15 Ekim 2011 Cumartesi

kitap..

üst foto : 5 adet okunmayı bekleyen (evet hala okumadım zoi) kitap..( foto kalitesi kötü,kusura bakmayın.okunabiliyor yazılar,zaten bu kitapları benden başka okumayan kaldı mı ki??)


zoi'me ait, "okuycaksın bunları" diye,kafamı dağıtmak için,ben istemeden ( yiringg:) ,bana getirdiği kitaplarım..

alt foto :

YIKA BEYNİNİ ve İÇİNDEKİ GÜCÜN SIRRINI KEŞFET..bu ay idefix.com'dan aldıklarım..

Nuray Sayarı'nın bu kitabını severek okudum, bilmediğim şeyler yoktu içinde,evet..oldukça gaza getiren,faydalı ve kolay okunan bir "kişisel gelişim"kitabı..
okunacaklar dağ gibi, biriktikçe birikiyor..

YIKA BEYNİNİ..facebook'da yoğun tanıtımlarına dayanamayıp,çok zyıf bir anımda " tamam anasınısatiim,bunu da alıyorum " dediğim bir "kişisel gelişim" kitabı daha..

NERO-FORMAT ;çok farklı ve cazip bir kelime dizisi..beyni formatlamayı öğretiyor..farklı tekniklerle hayatımızda olan her tür sorunu çözmenin abc'sini, kendi buluşu teknikleriyle anlatmış bu arkadaş..okudum ama hiçbirini henüz uygulamadım..faydalı olacağına inanıyor muyum ? evet..neden uygulamıyorum ? totokaldıramayanmanikdepresifgillerdenim,ondan:))



ve tabii onsuz olmuyor..bu ayki cosmo..

ps -1 : yazmadığım bu uzun dönemde "neler okudum" postu yapacağım..
ps -2 : tekrar teşekkürler zoi,emanete ihanet etmeyip,okucam bak söz valla:))

2 yorum:

öz'üm dedi ki...

benim kitaplarda senin kitaplar gibi birikti..üstüne hala almaya devam ediyorum..günde neredeyse 3 saat okuyorum...dergileri bende severim..cosmoda güzel...

öz'üm dedi ki...

SEVGİLİ NİLAY, MESNEVİYİ INKILAP KİTAP EVİNDEN ALMIŞTIM.İNDİRİRMDEYDİ VE FİYATI 15 TL GİBİ GÜZEL BİR FİYATTI..GENÇLİK KİTAPEVİ YAYINLARINDAN BASILMIŞ..YAZARI YOK,YAYINA HAZIRLAYAN SENAN ASKEROV...
SON INKILABA GİTTİĞİMDE BAŞKA BİR BASIMINI GÖRMÜŞTÜM AYNI FİYATA...
BENDE TASAVVUFA İLGİ DUYUYORUM...BİLDİĞİN GÜZEL KİTAPLAR VARSA , İSİMLERİNİ BENİMLE PAYLAŞIRMISIN?
SEVGİYLE...