31 Mart 2011 Perşembe

bitenler # 2

biten ürünler postları yapamadan sıpıtıyorum çöpe bitenleri..bayılıyorum bişiler atmaya..bundan sonra sıklıkla birikmesini çok beklemeden yapacağım..

1-avon durulanmayan saç kremi : birdaha asla almam,bunu da zor bitirdim hatta bitirmeden attım..avon işte ,ucuz ama nadiren iyi gelen ürün bulduğumuz tüketim çılgınlığı..saçlarımı vıcık vıcık yağlandıran,sadece uçlarına sürsem bile diplerine nasıl olup da çıktığını anlamadığım saç hede hödösü..

2-avon rare pearls : avonun en sevdiğim parfümü,bu 6 yada 7.şişem..

3- avon simpley delicate : hiç kullanmadan bozulmuştur diye,daha kapağını bile açmadan sıpıttığım,genital bölge yıkama hede hödösü..yenisini aldım,ıvır zıvıra olan merağım nedeniyle bol keseden kullanıp bitircem işalla..

4- avon makyaj temizleme sütü : bittabi nivea yada neoutrugena ile asla sidik yarıştıramaz ,eh, makyajınızı temizledikten sonra,meraklıysanız ped pamukla böle cildinize son bi kıyak yapmak için alınabilir..gözlerimi çok yakmıştı ve losyon olduğu için cork cork sürerek bitirmeden sıpıttım..

5- dr. renault, iki fazlı ballı duş jeli : nemlendiren ve çalkalayarak kullanılan bir sütümsü duş hede hödösü..birdaha almam tabii ki..

6- kadim dostum bepanthen : bu fotoyu çektikten sonra iki tüp daha bitirdiğim üstüne 3. tüpün dibine yaklaştığım 10 numara krem..çatlak,patlak,yara,bere,tırnak yiyince kanayan etlere,sivilceye,epilasyon sonrası bıyığa bacağa,su gibi tükettiğim ender hedelerden..

7- dalan dolive çanta boy krem : bunlardan 10 tane bitirdim,bir o kadar da sağa sola verdim çantamdan çıkarıp,firma geçen yıl bolca yollamıştı sağolsun..bikaç tanesi kalmış,onları da yüzüme gözüme sürüp bitirdim..bu kremin her boyu mevcut bende..
en son dün gece yatakta kitap okurken sağa sola haşır huşur dönerken,eşim mırıldanınca ,az gürültüyü keseyim diye kalktım ve kremlere göz attım,kremi yatağıma alıp ayaklarımı neyin kremledim ,tüpü de yatak başlığına sıkıştırmışım,gece bi ara uyanıp " bu ne la" dedim,gene uyumuşum..yani uyutmayan bi krem bu:))

8- ketoral vücut şampuanı : iyi bi markadır ketoral, hassas ciltlerin kullanması gerekir..şampuanı ve losyonları da mevcut..en son bunu bitiremeden attım,yenisi var şimdi,eşim için almıştık aslında.pahalı bişe..durup duruken tekrar alacağım bişe değil..eczane kozmetiği hedesi..

9- palmolive thermal spa peelingli duş jeli : allahım neden böyle dev bi boy almışım bilmem,migros indirimlerinden birinden almıştım, bitmeyince küveti ovdum bazen .. kokusu erkek parfümü gibi ama uzun süre gitmeyen bi koku..sevdim yani ama bidaha almam çok daha denemediğim seçenek var iken..hem küveti güzel ovuyo hem ayaklara piğğling yapıyo..

hımm 10 ürüne tamamlayıp fotolasaydım iyi olurdu..diğer ürünleri atmasaydım keşke..bu ara çok fazla makyaj bloğu okuyorum ( vespa girl,karamel tadında...) ( link vermek zor geldi,affola)
bu okumaların etkilerini görürsünüz blogda zaten,şimdi de fena halde krem,losyon,makyaj temizleyicisi vs.. gibi bilimum kozmetik hede hödösüne sardım,hadi hayırlısı..

3 yorum:

zoitsa dedi ki...

avon saç kremi cart curtundan ben de memnun diildim bıraktım da

Judy Abbott dedi ki...

olur öyle olur, bu mevsimde bana da makyaj kozmetik merakı geliyor, havalar ısınınca geçiyor sonra:)))

Benden Mütevellit dedi ki...

avon simple delicate güzel ancak oriflame ürünlerini daha sevrek kullanıyorum..Bepanthen süper gerçketen ben bir madecassol kullanıyorum hücre yenileyici olarak bakalım nasıl bir etkisi olacak :)