19 Şubat 2011 Cumartesi

mimlenmişim..

çok yazasım var ama şu meret pc nin başına oturunca milyon tane şey okumaktan kendi biloguma vakit ayıramadım bu aralar yine..
pek tatlı judycan beni de mimlemiş ,sağolsun..
bu güzel mimi ben de keyifle cevaplıyorum arkadaşlar..




1-Gün içinde eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey:


iki senedir almam gereken ama bitürlü alamadığım büsbüyük paracıklarımı almam için beklediğim isviçre telefonu gelse ve yeniden işletmemizi açacağımızı ve yeniden bol paralı günlerimize kavuşacağımız müjdesini alsam herhalde şakkadanak bayılırım sevinçten..


2-Gördüğün zaman eğer almazsan uyuyamam dediğin şey:


ilk aklıma gelen istediğim kitaplar oldu..
sonrasında,aklıma takılan birşeyi indirimde görüp almazsam hakkaten uyuyamam, hemen alırım..misal az önce yine gittigidiyorda adore mağazasından, dar alanlar için yapılmış olan,basit bir kitaplık gördüm, fiyatı da çok uygun geldi..kitaplığı bile kargoyla getirtecek,ertesi günü bekleyip,çıkıp araştırmayacak kadar sabırsızım birşeyi gerçekten istediğim zaman..




3-Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey:


hahaayyt ne güldüm..yeryüzünde pasta,börek,poğaça,çikolata,pilav,makarna ve kekler olmasaydı eminim ki diyette olurdum..




4-Uğurun var mı, uğurun?


uğurum demeyelim de,duasız zaman geçirmemeye çalışırım..bence dünyadaki en büyük uğur besmeledir..çantamdan tespihimi eksik etmem..annem de herzaman uğur getirir bana..




5-Kendine en yakıştırdığın renk:


bu kiloya gelen kadar morlar,beyazlar ve maviler giyerdim ama son iki yıldır siyah hem kurtarıcı hem de kilomun matemini en iyi tutan renk:(( gözlerim renkli olduğu için sanırım,insanlar genelde renkli giyindiğimde " gözlerinle ne güzel olmuş" derler ve bundan renkli giyinmem gerektiğini çıkarırım..




6-En sevdiğin takın:


kulaklarımda 6 tane delik var,6 küçük altın küpem var ve senelerdir hiç çıkarmam bunları..burnumdaki piercingi hiç çıkarmam..annemlerin nikahımda taktıkları altın madalyonu ve bir de alyansımı hiç çıkarmam..




7-Takıntın?
 
besmeleyle başlanan her işin sonucu hayırlı olarak biter..takıntı demeyelim,olması gereken budur,gerçektir..
takıntı olarak en büyük zaafım,temizlik ürünleri ve durmadan banyo yapmak istemek,durmadan biyerleri silme isteği vs..obsesif kompülsif / duygu-durum bozukluğum var,uzun süre ilaç kullandım,eskiye oranla birazcık daha iyiyim..
milimetrik olarak düzeltilmemiş eşyalar,halının kayması,sehpanın hafif çarpık durması vs..ciddi takıntılardır,düzeltmeden duramam..bana işkence yapmak istiyorsanız,elimi kolumu bağlayın,yamuk eşyalar koyun önüme ahanda orda can çekişeyim:)




8-Bavulum çoktan hazır,gitmek istediğim şehir,ülke?


ahhhh! paris.. I love paris..




9-Ben bu şarkıyı duyunca şakırım:

L'italiano vero / toto cutugno..bayılırım,son ses eşlik ederim..
laşatimikantareeeeee:)))

10-Solunda ne var?


ütü masası:) pc,çok kullanmadığımız oturma odamızda ve şuan ütü masasının üzerinde : ütü,telefon sarj aletleri ve fotoğraf makinası var..tam soluma zoom yaparsak da,sigara pakedi, çakmak,ev ve cep telefonlarım,sürekli notlar aldığım cosmopolitan mini ajandam ve kalemim var..

bu güzel mim için judy'e teşekkür eder vee yapmak isteyen tüm arkadaşlara keyifle şutlarımmm:))

3 yorum:

SELHUN dedi ki...

sevgili nilmoonum ilginc ve güzel cevaplar.
sevgiyle muhabbetle kal canım...

Judy Abbott dedi ki...

ay inşallah gelir şu para şekerim.

nagişim dedi ki...

nilmoon yeni yazı yaz...