3 Mart 2011 Perşembe

matraş,sofra dergisi,alix avien ..


şubat ayında cosmopolitan'dan gelen ,kıdemli üyelik hediyelerime kavuşmuş idim..epeydir yazmayınca bununla ilgili post yazmak bugüne kısmet oldu..


Matraş'tan tatlı bordo renkte deri bir dosyalık hediye ettiler..

(bordo kelimesini borda olarak söyleyen insanları herzaman çok sempatik bulmuşumdur)))

henüz kullanmadım ama çok sevdim kendisini..zaten evde otururken deri dosyalık benim neyime:)) ne koyucan içine ki, bugun hangi ev işlerini yaptım listelerini mi,mama tariflerini mi? :)))

lakin,çok kaliteli ve zarif bir ürün hazırlamış Matraş..

bir de,2010 yılı özel ramazan ansiklopedisini yolladılar Sofra dergisinden..yemek kitaplarıyla başım hoş değil fakat çok da güzel tarifler var bu kitapta..teşekkürler sofra dergisi,teşekkürler matraş ve teşekkürler cosmoğğ:))yemek kitabına baktığım an ağzım sulandı ,bu bana yapılır mı))


Tanıtmak istediğim diğer ürün de, İzmir'de büyük bir kozmetik ve güzellik mağazasından aldığım Alix Avien tırnak bakım yağı..oje şişesinde,normal oje fırçası var,tatlı bir limon kokusuna sahip ve içinde tırnak ve tırnak etlerine yarayan besleyici nekadar yağ varsa karışım yapmışlar..tınaklara ve etlerine sürüyorsunuz fırçasıyla bol bol,ovuşturup masaj yapmak ekstra fayda sağlıyor..
daha ilk sürdüğümde faydasını gördüm..ben tırnaklarımı yiyorum ve daha da beteri tırnak etlerimi,parmaklarımı dolama yapana kadar kemiriyorum:((senelerdir bakımlı olan uzun tırnaklarımı sanıryorum eşim hastlaandığından beri yaklaşık iki senedir deli gibi yiyorum ve iradesiz bi insan olduğum için,beni buna iten sebep yada sebepler düzelse bile,edindiğim kötü huyları bırakamıyorum.. kilo almak ve tırnak yemek bunların en başını çekiyor..ama bu ürünü ısrarla tavsiye ederim kızlaar,tırnakları hızla uzatıyor ve çok da sağlamlaştırıyor.misal ben bunu kullnadığımdan beri tırnaklarımı yemek için ekstra güç sarfediyorum :)))



4 yorum:

Judy Abbott dedi ki...

sen rejime başlamamış mıydın, o tabak ne öyle yıvrım? :)

zoitsa dedi ki...

alix avien olayı bana da lazım bacım :(aynen kan gelene kadar kemiriyorum

иαℓαи dedi ki...

Selamlar

Sende benim gibi rejimdesin demek :) valla yaza kadar kg vermek lazım acil.
Zevkle okudum yazılarını.

Sevgiler.....

SELHUN dedi ki...

mrb canım ben seni okuyabiliyorum.matraş cantan cok güzel,benim yemek sorunumda malesef ruhsal moralim bozukmu almayın beni yemekten gecmiş olsun eşinede sanada.herşey düzelir sevgilerimle
selinka