5 Şubat 2011 Cumartesi

bu gece..

n biteli  2 saati geçti, geceyarısı kuşu olarak yine pc başındayım..
bu internet başıma bela..
yemek bloglarında ne görsen özeniyorum ..

dekorasyon bölümlerinde gördüğüm fresh dokulara,keten örtülere,beyaz dresuarlara,oyma perdelere,pastel yastıklara..herşeyi alasım geliyor o an ve cart cart geçiveriyorum kartları :)

şuan gece 02,kredi kartımla köşe kapmaca oynuyoruz:))


15 GB 'lık fotoğraf arşivimi ayıklaya temizleye 12 gb'ta düşürebildim tüm gün ve tüm akşam..iki tane 4lük flash belleğimi kontrol ettim,ikisinde de yer yok ve bitane büyükçene :) almak şart olmuş idi..

 ve az önce mail kutuma gelen " gittigidiyor.com'un 10.yılı şerefine %10 luk indirim kuponunuz var haydin hemen kullanın hobaa" diye mail geliverince , atladım yeni belleğimin üstüne..
16 GB HP marka süper indirimdeki taşınabilir belleğime umarım pc daha kötü hale gelmeden ulaşırım..

bugün kardeşim erzurumdan istanbula iniş yaptı nihayet lakin görüşemedik zira kendisi okadaan yolu uçtuktan sonra ist.a inip bauhause,şu,bu,nekadar toz varsa hepsini attırıvermiş gelir gelmez,dolayısıyla tdağa gelmesi uzun sürmüş..yarın ola kısmet görüşüle..

eşim kalktı su içmeye,dakkada kudurduk hemen ,iki kuduz kankadan bi farkımız yok,geceyarısı bile saçmalıklarda üstümüze yok hahahaha..
birazdan bi sigara bi kahve telleyip ,bloglama yapıp zıbarmayı planlıyorum..

buarada,ev içinde sigara içmeyişimin 3.gününe girdim,eşim zaten çok içmiyor evde.ben de artık mutfak balkonunun yanında kapı açık hafif titreşerek içtiğim için azalttım da,iyi ki bu kararı  almışım artık temiz kokan bi evim var..kendime motive olsun diye yazıyorum,buraları okumasanız da olur ama bunu baştan yazmam lazımdı,eh artık okudunuz hehehe soriğğ:))

valla yazacak bisürü şey var aslında aklımda ama yarına kısmet..size iyi günler bana hala iyigeceler..xoxo

5 yorum:

yasamladans dedi ki...

inşallah tamemen çıkar hayatından :)
ZOr iş ama oluyor benim 1 ay dolacak yarın :)

Euphoric dedi ki...

ben bir seneyi doldurmak üzereyim.
darısı başına nilmooncum
çook daha mutlu olacaksın sigarasız
not: sigarayı bırakmak kilo aldırmıyor, tam tersi zayıflatıyor ;)
çünkü daha enerjik ve hareketli oluyosun

Euphoric dedi ki...

mail atacaktım ama adresini göremedim :((
belki bi faydası olur:

http://funstuffandlovelythings.blogspot.com/2010/06/sigaray-brakmak.html

NİLMOON dedi ki...

yaşamla dans, arkadaşım inşallah..sen ne kadar azimliymişsin,bravo tebrikler..

euphoric, mail adresimi şimdi ekledim bloguma canım..eksik olma e mi ? ne kadar düşünceli ve naziksin..iyi ki varsın..

Judy Abbott dedi ki...

ooofff benim de bilgisayarım cortladı cortlayacak:((( bilgisayarsız kalırsam evde ne halt yerim hiç bi fikrim yok.