2 Mart 2011 Çarşamba

merhaba..merhaba..

* 15 gün olmuş bişiler yazmayalı..son iki gündür evde değildim ve internet kullanmadım.bu sabah kahvaltı  faslından sonra koşa koşa pc başına gelince, blogların kapatılması ile ilgili yazı gördüm istisnasız her blogda..sorun aşılmış olmalı ki,ben hiçbir blog girişinde sorun yaşamadım ve gayet normal görünüyor herşey..umarım durum düzeltilmiştir,zira ben de kınama eylemlerine katılacağım..

* bu haftabaşında,ptesi günü yeni işe başladım ve akşam işi bıraktım :)))kısaca bahsedeyim de bu rezillik anılarımda kalakalsın :) bir dostumun tavsiyesiyle, muratlı yolu üzerindeki bir tekstil fabrikasında "personel amiri" pozisyonu ile başvuruya çağırıldım ve hemen o gün kabul edildim bol yıkama yağlamalar eşliğinde..cuma günüm böyle geçti,sevine sevine merakla ptesiyi bekledim ve sabah 6 buçukta kalkıp,8 de başlayan mesaime yetişmek için heyecanla hazırlandım..gittiğimde, fabrikanın durumunu görmem sadece bikaç saatimi aldı ve durmadan dua ettim,karar verebilmem için..bırakın personel müdürlüğüne insan almayı,bu adamlar daha insan bile olamamışlar ne yazık ki..masam hazır değildi,servis beni evden almak yerine 1 km. uzaklıktaki bir duraktan alacağını söyledi,muhasebe amiri olan bayan arkadaş 4 aydır ordaymış ve sinir hastası olmuştu..odamda ısıtıcı vs bişey yoktu ve fabrika sahibinin odasında eski usul soba başında donmamayı başararak günü geçirdim..öğle yemeğine gidemedğimiz için saat 16 da odamıza yemek gönderildi ama sigara kahve içmek için yemekhaneye gün içinde 10 kere ziyaret yapınca, yemek yapan hanımların evden salça getirdiklerini gördüm.üstelik ikisinin de ayakları ıslanmıştı ve hiçbir ısıtma araçları yoktu..köpekler gibi titreyerek ve pis bir mutfakta yarım yamalak malzeme ile iş yapmaya çalışıyolardı..gözyaşımı saklamaya çalışarak odama çıktım ..fabrikada en son bizim alanımıza giren işler için de ,saçma salak imza istenince ohaaa dedim afedersiniz.. salı sabahı işsiz amaaa mutlu uyandım ve sabah zevkle kahvaltı hazırladım :)))

*  bu hafta bol bol sebze pişirmeyi planlıyorum..yazayım ki kaytarmayım:)

* yazmadığım son 15 gün içinde en büyük şikayetim havaların bu denli soğuk oluşu ve ısınmadığımız halde 300 lira doğalgaz faturası ödemenin yarasıdır..iki kazak üstüste ,iki çorap üstüste, iki battaniye altında vs. gibi ikilikler,zaten ikizler burcu olan beni fazlasıyla geregerdi :)))

* cosmopolitan dergim bu ay da ,tam ayın 1 inde geldi ve beni sevindirdi..şarlamalarım sonuç verdiği için mutluyum zira herkes işini yapacak kardeşim...

* yasirin annesi adlı blog sahibesinin düzenlediği hediyeleşme etkinliğine ben de katılmıştım ve hediyemi hemen alıp gönderdim ,ulaştığı mailini de aldım..buna karşın bana ne gelen var ne giden..bahtsız bedevi ve kutup ayısının muhteşem birlikteliğinin tezini yazmış biri olarak bu duruma hiç şaşırmadım :))

* ..temmuzda iki yıl olacak,büyük finale az kaldığının haberini de verdi bana ST.. artık işimiz sadece dua edip biraz daha beklemek ...çok yaşa skype, ispanya ve tekirdağ arası hayırlı işlere vesile oluyorsun:))

* evde ve bu denli aylak olup da cep tel. konuşurken sarjı biten ve her seferinde bunu yaşayan bir insanım ben:)) tak işte şunu şarja dimi ama??

* haaa bu arada, iki hafta önceki ctesi günü zoim bana gelerek,çok sevindirdi beni..yamulmuyorsam ,bu 4.görüşmemiz falan oldu geçen yıldan beri..kilo vermiş,saç rengi dğişmiş ve çok da güzelleşmişti ,zaten güzel olan zoim..
soslu makarna,kahve ve zoimin getirdiği harika çikolatalı sufleler eşliğinde bol bol dertleştik..yeni arabası çok güzel,görseniz..beni anneme bıraktı akşam ve bidahaki görüşmeler için sözleştik.havalar ısınsa da limanda çay içip foto çekip muhabbetin dibine vursak.. 

2 yorum:

Judy Abbott dedi ki...

ahahaha pazartesi sabah işe girip akşam çıkmak süper olmuş ama. zoi-kuş'la sufle sefanıza bayıldım:)) soğuktan ben de dertliyim, katkat giyinmeyi de sevmem insana basıyor ama naparsın, el mahkum, giyiniyoruz.

zoitsa dedi ki...

o şarj olayı bende de var :)ayrıca havalar ısınınca limanda çayla kandıramazsın beni hep beraber kampa gidiyoz:)