7 Ocak 2011 Cuma

okumayan kalmamalı: ruhsal astroloji ve uçurtma avcısı..


izmir seyahatim öncesi, sevgili ablam psikolog Nuray Karataş'ın,sevgili ablam ,Sosyal Demokrat gazetesi yazarı Nermin Tuna'nın  ve astrolojist-yaşam koçu sevgili Rukiş'ciğimin tutkulu önerisiydi RUHSAL ASTROLOJİ..JAN SPİLLER  -  Akaşa Yayıncılık..


burç ile fal ile ,basit,fasarya, saçma yorumlar ile uzaktan yakından alakası olmayan gayet bilimsel bir çalışmanın ürünü..doğum gününüze göre, kuzey ay düğümü denilen mühim bir açılımın etkileriyle, birebir sizi anlatıyor..

üstelik, ne yapmanız ve ne yapmamanız gerektiğini okuyunca donup kalıyosunuz..çevremde kaç kişi bu kitabı rehber aldıysa, herkeste aynı etkiyi gösterdi..

hayattaki misyonunuz,yapmanız ve yapmamanız gerekenler, vermeniz ve bırakmanız gereken dersler,kişilik,aşk,sağlık ve kariyer ile ilgili neredeyse cümle kuracak kadar birebir yakın bilgiler..kitap yaklaşık 700 sayfa ve bir rehber niteliğinde..12 burç için, ayrı ayrı bölmelerden oluşuyor ve bir kitap sayesinden insanın hayatı değişebilir mi derseniz,evet,değişebiliyor..

bu kitabı arayıp tarayıp bulamadım,en sonunda gittigidiyor.com'dan çok az kullanılmış,ikici el olarak bulup hemen aldım..


UÇURTMA AVCISI..ahh, geç kalmış olabilirim ama hiç mühim değil,zira şimdiymiş bunu okumam gereken zaman belki de..

bu kitap hakkında çok yorum yapamıyorum,zira yeterince yorum sahibi bir eser..harika,okumayan kalmamalı..şimdi sırada filmini izlemek var!!
evet,ben son bikaç haftadır bu iki kitabı edindim ve okudum..

çok uzun zamandır ,ne aldığım ne de okuduğum kitaplar hakkında post yazmamıştım,nedenini bilmiyorum,rehavet olsa gerenkkk:)

Hiç yorum yok: