18 Ekim 2011 Salı

bitenler # 3 ve maurers zayıflama hapı postu / uzun post..






selamm..

2-3 ay gibi uzun bir süre bloga yazmayınca, epey ürün birikti elimde..

malum yaz mevsimiydi,sürekli duş,sürekli tazelenme ihtiyacıyla,bol bol ürün kullandım bitirdim..
hepsini toplu olarak çektiğimde,net çıkmadı görüntü..

içlerinde, genelde çoğumuzun kullandığı, ekstrem olmayan ürünler var..
yine de merak ettikleriniz olursa ayrıca yazarım..

1- pantene aqua light,durulanmayan 2 fazlı saç bakım spreyi:

pantene aqua light serisini,beklentiyle alıp kullandım set halinde..şampuanı,saç kremi ve bu spreyi aynı anda bitiremedim..saç kremi hala banyoda, 5465454tane saç kremiyle birlikte bitmeyi bekliyor..sprey,herhangi bir saç açıcı spreyden daha verimli değil..vasat bir ürün..kokusu güzeldi,çoğu kez saç kokusu olarak kullandım..saçlarımı açma konusunda çok başarısızdı..bidaha almam..

2- bioblas onarıcı şampuan:

benim bin kat röfleli saçım için tabii ki ancak daha çok sertleştirdi saçlarımı..Emin kullandı çoğunu..aynı serinin kremiyle birlikte kullansam belki daha verimli olurdu ama 2.şişeyi almadım dolayısıyla kremini de almadım..2.şişeye geçsem belki fayda etmeye başlardı..

daha önceki postlarda da dediğim gibi, ürünler tamamen kişisel fikrimle yorumlanıyor ve saç ürünlerini barındıran yazılarım, benim yoğun hasarlı saçlarım için yazılıyor..
3- fresh white somkers macun :
sigara içenler için, normal macunlara göre daha katı yapıda, orta kalitede ve en az 10 kutu bitirdiğim yardımcı macunum..genelde evde yedeği oluyor,piyasada bulamadığım olursa üzülmem,muadilleri çok..


4- avon rare pearls edt parfüm :

kaçıncı şişe..10,15.. avonun en sevdiğim ve tenime yakıştırılan kokusu..yenisi alındı, hatta o bile bitmeye yaklaştı..

5- sebamed Q10 lifting eye cream :
elimde bu üründen 15 adet tester vardı..sebamed mümessili bir yakını var Emin'in..sebamed vajina duş jelleri ( bunun postu daha sonra ) ve göz kremleri , yaklaşık 2'şer ay kullanabilecek kadar çoktu elimde..eşe dosta verdiklerim dışında,bu göz kremini düzenli olarak 1 ay kullandım ..

gözüme bakım gerektirecek ciddi bir sorunum yok henüz,şükür ki..lakin yaş 29ve hem bozuk hem de renkli gözlerin genel sorunu,kışın bile gözleri kısarak dolaşma sebebiyle ,kırışmalar alarmda..göz kenar kuruluğum had safhada..öyle ki ,göz çevremde yanmalar ve ciddi bir acı oluyor..sırf nemlendirsin,en azından korusun diye ve yaş da geldi artık tabii, iyi bir göz kremine başlamak istiyorum..

sebamed ile iyi bir başlangıç oldu ama beni çok tatmin etmedi.sürdüğüm zaman nemli ama kalıp gibi yapışmayan bir göz kremi arıyorum ve yorumları, tavsiyeleri bekliyorum..

6- neutrogena yoğun bakım kremi :
bu sanırım 3. kutum.. yenisi alındı..kol, bacak, dirsek,hatta bazen yüz kremi olarak bile kullanıyorum..daha iyi olmasını bekliyordum, normalin üstünde bir nemlendiriciliği olmasa da, hassas cildime dokunmadı,fiyat olarak da herzaman ulaşılabilir ve bolbulamaç sürmeye kıyılabilir..nedense Türkiye'deki neutrogenanın sahte yada az kaliteli olduğunu düşünüyorum :SSS


7-neutrogena göz makyajı temizleyici:
bu 2.şişem idi..yerine, bi tavsiye ile flormar 2 fazlı göz makyaj temizleyici aldım,pişman oldum..foş foş döküyorum çabuk bitsin diye..en iyi göz makyaj çıkarıcısı budur,ikinci sırada niveanın ki geliyor..

8- nivea çift fazlı göz makyaj temizleyicisi:
bu da 2.şişem idi..firma tarafından deneme amaçlı tam boy olarak gönderilmişti ilk şişe ve memnun kalınca 2.yi de alıp bitirdim.gayet başarılı buluyorum ama tekrar almayacağım şuan..neutrogena ile devam edeceğim,dediğim gibi flormar bitince..

9- pantene doğal sentez şampuan :
memnun kalmadım..şeffaf ve kokusu kalıcı olmayan bir yapıda idi..saçımı yağlandırmaz,dengeyi düzenler diye düşünmüştüm..vasat bir ürün..tekrar almayacağım.

şuan elimde çok fazla şampuan,saç kremi,saç maskesi var..hepsini bol bulamaç kullanıp bitirip artık bi karar verip ,sadece o ürünler ile devam etmek istiyorum..belki de çok fazla ürünü ,hem düzensiz hem kısa süreli kullandığım için verim alamıyorum..bu ayrı bir post olucak yakında..

10- fuji aseton :
dün gece bitirdim,atacakken,posta koyuverdim..vasat bir aseton..hoş, bir aseton için uzun uzadıya ne yazılabilir ki.. ucuz,sürekli alınan birşey..bunu bir daha almam ,gülşah aseton ile devam ediyorum şuan ve gerçekten çok memnunum ..

11- clinomiyn smokers diş macunu :
en az 6 yıldır kullanıyorum ve favori macunumdur..yenisi alındı,yarılandı bile..
ciddi bir sigara,çay,kahve tiryakisi olunca diş ürünleri için smokers seçmek gerekiyor..normal diş macunlarına göre 2-3 kat pahalı ama değiyor..

12- johnson baby cologne floral:
benimle özdeşleşmiş bir kokudur..çoğu parfüme bin basar..birine sarıldığımda genelde "ohh mis gibi kokuyosun yine" deme sebebidir bu kolonya ( bide her yıkamada yarım şişe vernel :))
ortalama 10 yıldır kullanıyorum..çantamda mutlaka bir şişe vardır..bu belki bininci şişe,yenisi alındı çoktan..

13- vaseline cocoa butter nemlendirici krem :
vaseline gayet iyi bir geri dönüş yaptı sahalara bu kremleri ile..
tereyağımsı koyulukta,güzel kokulu,sürülünce hemen emilmeyen ama tekrar alınası bir ürün..aloe veralı olanını hiç denemedim,sanırım yine bundan alacağım,elimdeki kremler bitsin önce ..

14- maurers :
bunun için post kıvamında bir yorum yazmalıyım.

17 nisan da kullanmaya başlayıp,iştahımı kestiği için,canımın yemek,çikolata,tatlı istemediğinden mütevellit kilo vermeye başladığım bu 5. kutum idi..
fiyatları 60 lira ile 20 lira arasında değişiyordu,ben genelde vimjo'dan ve sıklıkla gittigidiyor'dan alıyordum..son kutular sahteydi sanırım ya da benim bünyem alıştı,hiç bi etki etmedi..

kullanmanızı tavsiye etmem..ölümler ve hastalıklar küçümsenir oranda değil bu haplardan ,biliyosunuz..
kendime not düşmek amaçlı bir kutusunu fotoladım ve yazıya döktüm burada..

şuan "zero size" kullanıyorum,yine iştahımı bastırmasına yardımcı olsun diye..15 kilo verdim 17 nisan-17 ekim arası..çok değil,evet daha fazla olmalıydı ama yiyerek verdim,bu hapların desteği olmasa,bozuk psikolojim nedeniyle bu kilo vermede istikrar sağlayamazdım..ki daha vermem gereken 20 kilo var:(( olcak olcak:)))

gayet sağlıklı verdim bu 15 kiloyu..maurers özellikle zayıflatmıyor ya da yağ yakmıyor..sadece iştahı kapatıyor,azıcıkbirşey yeseniz bile mide dopdolu oluyor,bundan mütevellit zayıflamaya başlıyosunuz.

"zero size" için ayrıntılı post yapmak istedim ama sakıncalı olursa, okuyan alan birine bir zararı olursa diye korkuyorum ve benim kullandığım,bu blogda yer alan hiçbir zayıflama ürününü kullanmayın diye uyarıyorum !!!

15- koleston yoğun onarıcı saç kremi :
saç boya kitinden çıkmış idi,annemden yanılmıyorsam..5 yıkamalık bir üründü..memnun kaldım,saçımı çok çabuk açtı ve yumuşattı..ne yazık ki satılan bir ürün değil, olsa alırdım..

16- she sexy roll-on :
burda biten 2 kutuyu fotoladım,şuan 4.kutuyu kullanıyorum,yarıladım..alıp hediye ettiğim de çok oldu,herkes memnun kaldı.
ilk kez parfüm içerikli ve roll-on yerine daha ziyade koku amaçlı bir ürün kullanıyorum..
genelde nivea,en çok 8çarpı4 ve lady speed stick kullanıyorum..
markette öylesine koklayıp,kokusuna vurulup,bittikçe aldığım bir ürün oldu..yoğun yaz günlerinde işini başarıyla yaptı.3,50 lira yanılmıyorsam ve tavsiye ederim..

17- signal diş fırçası :
her 3 ayda bir firçamı yeniliyorum mutlaka.not almak amacıyla burda bulunsun istedim.her seferinde başka bir fırça alıyorum..signal de gayet iyi bir fırçadır,alınır..

18- hobby baby ıslak havlu :
uzun yıllar jonhsons baby ıslak havlu mendil kullanıyordum.fiyatları çok arttı.evde oturup da arada keyiften silinmek için:)) gereksiz ve hatta bir israf..

insanlar genelde bebeklerinin altlarını silmek için alıyor,bi paket ıslak havluya 6-7 lira vermek için,gerçekten bebek poposu silmek lazım bence:)zira öylesine arada elimi kolumu siliyorum,her açışta pakedi,3er 5 er alıyorum.
bu kez hobby'yi denedim,verim iyi sayılır,kokusu hoş değildi yeşil pakedin,şuan güllü olan pembelisini aldım,ondan memnunum..

19- marks & spencer burun-siyah nokta temizleme bandı:
vasat bir ürün idi..tekrar almam..burnumla ilgili böle bir ürün kullanmayı gerektirecek sorun yaşamıyorum çok şükür ki..

20- flormar max. crowth tırnak uzatıcı cila:
tırnaklarımı yiyorum 2 senedir, eski okuyucular bilir..
şuan maşallah ki uzadılar,yemeyi bıraktım,inşallah bu son olur..bu ürüne çok şey borçluyum,mutlaka alın derim..tırnak uzatmaya çok yardımcı,beslediğine ve yapılandırdığına inandığım bir cila..

iyi bi manikür ve akabinde alix avien tırnak bakım yağı, ve her 2 günde 1 yeniden sürdüğüm bu flormar max. ile 15 günde tırnaklarım o perişan hallerinden çabuk kurtuldular ve olabilecek en sağlıklı noktadalar..kullanmaya devam edeceğim..

sally hansen'lerden denemek istiyorum ama 5 liralık flormar max. bu işi başarıyla yaptığına göre ,gerek var mı 30 liraya sally almaya bilmem? tavsiyeniz varsa yazın ..


bu postu buraya kadar okuyanların gözlerinden öperim :))))

3 ay post yazmayıp,bi seferde bi milyon satır yazan tutarsız bılogırdan sevgiler :)))



6 yorum:

*Selinka** dedi ki...

sevgilerimle okudum cok bilgilendiriciydi:)))))))
teşekkürler canım diyetinde kolay gelsin sevgilerimle:)))))

nilmoon dedi ki...

selinkaaaaaaa
nezamandır gelmemişim ben senin bloğa,hemen zıplıyorum tatlımm nasılsın??

kitten dedi ki...

aqua light serisini merak ediyordum ama pek iyi değil sanırım. rare pearls kardeşimin de bayıldığı bir parfüm:)

darkbluekitty.blogspot.com

idyll dedi ki...

Nilay ve diğerleriii slmm :) bende bir ürün alırken sizin gibi araştırır dururum, forumlardan, bloglardan... bende araştıranlara yardım olayım diye kullandığım ürünlere yorum yazdığım bir blog açtım. Okumanızı tavsiye ederim. Yazılarımın devamı gelecek

idyll dedi ki...

http://denedigimher-sey.blogspot.com/

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

idil, merhaba.. yorumun için teşekkürler.. bloguna bakıyorum ben de irazdan. hayırlı olsun bakalım :)

bi de ,NİLAY ve diğerleri derken :)) tek kişiym ben anacım , heheeh