15 Şubat 2011 Salı

ürün tanıtımı : nivea - yeni makyaj temizleme jeli ve temizleme jellerine genel bakış..


bir haftayı geçti yine yeni post girmedim..bugün blogları okumaya ara verip post hazırlamak istedim..
nivea ve kampanya meleği aysell işbirliği ile yürütülen "nivea yeni çift etkili göz makyajı temizleyicisi" ürününden bana da gönderim yapıldı..kendilerine buradan da teşekkür etmek isterim..
şimdiye kadar kullandığım göz makyajı temizleyicilerini saymam gerekirse, neutrugena,maybelline,avon ve loreal olarak sıralayabilirim.

avon, biliyorsunuzdur,tipik krem yapısı ile çok fazla birşey beklememek gereken bir temizleyici,nitekim de öyle,çıkarıyor çıkarmasına ama biraz uğraşmak gerekiyor ve gözlerimi çok yakıyor..

maybelline, uzun süre kullanmadığım ama kötüden iyiye doğru gittiğime göre,bir üst kademede olan ve kullanılabilir bir temizleyici idi..avona göre bittabi yüzde 50 daha iyi temizliyor..

loreal de,diğerleri gibi çok süper değil ama gayet iyi..
son olarak neutrugena,en iyi göz makyajı temizleyicisi,bence.pamuk pedlere döküp bastırarak sildiğimde çok çok nadir kirpik dökülmesi yaşıyorum ve yağlımsı yapısı ,çoğu kişinin akine benim hoşuma gidiyor,zira göz kenarlarımda ciddi kuruma mevcut..kesinlikle tavsiye edeceğim en iyi göz makyajı temizleyicisidir kendisi..
gelelim nivea visage,çift etkili göz
 makyajı temizleyicisine..
daha önceleri nivea makyaj temizleme jeli kullanmış biri olarak,beklemediğim bir performansa sahip..bu arada hemen belirteyim ki, bu ürün bana bedelsiz gönderildi diye olmayacak asla yazdıklarım,ki zaten böyle bir talebi de asla olmadı firmanın..nivea yılların makyaj ve kozmetik markasıdır ve zaten ürünleri kalitelidir,iyidir,ortalama her insan memnun kalır..
bu ürün ,suya dayanıklı makyajları temizliyor mis gibi,hatta ekstra kalıcı makyajlar için bile etkili bir temizlik sağlıyor..bakım yapan formülü ile kirpikleri dökmüyor ayrıca da koruyor..hassas göz çevreleri için uygun ve mavi kantoron çiçeği özü içeriyor..


pazar günü ,arkadaşlarla buluşmaya giderken,iki kişi ve ev gezmesi olacağı için sadece rimel kullandım fakat 4 kat sürdüm:) amacım ,eve dönüşte niveanın 4 kat sürdüğüm ve suya dayanıklı rimeli çıkarıp çıkarmayacağını denemekti ( zulme bak:))


iki renkli ve çalkalayarak kullanılan niveamı pamuk pedlere döktüm ve sonuç; 10 numara temizliyor..ne göz çevremi kuruttu ne de rimelden zerrece kalıntı bıraktı..hatır hatır silme huyum vardır benim ve ne cildime ne bir eşyaya, temizlerken asla özen göstermem ve oldukça yabani davranırım bu konuda:)
buna rağmen tek bir kirpik bile görmedim pedlerde..
ben denedim çok da memnun kaldım,eğer yakınlarda göz makyajı temizleyicisi alacaksanız kesinlikle buna şans verin derim..

6 yorum:

küfkedisi dedi ki...

ben aldım da benim suya dayanıklımı tam çıkarmıyor. ama beyaz ambalajlısı ve krem gibi olan niveayı daha çok sevmiştim.

NİLMOON dedi ki...

herkesin cilt yapısı ve beklentileri farklı işte küfkedisi..buarada en son doğumgünü postundan sonra bişey yazmadın,yaz artık garii:))

küfkedisi dedi ki...

lütfen bloguma tıklayınız efenim taze çıktı yazımız :)))

NİLMOON dedi ki...

ahanda, sabah gördümdü sanki aynıydı..hemen bakıyorum mersiii mersii..

nagişim dedi ki...

şükür kavuşturana.. benim beklediğim post konusu bu değildi ya hadi neyse:)
canım ben malkaralıyım köyüm şarköy yolu üzerinde döndükten sonra 2. köy ..eşimde uzunköprünün köylerinden.. sen tekirdağda değil misin??ama eşinin köyünü ben bilmiyorum hiç duymadım nereye bağlı?

NİLMOON dedi ki...

merhaba nagiş..ben ve kendi ailem tdağlıyız merkezden canım..bir köyümüz yok maalesef..eşim,merkez tdağa bağlı son köylerden biri olan dağ yenicesi köyünden..malkara yolunda ilerlerken,inecik köprüsü vardır,biliyosundur, o inecik köprüsüne saparak inecik köyünün içinden geçiliyor canım eşimin köyüne..şarköyü duymuşluğum var ama şu yaşıma kadar eşimin köyü hariç hiçbir köyde bulunmadım canım sadece duymuştum..uzunköprülü tanıdıklarımız da var..demek hemşeriyiz senle:))