3 Şubat 2011 Perşembe

bugünlerde..







kara kara olan blog temamı değiştirmem gerektiğini farkettim,zira ben bile okuyamaz oldum yazılarımı..umarım böyle daha iyi olmuştur..
çok geciken göz kontrolüm artık kırmızıdan mora çalan alarmlar veriyor,giderim inşş.

son bir haftadır gece yatakta kitap okurken zoruna uykuya dalıyorum ve sbahaları da kalkmak bilmiyorum,bünyemi epey uykusuz kaldı sabahladığım gecelerde,zira öğlen 12 gibi kalkıyorum ve kahvaltımı da en sağlıksız şekli ile, öğlen 14 suları etmiş oluyorum..

dün gece, pc başında sigara içmeme kararı aldım ve bugün uygulamaya geçtim zira emin de artık çok rahatsız oluyor ,günde iki paketi devirdiğim için,allah beni bildiği gibi yapsın:(

bugün kalkar kalkmaz evde ne kadar cam ve balkon kapısı varsa hepsini açtım ve rüzgar evin içini havalandırırken ben de mutfak terapisi yaptımm kendimee..bakınız : fotodaki kurabiyeler-poğaçalar..

cosmopolitanın şubat ayı sayısı ve sofra dergisi elime ulaştı dün,bu kez erken kargoladılar,onca şarlamam işe yaradı demek..
dergiden, ray ban gözlük şeklinde şeffaf kalın plastik baskılı kitap ayracı çıktı,çok hoş..
bu ayki sayıda, aman aman değişik bişey olmamakla birlikte bittabi her dergi gibi bunda da "sevgililer günü" baygınlığı doluydu..

evde sigara kokusu olmaması cidden güzel bişeymiş..pc başında resmen tüm günümü ve nerdeyse tüm gecemi geçirdiğim için deliler gibi çay kahve sigara içiyordum ve onca sık çamaşır yıkama,oda spreyleri ve bol havalandrımaya rağmen, asla hiç içilmemiş gibi olmuyormuş..tek bir günde bile içerilerde sigara içmemem işe yaradı ,hem ben az içmiş oldum bugün hem de evdeki o kesif koku çıkmaya başladı..

pazar günü, sevgili tunacan ve tasavvuf grubumuz ile birlikte  "istanbul türbeleri"  temalı bir gezi olacak imiş, kardeşim erzurumdan döneceği için katılamayacaktım ama gezi de ertelenmiş oldu,yani kaçırmayacağım, bidahakine kısmetse..

defne joy foster'in ani vefatı ise ben dahil hepimize, ölümün ne kadar anlık birşey olduğunu birkez daha gösterdi..iki gün daha üzülürüz,hayat 3 günlük ,deriz..sonra yine unutur,yine dünya telaşına düşer,yine kırılır ve kırarız..teslimiyeti başarmaya çalıştığım için,artık ne ölüm bana eskisi gibi kötü ve soğuk geliyor ne de yaşam vazgeçilmez ve uzun..
allah herkese hayırlı yaşam ve hayırlı ölüm versin..

bütün kitaplarım bitti..kitaplığımın yüzde 95 lik kısmını en az 2 kez ,bazılarını da 4 er kez okuduğumu farkettim....benim kitap hışırtılarım arasında uyumaya çalışan emin'i uyandırdım ve aramzda şu konuşma geçti :)

-ben : kalk bak bi..
-eş   : noldu aşkım ha noldu ha?
-ben : kendimi ne gibi hissediyorum şuan biliyomusun ?
-eş   : ne gibi gene ?  (hahahahahaha gene,gene,gene??)
-ben :  hani doğuda çocuklar falan var ya,zehir gibi ,okumak isteyen ama    maddi yetersizlikten ötürü okuyamayan,kitabı neyim olmayan hani
-eş   : eee
-ben : heh işte onlar gibi hissediyorum..okuma aşkıyla yanıp tutuşuyorum ama tek bi tane kitabım bile kalmadı ki 3.ye okuyayım hehehe ne komik demi?
-eş   : hıı evet, yavaş yavaş oku bitmesin çabuk hehe tamam alırız istediğin kadar kitap hadi şimdi ben uyuyayım :))

tey allaam:))
acilen yeni kitaplar almam lazım,,sıkı bi liste yapıp yeni kitaplara kavuşmalıyım..



 


 








ps : apartmandaki aygırlar, apartmanın kapısı boooylu boyunca... hepinize((((((


fotolar : bu ayki cosmo ve ekleri- taha- köydeki hayvanlarımızdan..

10 yorum:

Judy Abbott dedi ki...

çok sevdim yeni temanı, aydınlık olmuş ferak ferah okuruz artık ohhh

o poğaçalar, kurabiyeler de pek cicoş görünüyor, ellerine sağlık:)

zoitsa dedi ki...

te allan delisi
:)))başlık atman lazım bol miktarda poğça börek içerir zoi bakmasın diye:)

Judy Abbott dedi ki...

zoi-kuş sen de mi diyettesinnn?

Euphoric dedi ki...

kurabiyeler muhteşem gözüküyor, eline sağlık
bende şimdi gidip çayımın yanına biraz tatlı aliim

sigarayı geçen yıl bıraktım çok şükür
evdeki o koku beni de mahvederdi içerken
hele kışın mahvediyo insanı, sürekli duman altı
günde iki paket çokmuş :( pis dert şu sigara

NİLMOON dedi ki...

judyyy, bi haftasonu kaçamağı yap hele de tdağa gel misafirm ol..zoican falan toplanalım,zayıflayan sizlere bakıp iç çekeyim,ezikleyin beni..hohohoh..mazo nilo:))

NİLMOON dedi ki...

zoican la bakma sen o resimlere ört hele gözünü))

NİLMOON dedi ki...

judycan ,tebisii zoikuş diyette..ezikleyin bnei oluum(((

NİLMOON dedi ki...

euphoric, buyur gel ikram edeyim hepsini tatım..
senin bırakmana çok sevindim şu illetten kurtulmuşsun,darısı başıma gözüme:)

resimli günlük dedi ki...

Aydınlık olmuş buralar,ne güzel.Kitapsız kalmak fena da ben eşinle diyaloğuna bayıldım.Benimkini uykudan uyandıracaksın,bir de üstüne böyle konuşacaksın.Hayali bile mümkün değil :)
özlem

NİLMOON dedi ki...

resimli günlük,teşekkürler..
hehehe,eşim sağolsun kuzu gibidir,allah dağına göre kar veriyor herlade..