20 Ocak 2011 Perşembe

yedim,aldım,okudum,beğendim..

pazartesi günü, kasvetimden kurutlmak için kalktım duşumu alıp yürüyüşe çıktım..evden maksiye kadar yürüyüp derin derin nefesler aldım..





burger king de kendime bir öğle yemeği ısmarladım,gelen geçeni, kıkırdaşan gençleri ve gelip giden üniverstite öğrencilerini izledim..









kitap reyonunda bolca vakit geçirdim..yeni çıkan kitaplardan cosmopolitan sayesinde haberim oluyor,raflarda görünce şaşırmıyorum..

ayşe kulin'in , " hayat" - " hüzün" adlı iki farklı kitapta birbirnini devamı olarak ,gerçek hayat hikayesini anlattığı kitapları çok merak ediyordum.."hayat" olan ,çocukluk ve gençlik çağlarını anlatıyordu.."hüzün" ü aldım ilk olarak, yazar oluşuna katkıda bulunan çoğu yıllarını yazdığı..
burger kingde bir çay molası verdim yeni aldığım"hüzün" ü okuyarak..bayıldım bayıldım, mutlaka okuyun!!
dün çıkış sebebim ise "nazlı eray" okuyasım gelmişti,diyebilirim..nazlı eray'ın "örümceğin kitabı"nı aldım hemen uzun uzun gezdiğim ara sokak kitapçımda..
pazartesi akşamı kendi gezintilerimden sonra eşimle buluştuk,turladık..vaseline serisi yeniden atağa kalktı biliyorsunuzdur reklamlardan..şu çiçekli fotoda kitabın üzerinde görünen " vaseline cocoa butter" kremi aldım..çok iyi, çok yararlı..mutlaka dneeyin..
sonrasında akşam misafirlerim geldi,Emin'İ evden postaladım..
gelen misafirlerimden biri, evime ilk kez geliyordu, iş çıkışı bana bi buket çiçek alarak gelmişti,mutlu oldum..
salı,tunacan'da kahlvatıya davet edildim,duşumu alıp çıktım, güzel bir kahvaltı booll bol sohpet sonraısnda dışarıya çıktık..tunacan lila ,ben de mavi banyo seti almış olduk..
dalan family duş jelini,kardeşim en son tdağa geldiğinde getirmişti bana hediye..
finalleri bitmek üzere, cumadan sonra burada olucak nunum..ben de ona cosmopolitanın bu ayki sayısını aldım,kendi üyeliğimi yeniletirken..
hüzün'ü mutlaka alın  okuyun,ısrarla söylüyorum..

8 yorum:

Kitap Delisi Gizem dedi ki...

şimdi bu kitap reyonlarını görünce insanın kitapçıya gidesi geliyor ama!

NİLMOON dedi ki...

evet gizem haklısın..)))

zoitsa dedi ki...

kitaplar iyi geliyor canım..yeni basılmış kitabını kokusunu duymak rahatlatıyor:)maxiye yürüyüş de pek bi iyi olmuş ohh miss

Deli Anne dedi ki...

okuması pek zevkliydi.. hele evde bunalıp dışarı atamayınca kendini, sizin yerinize koydum kendimi..

NİLMOON dedi ki...

ZOİM EVET,KEŞKE HAYAT KİTAPLARDAN İBARET OLSA..

DELİ ANNE, AY BÖYLE DELİ ANNE DERKEN KENDİMİ KÖTÜ HİSSEDİYORUM AYOL:))
ANNE OLUNCA DIŞARI CIKMAK BİTTABİ LÜKS OLSA GEREK,KOLAYLIKLAR DİLERİM..

mozclk dedi ki...

Brida her yerde karşıma çıkıyor yaww.bi işaretmi bu yoksa.halen kararsızlığımı yenemedim de alıyım mı almıyım mı :/

Judy Abbott dedi ki...

harika bir günün harika bir yazısı olmuş. ben de seninle gezmiş kadar oldum:) çok beğendim.

NİLMOON dedi ki...

judycan sağolasın,senin kadar gezebilmek tdağda ne mümkün,senin postları okudukça içine düşesim geliyo,ben bi düşesim hohohhoo:))