hangi işi yapmak isterdiniz?

küçükbaş hayvan çiftliğiydi,çok şükür kurduk, 2 ay olucak..bir de kendi işime geri dönmek isterdim,zaman gösterecek..



7)Şuan bulunduğunuz şehirden başka bir yerde yaşama imkanı sunulsa nereyi seçersiniz?

izmir..ılıman,kültürlü,haşmetli ve şık..


8)Son zamanlarda ''ehh yeter be'' dedirten bir olay yaşadınız mı?

günlük şeylerdi, üzerinde durup yazmak istemem.fakat bankalardan bıkmış durmdayım (gecikmiş geri ödemeler vs.)


9)Vazgeçemediğiniz 3 şey desem size ne dersiniz?

ailem,kitaplarım,internet


10)Çay mı? Kahve mi?

günde 1 kez belki kahve ama ikisi arasında birini seçmem gerekirse kesinlikle çay..günde iki demlik çay içiyorum..

mim için teşekkürler fakat sanırım çoğu kişinin elinden geçmiş bu mim..kimseye yollamak istemedim şuanda:))
yeni mimlerle görüşelim kızlarrrr:)))))

5 yorum:

Ayşegül dedi ki...

aa bayıldım ben bu mime.. bana gönderir misin =)

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

:)cevap aynı,İnternet hepimiz için vazgeçilmez oldu.

Deli Anne dedi ki...

iyiymiş bu mim.. severim zaten anketimsi şeyleri.. niyeyse:) çay ve keki ben de alayım:)

Judy Abbott dedi ki...

Mark Darcy'i sevmeyen kız yok herhalde, canımız:))

NİLMOON dedi ki...

SEVGİLİ AYŞEGÜL, TABİİ HEMEN GÖNDERDİM SANA..YAKALAA:))

İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ, ARKADAŞIM, SEN DE MİMİ CEVAĞLAMAK İSTERSEN ZEVKLE OKURUZ..

DELİ ANNECİK,ANKETİMSİ ŞEYLER İÇİN GÜZEL BİR MİM HAZIRLAYACAĞIM YAKINDA, HEMEN SANA DA YOLLAYACAĞIM, BU MİMİ DE YOLLADIM ZATEN..

JUDYCAN, MARC MARC MARC:)))