12 Ekim 2011 Çarşamba

BEN GELDİM.. BLOGLAMA BAŞLASINNN..

selam..selam herkese..
aylardır yazmıyordum,böyle tercih etmiştim..blog dünyasından asla kopmadım tabi..blogg-roll'um,okuma listem,kayıtlı bloglarım, hepsini hergün okuyorum,nadiren de olsa yorum yazıyorum..

ne yaptım,ne ettim'li bir post hazırlamaktansa, kısaca " iyi diyelim-iyi olalım" diyeyim..

blogumu,açtığım ilk günden itibaren ,bütün postları elden geçirerek, ciddi bir ayıklama yaptım, kekomançi postları kaldırdım,yazı karakterimi büyüttüm,fotolarda vs. ayıklama yaptımm..
sanıyorum insan ,yaş aldıkça, hayatında bol bol sadeleştirme işlemi yapar oluyor..

kafamın içinde,kuyruğu birbirne değmeyen ne kadar çok tilki varsa, hayatımda, görünür-görünmez her alanda sadeleştirme işlemini daha çok yapıyorum..

otomatik birşey bu, istemesem de oluyor..
uzun süre yazmamak, benden çok beklenilmeyen bişey değildi :) daha önceleri de olmuştu bu, bu kadar uzun olmasa da..


ehh, benim suçum değil, ikizler burcu kadını olmak zor iş miriim..

blogumu sadeleştirme çalışmalarım hala sürüyor..
bu, beni epey ferahlattı..zira, sımsıkı geri döndüm sahalara :)

yazmadığım bikaç ay içinde, çok fazla ürün kullandım,bitirdim ve çokça alışveriş yaptımm..

bunlarla ilgili bol bol foto hazırladım, dosyaladım..kozmetiğe çok daha fazla ilgi duyuyorum şu sıralar..

tez zamanda postları gelecek..söz vermiş olayım diye, aklımdaki ilk konulardan post başlıkları listesi..
buyrun :

- biten ürünler ( çok uzun,çok fotolu olacak,belki uzun tek post ya da kısa çok post olarak düzenlerim..)

- aldıklarım
- okuduklarım
- okunacaklar listesi
- tasavvuf ve ben
- eksi 15 kilo ve hikayesi..
- istek listeleri
- diğer bloğum "foto.roman.tik" için çalışmalar..

şimdilik beklemedeki konular bunlar..

bu arada..yazmadığım süreler içinde, mail atan- hatır soran herkese içten teşekkürlerr..

bloglama başlasın..
yeni postlar geldi-gelecek..belki yarın, belki yarından da yakın :))))



fotoğraf : ağustos 2011- liman- gün batımı..

" ne güzel geçmişti bütün bir yaz..."


2 yorum:

zoitsa dedi ki...

süper bi haber bu:)

viva dedi ki...

Bak nasil kilo verdin hikayesini cok merak ettim! : )