6 Şubat 2011 Pazar

zayıflayanların fotoğrafları (öncesi-sonrası)

şunlara bakar mısınız?

hatun,resmen rekor kırmış ve bambaşka bir insana dönüşmüş..

internette ufak bir tur attığımda bunlarla karşılaştım konuyla ilgili..

benden onlarca kilo daha fazla olan insanlardaki azim beni utandırdı..

ve tabii gaz da verdi..wuuu!!!

bi söz vardır,aklıma sıkça gelir :" dünyada 1 kişi bile bunu başardıysa,sen de başarabilirsin.."

kilolar..insanın acizliği,yemek için ne hallere düştüğünün en büyük göstergesi,insanın en hayvansı dürtüsünün sonuçları..

sadece bisküvi,çikolata,ekmek ve 1 değil de 2-3 tabak yemek için mi bunca çekilen eziyet??

hiçbir giysinin güzel olmaması,hatta hiçbir giysinin artık olmaması mı,bir tabak değil de,iki tabak pilavın sonucu??

3 günlük dünyada,ha 3 tabak yemişsin ha 38 beden olmuşsun..bu değil sorun,bu değil..

neden "kendim" aslında çok başka biriyken, neden "kendimi" bu bedene ve bu ruh hallerine maruz bıraktım,neden?

 dünyada bu kadar yoksul varken,bu kadar hasta ve bu kadar evsiz varken,benim bozuk moralim ne ola?bu mudur çözüm,2 paket çikolata mı ?

psikolojim düzeldi mi pastayla börekle?

37 yorum:

Kitap Delisi Gizem dedi ki...

işte budur!..

Euphoric dedi ki...

tam destek yanındayım
bende kilo vermek istiyorum.
sadece abur -cuburu kestim 3 kilo gitti..
kaldı 4!!

NİLMOON dedi ki...

gizemm, budur,evet değil mi?

NİLMOON dedi ki...

euphoric, çok sağol tatlım,harikasın..iyi ki blogum var,iyi ki sizler varsınız..senin 3 kilo gitmiş bile,kalan o 4 kilonu da su gibi vereceğine eminim..

Bng.U dedi ki...

Ben de öncesi sonrası yapacağım.. inşallah yani :)

NİLMOON dedi ki...

nebgüü,yorumun beni çok mutlu etti..inşallah yapacaksın sen de,sen kaç kere başardın bu işi allahaşkına,sakın ipleri bırakma..yaşasın sağlıklı olmak ve zayıflamak ,yol olsun kilolar!!!

Adsız dedi ki...

neguzel bir yorum yazmistiimmm uzuunca.. biranda silindi gitti, suan yerimden kalkmazsam esimde beni silecek... yazicam yine.. tum kalbimle destekcinim.. herkes yazsin birbirimize kuvvet verelim kurtulalim su kilolardan. bu arada ben gokce. guzelbirgun.blog.com dayim. nagisten kesfettim seni yeni... ben kactim yazicam yine.

NİLMOON dedi ki...

gökçee,çok teşekkür ederim.."..eşim de beni silecek." demene çok güldüm,çok hoşsun..herzmana beklerim..ben de hemen geliyorum senin bloğa..kocaman sevgiler,sağol..

zoitsa dedi ki...

işte bu yaaa..sen hayatta gördüğüm en güçlü insanlardan birisin nilayım..

ben işte... dedi ki...

Canım yaa, başlamak bitirmenin yarısıdır...
Eminim başaracaksın..Bi adım attın, gerisi gelir..Zaten zayıflamak zor bişey değil ki, yeter ki gerçekten iste..Hem bi kaç ay sonra ben de senin azmine imrenerek zayıflamaya başlarım, birlikte zayıflarız..Biliyorsun, benim de ihtiyacım olacak zayıflamaya...

Judy Abbott dedi ki...

çok uzaklarda arama , işte bir örnek de benim. gerçekten kararlı davranınca oluyor. yavaş mavaş, ağır mağır oluyor ama oluyor, gidiyor kilolar. 7 aydır diyetteyim, artık skinny jeans ve çizme giyebiliyorum, resmen hayatım değişti:)) bunu yapmaya ancak kendin karar verebiliyorsun. ama çevreden de destek şart. gezmeye gittiğinde kimsenin sana ısrar etmemesi, rejimini bozdurmaması lazım. senin de kararlı olman lazım.
çok kolay gelsin inşallah, bir kaç sonra çok daha mutlu olacaksın eminim:))

ömür dedi ki...

ben de bu gün uyandığımda benzer düşünceler içindeydim ,inşallah bizlerde öncesi sonrası resimler koyabiliriz başarılar...

ttt dedi ki...

Tam destek yanındayım, hergün takiptesin:) Ben de elimden geldiği kadar yapmaya çalışıyorum ama disiplin yok tabii.

Zeynep dedi ki...

Bu düşüncelere sahipsen zaten "start" demiş oluyorsun bile :)
Kelebek ömürlü diyetlere inat başla hadi, çok bunalıma sıkıntıya girersen gel hemen yanıma ben sana güzel destek veririm çok zor bir şekilde böyle bir dönemi atlattım tecrübeliyim yani :)

ttt dedi ki...

Eeeee nerdesin????????

Adsız dedi ki...

Hayatımızda Yaptığımız En Değerli Yatırım, Vucudumuza Yaptığımız Yatırımdır. Bu adımı Atmayıa Karar Vermen Bile Çok Güzel. Arkanda Değil Daima Yanındayım Canım Arkadaşım :) Elço :)

NİLMOON dedi ki...

ELÇOOOM BU NE GÜZEL SÜPRİZZZ ..SAĞOL BİTANEM, HAYATIMIN ANLAMLARINDAN BİRİ,KADİM DOSTUM..

NİLMOON dedi ki...

TTT, GELDİM KARDEŞ..PARDON EVDE YOKTUM BİKAÇ GÜNDÜR BEKLETTİM GALİBA :))))) ÇOK TEŞEKKÜRLER İYİ Kİ VARSIN BLOGUMDA SAĞOLASIN..

& Kitap Cadısı & dedi ki...

:) Bende varım şeker

Merak etme başlamışsın kayafaya koyduğunu çookk rahatlıkla yapacağına eminim. Normalde 45-47 kilo arasındayım bende 2,5 yıl önce sigarayı bıraktığımda 4 ay 65 kilo olmuştum ve o kadar yememe ve yürüyüşüme su içmeme rağmen yuh dedim kendi kendime noluyo direk ekmek keserek başladım gidecek bu kilolar dedim ve gene 48 kiloya kadar düştüm :D
İste sadece istediğin zaman yaparsın ki biz bayanız bid istersek herbişeyi daha kolay yaparız.
Sevgilerimle....

nagişim dedi ki...

hadi hemşerim yaaa bi parmak bal çaldın ağzımıza ortadan kayboldun yalana yalana hal olduk:)... ben de başlıycam bak söz hadi günü gününe yaz...köye giderken uğrıycam bigün sana hakedersem tabii(zayıfladığımı göstermek için:)

aselbeliz dedi ki...

Merhaba arkadaşlar yorumlarınızı okudum ve yine kendi kendimi gaza getirdim :) Bundan 2 yıl önce rejime başlamıştım ve üç buçuk ayda 11 kilo verdim fakat daha sonra kendimi epey bir saldım ve 2 yılda o kilolarımı tekrar geri aldım :((( Şu an şubatın 1'inden beri rejimdeyim ve eski istikrarımla devam etmekteyim :) Hedefim en az 20 kilo vermek henüz 22 yaşındayım ama üzerime yapışan kilolar yüzünden 26 gibi gösteriyorum :( Kıyafet denerken çektiğim zorluk bile yeter bu rejimi devam ettirmeme...
Değerli NİLMOON eğer zayıflamak istiyorsan çok rahat yapabilirsin her şey insanın kendinde bitiyor. Eğer yardımı olacaksa kendi uyguladığım diyetten bahsetmek istiyorum;
Öncelikle her sabah kesinlikle uyanır uyanmaz en az 2 bardak ılık su içiyorum.Bir günde de en az 2-3 litre :) Aç karna bir bardak yeşil çayın da çok fazla katkısını göreceksin. Sabah-akşam yemeklerden önce yarım su bardağına bir çorba kaşığı elma sirkesi katıp içiyorum tadı berbat olmakla beraber inanılmaz faydasını gördüm.(kolesterolü dengeliyor, dişleri beyazlatıyor ve sivilcelere de iyi geliyor kısaca say say bitmez :))
Yemek konusuna gelince aklınıza gelen her şeyi yiyebilirsiniz ama çok fazla olmamak kaydıyla. Kesinlikle kepek ekmeği tüketiyorum hem tadı çok güzel hem de tok tutuyor. Ara öğünlerde meyve yiyorum. Meyve yeme fırsatım olmuyorsa da yanımdan lif içeren bisküvi tarzı şeyleri eksik etmiyorum. Akşam yemeğinde o gün ne yapılmışsa toplam 5-6 çorba kaşığı kadar tabağıma koyuyorum ve yanında da bolca salata... Canım çok fazla tatlı çekerse de puding tarzı süt tatlılarından minik bir kase yiyorum...
Sabahları yürüme fırsatım olmadığı için internetten fitness videolarını açıp en az yarım saat fitness yapıyorum. Akşamları da yemek yedikten 2 saat sonra aynı hareketleri tekrarlıyorum ve sonuç mükemmel en azından kendi çapımda gayet iyi kilo verdiğimi düşünüyorum :)
Yazıyı epey uzattım farkındayım ama benim gibi kilo vermek isteyenlere yardımcı olacaksa ne mutlu bana :)
Fitness videolarını bu adresten bulabilirsiniz:
http://www.youtube.com/watch?v=jaw4X597gKE&feature=related

Uyguladığım rejimle ilgili her hangi bir soru sormak isterseniz mail adresim: bote0716@hotmail.com
Hepimize kolay gelsin...

NİLMOON dedi ki...

sevgili aselbeliz, hoşgeldin arkadaşım..
ne kadar uzun ve güzel yazmışsın eline emeğine sağlık,çok sevindim bu bilgileri benimle paylaştığın için.yorum isminden yola çıkarak bloguna geldim ama bişi bulaamdım:( hadi sen de bol bol yaz..
çok ama çok teşekkürler..fitness videosunu da ilgiyle izledim,inşallah uygulama kısmı da yakında olur:))kocaman sevgiler..

NİLMOON dedi ki...

kitap cadısı sağol arkadaşım..48 kilo mu ? sanırım ben doğduğumda o kilodaydım :)))

Adsız dedi ki...

ya benimde 33 kilo fazlalığım var ...Bende vermek istiyorum...Benimde mutlu olmak en büyük hakkım :(

suanna dedi ki...

hayatta hiçbirşey imkansız değil azimle herşey olur bende zayıflamak isteyenlerdenim bunu yavaş bi şekilde başarıyom inş. sonu güzel olur spor yapmak çok önemli yürüyüş yapamıyorsanız bile ip atlasanız yeterli oluyo hadi hep beraber bunu başaralım

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar gerçekten herkes istediği zaman kilovere bilirmi bende bi 15 kilo vermek istiyorum

Adsız dedi ki...

Şu resimleri gördükten sonra bir kez daha anlıyorum ki ''Azmettikten sonra olmayacak şey yok.''

Adsız dedi ki...

bende çok istiyorum bugun diyete başladım 20 kilo fazlalığım war umarım hedefimdeki istediğim kiloya ulaşırım kendime 2 ay zaman verdim ama ben gayret eder ve boğazımı tutarsam kesin çok rahat weririm :)))

Adsız dedi ki...

şu an 21 yaşndaym bu zamana dek birçok diyet uygulamşmdr hatta bundan 2 yıl evvel 1 ay boyunca sadece sebze ile beslenerek 20 kg verdm fakat normal beslenmeye başlaynca tekrar fazlasyla geri aldm..ve şu an boyum 1,76 , 120 kilodayım..ben de her pazartesi başlayıp salı günü diyeti bozanlardan oldum hep..fakat şu resimleri gördükten sonra insonoğlunun isteyince yapamayacağı şey yok ! yapmamz gereken tek şey acele etmeden diyeti 1 yıla yayarak geri almamak üzere, sağlıklı şekilde kilo vermek..bunu anladım ve yarın günlerden pazartesi : bu sefer kesin diyete başlıyorum ama salıya kadar deil 60 kg verene kadar ;))

seda uzun dedi ki...

merhaba arkadaşlar böyle siteler insanın yanlız olmadıgını gösteriyor hepimiz aynıyız aynı sorunun peşindeyiz derdimiz kilo vermek burda güzel bi arkadaşlık var ve güzel bi dayanışma var ve sizlerle arkadaşlık kurup fikirlerinizden faydalanmaktan mutluyum
benimde kilo fazlalıgım var ve yeni evliyim eşimde bundan rahatsız diyete başladım şuan sıkıntısız ilerliyorum tek zorlandıgım yeşil çay içmek ama yavaş yavaş alışıyorum tadına yeterki biz isteyelim yanımızdan geçen incecik kızlara bakmak yerine onlar gb olalım.

Adsız dedi ki...

benimde 10 kg vermem lazim:((

ayse275 dedi ki...

ben hamile kalmadan 10 kg aldim hamileligimde ise 20 kg aldim vee 90 kg oldum 20si gitti 10 u bana kaldi:((

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar diyetisyene gitmenizi öneriyorum ben şu anda gidiyorum 3 ayda 10 kilo verdim. İDEAL KİLOYA GELİNCE KORUMA dönemine geçip ömür boyu sürdürmeyi sağlıyor..

viva dedi ki...

Ay bende kilo vermek istiyorum, bunlar nekadar kilo veriyor ben bir kac kilo icin cirpiniyorum resmen, insan takdir ediyor vallahi ; )

Melis Tezcan dedi ki...

ben 30,7 kg verdim
http://oncekadinsonraanne.blogspot.com/p/dukan-yazlarm.html

Adsız dedi ki...

21 yasındayım arkadaslar hayatım boyunca zayıf olmak ne demek bunu ogrenemedim . Cevremdeki insanların sen böyle tatlısın zayıf olsan yakışmaz zayıflarsan konusmam senle gibi istikrar kırıcı lafları ve erkeklerin ilgisini çoğu ortamda zayıf kızlardan daha fazla cekebiliyor olmak diyetlerimin 2-3 gun sürmesine sebep oldu ve her diyete girdigimde inadına yapar gibi babam eve tatlılar pastalar borekler alıp geldi :/ ama hep bu sekılde zayıflayan insanlara , tvdeki kızlara özenerek gecti hayatım cok defa agladım kilolarım yüzünden ve 5 sene önce diyet yapıp 9 kılo vermıstım o kıloyu bır daha almamıstım son 8 aydır evde oturdugum için ve geceleri yedigim icin bu kilonun üstüne 10 kilo daha eklendi . boyum 173 kilom 85 şuan . Yeniden diyete girdim . 4 gündür yapıyorum 2 kilom gitti bile size yaptıgım diyeti anlatacağım kesinlikle kiloyu geri almıyorsunuz . öncelikle sabah uyandıgınızda bir bardak su için kahvaltıda 1 domates 1 salatalık 1 yumurta bıraz peynır maydanoz ve bitki cayı için domates ve salatalıgın ustune limon sıkın . ama yerken birden bire hepsini yemeyin bir tane domatesi yedilkten sonra biraz bekleyip kahvaltınıza devam edin cunku saatlerdir calısmayan midenize birden yuklenmeyin . ara ogunde meyve yıyın yulaf kepegı karıstırılmıs yogurt yıyın canınız istedikçe istediginiz kadar corbada içebilirsiniz ama cok abartmayın. gunde 2 litre su için ama bu suyun içine salatalık atın limon sıkın antıoksıdan etkısı yaratıyor öğle yemegi olarak ızgara yanında salata tercih edin hergün mutlaka et ve sebze tuketmeye dikkat edin aksam 7den sonra birsey yemeyn aksam yemegnz de 1 kucuk tabak sebze yemegi ya da 1 tabak salata olsun . ekmek kesinlikle yemeyin :) suan aynılarını bende yapıyorum umarım hepimiz istedigimiz kiloya ulasırız bu fotografları gordukten sonra da gaza gelmemek mumkun degil zaten canınız tatlı ıstedıkce acın bakın bunlara :D

Adsız dedi ki...

arkadaslar tam 10 gun sonra tekrar yazıyorum kilom 81 şuan :))