13 Ekim 2011 Perşembe

syoss şampuan faciası ve saç-baş sorunsalı..


Saç bakım ürünlerine karşı ciddi bir ilgim ve merağım var evel ezel..en iyisinden en kötüsüne, erişebildiğim tüm ürünleri kullanma yanlısı oldum her zaman..

Blogumda da ,zaman zaman " dün gece 03 suları saçımın içine ettim, şöyle boyadım,sonra kuaför sabahın 8inde benim telefonumla uyandı ama yine de sağolsun,saçımı şöyle yaptı,böyle kurtardı" gibi cümleler sık sık yer alıyor..
( blog sadeleştirmesinde çoğunu kaldırdım sanırım )

çok sabırsız oluşum, yeni çıkan bir şeye hemen merak sarışım, yanar döner ya da ayran :) gönüllü oluşum, beni sık sık hata yapmaya itiyor..hem fiziksel hem de genel hayatımla ilgili..

elidor,blendax,dove,pantene,gliss, head&s;., otacı, avon, oriflame, tresan,hobby,komili vb.. piyasa şampuanı, ne var ne yok denedim,hepimiz gibi ben de..boyalı saçlar içinlisini:)) düzleştiricilisini, hacimlendiricisini ve en çok da " onarım " kelimesinin yazdığı her tür şampuan ve saç kremini..

bu tür şampuanlara " piyasa şampuanı" deme sebebim, tabii ki kötü olduklarından değil.. tresanlar falan hariç,diğerleri ekonomik, herkesin kullanımına uygun, çok fazla bi getiri-iyileştirme ya da mucizevi etkiler beklenmeyeceğini bildiğimiz şampuanlar, manasında kullanıyorum bu kelimeyi..


ki aralarında favorim olan elidor'un onarım serisidir ( turunculu- kullanmayan kaldı mı ?)


elidor ile ilgili sıkça yazmışlığım vardır hatta blogda da..3-5 sene önce, bu yenilenmiş seriyi ilk çıkardıklarında, piyasaya sürülmeden önce, cosmopolitan sayesinde test etmişliğim olmuştu ve bayılarak kullandım senelerdir..


sabun da kullandım bikaç kez..İzmir'den aldığım yıpranmış saçlar için el yapımı bitki sabunlarından, efendime sööliyim, bebe sabunlarından ve dalan dolive'nin sabunlarından..

çoğumuz gibi ben de saçım başım için adeta bir savaş veriyorum..kendi rengine boyatıp,bob modeli kestridiğim geçen yıl bu zamanlarda ise,saçım zirvedeydi..kremsiz bile taranıyor,gürleşmeye başladığını söyleyenler çoğalıyor,günde en çok 3-5 tel dökülüyor idi..dolgun dolgun geliyordu elime..

tabii, mutlu aşk yoktur ve hem mutlu hem boyalı saç yoktur misali, varsın röflesiz kalmayım,diyerek yine gidip gidip röfledir balyajdır yaptırdım..

kısacası, saçım 12 senedir full boyalı,röfleli..gürlüğü çoktan gitti,çok zayıfladı,seyreldi,inceldi,kırıklarından kurtulamaz oldum..

sebeplere gelince; liste uzun :

-en az 10 yıldır röfle kullanmaktan,
-bir günde bazen 3-4 kez boyadan,
-gün içinde kızıldan röfleye bile geçiş yaptırtabilecek kadar acımasız olduğumdan,
-çalışırken fön çektirmekten,
-düzleştirici kullanmaktan,
-her bulduğum otu b.ku saçıma sürmekten,
-kronik sigara tiryakisi olduğumdan,dumanından,
-15 yıldır her tanrının günü duş aldığımdan,
-hem de hergün ikişer üçer şampuan yaptığımdan,
-tüm bakım malzemeleri ve deterjanlar gibi şampuanlarımı da insan gibi değil, avuç avuç sürdüğümden..

liste uzaaar gider..

işte bunlardan sebep, saçlarımın misal son hali, barbi bebeklerin saçlarını hani yıkardık ya çocukken ( ben yıkardım en azından-te allaaan delisi)
işte o yıkanmış barbi bebek saçı gibi, bildiğin keçe.. al saçımı kes, yakana broş yap, o denli keçe..

kimi zaman gürleşti sanıyorum, bi hafta sonra oluk oluk yolunuyor tararken, bazen düzelmeye başlıyor tamm,hoop röfle zamanım geliyor..

derken derkeen , işte piyasa şampuanlarından farklı,iyileştirici,gerçekten toparlayıcı ürünlere sardım iyice..

zeytinyağı,badem yağı maskeleri,tresan vb gibi bikaç markanın saç friksiyonları, evde olduğum için saçımı bi gün yıkamadan sabredip,doğal yağını salgılamasına fırsat vermeye çalışmak gibi girişimlerim oldu elbet..

istiktarlı olabilsem belki bitanesi bile işe yarayacak ama bende o sabır, o istikrar nerdeee??

piyasa şampuanı kategorisinin dışında olan, pahalı,vaatleri yüksek,ecnebi mallarına yani john frieda ve toni&guy dönemine girdim yakın zamanda da..

bunlar ile ilgili post hazırlarım,özelikle toni&guy volume conditioner mask ile ilgili.. konumuz bu değil şimdi..

neyse..
geçen gece, canım sıkıldığı bi vakit, "atla arabaya-git uzak bi market gez" adlı gereksiz para harcama seanslarımdan birini :) gerçekleştirirken, syoss şampuanlara gözüm takıldı..

hayy ben o gözü..

file paketlerle ikili setler yapmışlar, set fiyatı 9.90, tanrım sudan ucuz..( baban da mı toni&guy ile büyüdü haspam:))gramajlar 750'lik,hemi de onarımlı monarımlı, syoss syoss diye duyup duruyorum bloglardan falan..hoop hemen sepete..

eve geldim, yangından mal kaçırır gibi banyoya koştum , şampuanı deniycem ya..

facia..saçlarımı yıkarken, ben su tuttukça, birisi kurutuyor misali bi tıkızlaştı, bi haşırdamaya başladı..içimden de diyorum " kesin iyiye işaret bu, farklı bi tepki verdi saçım,demek ki farklı bişi kullanıyorum,kesin krem işe yarar"..

ki ne kadar aksi,ne kadar negatif biriyimdir..syoss hakkında o kadar yüksek tutmuşum ki beklenti çıtamı, pollyanna geldi saçımı yıkıyor yani , o derece umutlu ve pozitifim..

siyah şişe olması,kuaför şampuanı olması falan gözümü boyamış bayağı..
evet hakikaten kuaför şampuanıymış.. dökme-kilosu 2 tl olan muz kokulu şampuan kullanan kenar mahalle berberlerinkinden beter etti saçımı..
ehehe,sanırsın ki,  bi erdem kıramer, bi kırık tarak müdavimiyim,brrehh:))


neyse..şampuanı geçtim,kremi, abartısız kocaman iki avuç ve durulama + yeniden kremleme yöntemimle iki kez saçımı kreme boğduğum halde, o gece 45 dk. saç taradım, Emin şahit, sorabilirsiniz:)

hadi dedim bu ilk deneyim..vespagirl de yazmış idi blogunda, "ilk 2 hafta kötüydü ama sonraları iyi geldi saçıma" diye, syoss için..öyle umdum ben de..

ama cıksss..önceki gün son yıkayışımda, artık bununla ancak balkon yıkanacağını ya da beğenmediğim her ürün gibi Emin'e kakalayacağımı test ettim onayladım..
" senin saçın kısa,sen erkeksin bişi olmaz, hem bak onarımlı monarımlı,belki sana iyi gelir" diye diye adama kakaladığım şampuanın,sabunun haddi hesabı yok :))

fena taktım ama kafama..akşam muhteşem yüzyılı izlerken,birden aklıma syoss geliyo,cep.ten pıt pıt syoss aratıyorum,forumlara girip bişiler okuyorum falan..syossla yatar,syossla kalkar oldum..

şimdii..

gelelim ihtimallere ve sizden yorum isteklerime :

1- sabredip (vespa gibi ) bikaç kere daha kullansam mı ?

2- sıfır silikon olayı var bu syossta, bu sonuç aslında olması gereken ama saçlarımız silikonlu şampuanlara alıştığından mı ?

3- boyalı röfleli saçlar içinlisini alsaydım yine böyle mi olurdu?

4- forumlarda falan " saçınızı silikondan ve dolayısıyla bikarbonattan arındırırsanız,syoss ve türevi şampuanlar iyi gelir..bunun için de saçınızı her 3 haftada 1 bildiğimiz karbonat ile yıkayın,arınsın sonra syossların faydası olmaya başlar asıl" gibi sıkça okuduğum yorumların içeriklerini mi denesem?

5- hiçbişi yapmasam, balkonları mı yıkasam bununla?

ya da bana başka önerileriniz olur mu saç baş için?..

neblim, bi syoss dalgasıdır gidiyor bloglara bakıyorum da..kimisi çok memnun, kimisi " ammann düşman başına" diyor..

bide henkel & schwarzkopf yani arkadaşlar..adamlar senelerin markası..bin türlü ürününü kullanıyoruz..neden böyle kötü bişi sürsünler ki piyasaya..
öte yandan,iyi de, saçı keçeleşen bi ben değilim:SSS

durum böyleyken böyle işte kızlar..sonuçta markaya da b.k atmak değil ki niyetim,neden kötüleyeyim ama gerçekten saçım facia durumda syosstan sonra..hatta fotolamayı düşünüyorum..


yorum bekliyorum, kullanan var mı, sonuçlar neler,saç baş tavsiyeleriniz neler ?

xoxo

59 yorum:

Ayşegül dedi ki...

Merhaba Nilmoon
Ben yaz başından beri Syoss şampuan ve saç kremi kullanıyorum. Yani daha televizyon reklamları yayınlanmadan önce Watsons'da keşfetmiştim.. İlk kullandığımdan itibaren saçıma iyi geldi. Hem şampuanını hem saç kremini hala kullanıyorum. "Yıpranmış saçlar için" olanını alıyorum.
Not: Saçlarım röfleli değil ama açık sarı. Yani ben de her ay bol bol oryal içenlerdenim :)

Sevgiler..

NİLMOON dedi ki...

merhaba Ayşegül..
hımm demek öyle..yıpranmış saçlar için olanı benimki de, turuncu karakterli olan..
hayret..ben ilk kullanımda ağlayacaktım, yazdığım gibi..hala düzelmedi saçım,mafetti saçımı:(( demek ki saçın bünyesi ile ilgili..ki senin de saçında oreyal varmış..hay allah,ben nasıl düzelticem bu kafayı:SSSS

teşekkürler yorumun için..bloguna ışınlanıyorum ben de şimdi:))

Kitapçı Kız dedi ki...

işe yaramadıysa ne uğraşıyorsun ki... ömür kısa zaten saçlar yıllardan beri yıpranmış, allahını seversen bi syoss mu düzeltecek...

adam gibi yıllardır kullandığın ve saçını mis gibi kokutan ve kremini sürdüğünde pammık :) gibi şampuanlardan kullan, 9.90 şampuana veriyorsun dünyanın su parasını ödeyeceksin onu saçından çıkarmak için ayrıca saçın daha fazla yıprandığıyla kalacak.

benim saçlar da röflelidir, ben de genellikle pazar günleri bademyağı sürer streçle sararım, 2 saat oturur sonra da yıkarım, saçım için Gliss'in pembe serisini kullanıyorum, ondan önce de dove kullanırdım, ara sırada TBS muz kokulu kullanırım en azından rahat rahat tarakla açılıyor aksi halde incecik saçımız var, onlar da kopacak... :)

yine de son karar senin :)
Sevgiler..

NİLMOON dedi ki...

kitapçı kızz..doğru diyosun şekerim..bi syoss mu düzeltecek..anahtar cümle bu evet:))
ama bi umut saldırıyorum herşeye..
9.90 ne ki, , toni guy 30 küsür,syoss 9.90, watsons biralı saç cilası 10,röfle ortalama 100 derken, bu ay saçım için verdiğim parayı hesap et işte:((
şeytan diyo kazıt kökünden,mis gibi kendi saçın çıksn..sonra yıka doğal sabunlarla uzadıkça..ohhh..

! POSH BUTİK ! dedi ki...

tatlım ne kadarr güüldümm bu yazını okurken anlatamam!!! kendimden de çok şey buldum o yüzden de çok güldüm sanırım! saç tiplerimiz, kuaföre gitme sıklığımız ve şampuan kullanma alışkanlıklarımızdan tut herşeyimiz aynı:))!!! bende acaba alsam mı diyordum şu syosstan ama bu yazını okuduktan sonra ammannn dedim!!!:)) elidora devam:)) walla turuncusu moru mis gibi:)) sevgiler...;)

butik s & s & p dedi ki...

yazini okuyunca kendimi gordum tamamen :) kesinlikle aldigima bin pisman oldugum bir urun..:( verdigim paraya acidim inan..ama iste ayni dertlerden muzdarip olunca senin gibi, denemedigim urun kalmadi.. ben en cok Gliss den memnun kaldigimi soyleyebilirim.. ama guzel bir fikir verdin..ne yapacagim 1 kere kullandigim birdaha kullanmayacagim bu urunleri diyordum.. balkon yikayacagim bende..:)bu arada watsons birali sac cilasi ve balli olan zimbirtisi da berbatttt..

NİLMOON dedi ki...

posh butik !! yorumuna güldüm ben de, çok tatlısın..hhahaaha, demek sen de manik-depresifgillerdensin:)))

di mi ,elidora devam edelim ozaman biz..

şampuan ve saç hede hödölerim için bi project pan yapıcam zaten..elimdeki şu ürünler bitsin de, adam gibi tek bişi kullanayım,bu da senin dediğin gibi elidorlar olsun bari:))

NİLMOON dedi ki...

butik &, yorumun için çok teşekkürler.. yapma yahuu ,sen de mi kendini gördün hehehehe:))
biralı olan saç zımbırtısının yarıladım 3 sürüşte ama haal doğru bekletme süresi falan yapamadım..balkon yıka,duvar kapı sil,ya da birine ver ..glissleri ben de çok uzun süre kullandım,son zmaanlarda en uzun süre geri dönüş yapmadığım ürünler gliisler..elidor ve gliss diyorum ben de,evet:)

zoitsa dedi ki...

http://zoitsa59.blogspot.com/2011/07/ordan-burdan.html aha da burada yazdım..saçları direk keçeye dönüştüren şampuan:)))

NİLMOON dedi ki...

zoimm nasıl unutmusum ben senın o postunu, heemn donus yapıp okuyorum tekrar..püüü , hatırlasam almazdım, lanet koca şişeler,emin yıkasın kafayı bunla :))

Gamze dedi ki...

toni&guy ile doğmadık tabii ama kıvırcık ve kuru saçlar için olanı muhteşem gerçekten.benım kazık saçlarım oldu yumuş yumuş :) bir de parlak. gun ıcınde sureklı sacıyla oynayan pencere önü kızlarına döndüm, hihi.

bir de bunun durulanmayan bakım kremi var saç uçları için, o da ayrı güzel :)

NİLMOON dedi ki...

hoşgeldin Gamzeee:))
evet 2 saat önce falan senin blogunda okudum toni&guy postunu..
pencere önü kızları hihihih güzel tanımmış..
aman benim saçlar insana dönsün de pencere kızı olmaya razıyım :))
sevgiler..güzel saçlı günler..

Adsız dedi ki...

nilmoon benim de saçım röfleli ve syossun röfleli ve boyalı saçlar için olanını kullanıyorum çok ta memnunum ama dediğin gibi saçlar bir değil sende iyi sonuç vermemiş olabilir. hiç boşuna dertlenme değiştir bitsin bence. bir de şu dax supergroyu kullanıorum ben 2 haftada bir sürüp tarıyorum 2 saat bekletip doğru yıkamaya gerçekten saçıma çok iyi geldi hem de içinde doğal yağlar var bir de onu dene istersen hiç değilse röfleden sonra saça bakım yapmış olur. sevgiler. berna

NİLMOON dedi ki...

sevgili berna,
keşke ben de roflelı boyalı saçlar için olanı alsaydım..
olsun alırım onu da ne olucak, battı balık yan gıder, banyoda yıkanmayha yer yok, ınan banyo ederken şampuan,krem vs çarpmayım dusurmeyım dıye savaş veriyoruz,dolaplar,komodınler her yer dolu, israf valla..
dax superegoyu da almak farz oldu artık, okudum bikaç yerde, şimdi sen de tavsıye ettin..tamamdır..
ilgin ve yorumun için teşekkürler..sevgiyle kal..

angell dedi ki...

yha arkadaslar yazılarınızaa resmen koptumm hepsıı bır bır bırrr sankı ben yhaa ...sadece bır tek benım saclarda rofle mofle yokk artıkın..arkadaslar bende ıkı hafta once falan aldım resklamlarda gordum once cok etkılendım bıde o gece ruyama gırmezmı cıkcıkcıkk napsam ne etsem aklımdan atamıyorum okadr yhane napım gıdım alım aman yha dedım gıtım aldım ... ıkı haftadır kulanıyorum saclarım cok dalgalıdır ve saclarımın dalgalrı pohh gıbııı oldu bıd sondu ama kendımı hep tesellı edıyorum saclarım nerseyse hıc dokulmuyor dıeheneee....hala devam edıyroum ama kremını faln kulanmıyrum sadece sampuan tarrakenede ac acıcı sprey kulanıyorum ıyı oluyor...ama ama ama dalgalarımmm öldüüü..:(((( hıc duzelmıyolar aca bendemı kestırsem kokunden benım kuzenımde ole oldu sacını kacıttı vallahıı sım dı cokk ıyı sacları var elını surmuyo daa dotu yemıyor artıkınnnn....

angell dedi ki...

yha kızlar bıde saclarım ufacık mınnacık kaldı benım yhaa bende ota boka saran bırıyım napsamkı dıe takıyorum cok kırıklarrrrrrrrrr cok acıcı yaptırdım mahvoldular...tavsıyelerınız var mı? ben hacım olanını kulanıyorum bu syoss un aceba baskasını mı kulansam dalgalarım ıcın yoksa yoksa durumum vahımmı benım artık dalgalarım canlanmaz mı?

Mirela dedi ki...

Bende 2 ay önce kullanmaya başladım. Yanında verdikleri tarağa ve siyah şişeye kanıp aldım resmen!! Boyalı röfleli saçlar için olanını kullanıyordum ilk iki yıkamada yarıyor gibi gözüktü saçlarda bi parlaklık!! Ama dedigim gibi 2 yıkama sadece :) bir ara şampuan degiştirdiğimi unutmuşum saçlarım dökülüyor öyle böyle değil sanki kanser hastasıyımda benden habersiz uykumda kemoterapiye giriyormuşum gibi mevsimseldir dedim geçiştirdim tabi dökülme durmadı saç diplerim gözüküyor o derece mahvetti sadece onunlada kalmadı syoss kullanmaya başlayalı saçlarım kırıldı ve matlaştı. Sonuç sizin gibi cepten syos aratmaya başladım ve bir hamle daha eski şampuanıma geri döndüm. Sakın diyorum aman diyorum kimse kullanmasın saçımın yarısı gitti evin orasından burasından çıkan yerlerden yumak yumak topladığım saçlarımın yasını tutuyorum.

Mirela dedi ki...

Bu arada şu anda elseve şampuan ve saç kremini kullanıyorum! Eskiden kalan şampuanları tüylü kazakları yıkamak icin kullanıyordum ama syosla kazak bile yıkanmaz :( aslında yarıda bırakıp kullanmayanlardan toplayıp hayvan barınaklarına göndermek lazım eminimki birçok kişi şisenin sonunun gelmesini beklememiştir. Ya da sevmediğiniz biri varsa syosu öve öve bitiremeyip hediye edin :))

NİLMOON dedi ki...

sevgili angell, hoşgeldin bloguma..komik yazmışsın, tey allah seni..
canım merak etme, benim saçımdan kötü durumda olmamalı saçın ve ben kesin çözümü buldum..postunu yayınlıycam,saçları kurtarmanın tek bir yolu var, hc care complex..ben kullanıyırum,şişeyi yarıladım ve yorumlarımı yazıcam..saç sorunumuz bitti !!!

NİLMOON dedi ki...

mirela hoşgeldiniz bloguma..çok sevindim uzun yorumlarınıza,sağolun..

okudukça yine "benim gibi ne çok çeekn var saç sorunundan ve hele şu syossdan"diye üzüldüm..

saç sorunumuz bitecek,hatta benimki bitti..bi mucize oldu ve bi ürün kullandım resmen saçlarım yeniden yapılanıyor..

hc care hair complex..şişeyi yarladım ,yorumlara sıra geldi,,uzun ayrıntılı post yapıcam..

inan sende kullanınca bana hak vereceksin..saç sorunum bitti ve resmen mutluyum!! yine beklerim güzel yorumlarında bloguma,ben de sana geri dönüş yapacağım..

NİLMOON dedi ki...

ayy mirela, diğer yorumunu şimdi gördüm ..
elseveden ben asla memnun kalmadım..son çıkan siyah ambalajlı olanını alacakken, wellanın yeni çıkan pro serisinin onarıcı şampuanını aldım..aklımda kalan tek şampuan şuan yeni elseve siyah olan..elimde çok şampuan var bitsin alıcam onu da..

ama dediğim gibi artık düz sade bir şampuan ve hc care ile benim saç olayım bitmiştir..çok sevinçliyim,herkes umarım memnun kalır aldıkça hc careden..

Adsız dedi ki...

bence saçları kazıt direk kurtul. şampuan masraf, su masraf, saç kremi, saç maskesi, boya, moya... hem paradan hem zamandan tasarruf

MİRELA dedi ki...

ESKİDEN ELSEVE ARI SÜTLÜ OLANI KULLANIYORDUM İYİ GELİYORDU BU SEFER ELSEVE SİYAH OLANI ALDIM DENİYORUM DÖKÜLME BİRAZ AZALDI AMA ÇOK BELLİ OLACAK KADAR DEĞİL!! WELLAYI MERAK ETTİM DENEYİMİNİN SONUCUNU MERAKLA BEKLİYORUM..

derya çeçen dedi ki...

kullandım gerçekten berbat bilmiorm bnde senin gbi silikonsuz kuaför markası deyip janjanlı sözlere aldandım galiba =(

Adsız dedi ki...

aldığıma o kadar pişmanım ki kullandığımada saçım resmen mat sönük yapıştı hiç memnun kalmadım. Annemde bende !!!

Adsız dedi ki...

bence saçının keçe gibi olmasının nedeni şampuan falan değil bu zaman kaadar kullandığın ürünler kremler boyalar saçını kötüleştirmiş sana tek tavsiyem var saçlarını röflemeyi bırak ve enseden kestir yeni saçlar dibinden geldikçe kestir böylece daha taze gür çıkar saçların her tür şampuanı da deneme

Sisi dedi ki...

Bende aldım bu file içinde olan şampuanlardan ama daha denemedim .İnşaallah iyi gelir saçıma.

Adsız dedi ki...

amannn yarappimmm nilayyyyy sen neymişssin öylee asıl ben okurken senin yazına ve yorumlarına gülme krizine girdimmmm :D e bari bu konu üstüne bi yorum da ben yapam ;) mor elidor kullanıyorum bende çokkk güzel acıcık saçım var onu da korumaya çalışıyorum işte elidor iyi syoss mıyoss bilmemmm ben :D

Adsız dedi ki...

Şimdi korkmam mı gerek? denemem mi bilemedim ben :) bende aldım syoss file içinde nasılda paket yapmışlar al ben al beni der gibi :) az sonra saçımla buluşacak, pişmanlık mı olur bilemedim ama denicez artık aldık bi kere. ama konuyla ilgili düşüncemi ve yorumumu yazacağım mutlaka..ya da eski şampuan şişemin dibinde kalana su katıp çalkalasam da mi yıkasam ? vallaahaa korktum okuyunca :)

Adsız dedi ki...

tatlım hiç korkmana gerek yok bana yaradı . denemek istiyosan bence dene eğer işe yaramıyosa wella pro serise war onu al kullan tatlımm.... zaten6,45 tl mi ne ...

Adsız dedi ki...

bencede wella gzllll......

Adsız dedi ki...

bn de yeni aldm, bugn 2.kez yıkadm saçlarmı syoss la, ama hakikaten berbat bişe, kremi hiç çözülmüyo, yağlı bırakıyo saçı bi de hiç açmıyo saçı, bin pişman oldum aldığıma, bn de özenip de fileli filan değl, ayrı ayrı almıştm, 14 liram çöpe gtti yan..en güzeli eski şampuanıma dönecem.Reklemı çok doğru söylüo "bırak saçına dove baksın."

Adsız dedi ki...

ben çok memnunum kişiden kişiye değişiyor demekki

Adsız dedi ki...

merheba nilay ben de syoss kullaniyorum evet kece gibi yapiyor yikandigi zaman sonra iyi geldi memnun kaldim.bi de gec yaglaniyor artiq saclarim bilmem ki bu iyiyemi isaret kotuyemi.

SeDoşş dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
SeDoşş dedi ki...

Nilmooon. yazını okudum gerçekten çok güzel anlatmışsın şekerim. bende saçlarımı sürekli değiştiren biriyim bukelemun misali :) inanılmaz yıpranmış durumda sürekli değişik değişik şampuanlar bakımlar vs kullandım ama bi türlü düzen tutturamadım çünkü bu onarma dönemlerinde bile saç değiştiriyorum. sarıdan kestaneye , kestaneden karamele, röfle vs derken saçlarım düzen tutmadı :) bende bugun kipada şampuanlara bakarken syoss diye ilk defa gördüğüm bi marka ilgimi çekti. hemen sarıldım kuru ve yıpranmış olanını. sonra arastırmak için netin basına geçtim açıkcası yorumlar gözümü korkuttu... eve gidince kullanıp denemek istiyorum ama saçlarımıda daha rezil duruma getirmekten korkuyorum.. :( hala kullanan arkadaslar var mı yardımcı olabilirlermi acaba ?

seda.mode dedi ki...

arkadaşlar bende her şampuanı denedim artık fenalık geldi desem yeri ev şampuan ceneti resmen pantene alıyorum yapıştırıyor ,elidor aynı sönük duruyor ,elseve desen öle head and shoulders,otacı,.. böle gidiyo sonunda syoss ince tellisini aldım 1 kere kullandım daha pek bişey anlayamadım ama wellanın şampuanını kullanırken içine çam terebentin koyuyordum iyi geliyordu sanki ama döküldükçe döküldü bonus gibi olan saçlarım iki tutam kaldı.

Adsız dedi ki...

şuana kadar syossun pembe olan saç kremini kullandım ve ben memnun kaldım hatta geçen o fileli olan paketten aldım fakat yorumlarınızı gördükten sonra kullanmaya korkar oldum ama napalım aldık bi kere =) benim saçlarımda çok ince telli ve çabuk kırılan tipten bakalım umarım şampuanı bana fayda eder

crescent dedi ki...

valla bende gömlek yıkayım barı bosa gıtmesın ıccamasırlarımı fılan ykarım dıye attım köseye
lacıvert bır gömlektı kendısı fakat ıcınde ne halt varsa bu sampuanın suda erımıyor bıldıgınız tum gömlek beyaz beyaz leke oldu heryerı mecburen makınede yıkanmayacak gömlegı makıneye attım.bende begenmedıgım sampuanları bu amacla kullanırdım ama dedıgın gıbı bunla bu ıste yapılmıcak balkon yıkamayı denıyım bıde bakalım :)

Adsız dedi ki...

:))) bende diyordum birben miyim böyl:)))e denemediğim şey kalmadı ama aklın yolu bir turuncu elidor ve turuncu gliss tavsiyem benimde.. syos unda saç boyası fena değil kutudaki rengi yansıtıyo ama şapuanını bende kullandım birşey değişmedi pek biretkisi yok..

Adsız dedi ki...

ben pembe olanından çok memnunum..hem şampuan hemde saç kreminden...

Adsız dedi ki...

valla pembesinden memnunum demiştim ama sözümü geri alıyorum...perişan oldu saçlarım valla..
şimdi tekrar dove onarıcı terapiye geçtim de saçlarım bir oh dedi..

büşra dedi ki...

ayy ben aldım almaz olaydım . bende aynen senin gibi çok meraklıyım yeni yeni ürünlere falan mutlaka almam lazımve aldım . kaşıntı,saçımın elektriklenmesii, aldıkdan sonra düzleştirdim saçım öyle böyle değil çok yıprandı mecburen kestiricem .. :(

Adsız dedi ki...

allah kahretsin o syoss u saçımı mahvetti aynı anlatıldığı gibi tıpkı keçe çok güzel saçlarım vardı syoss mu ne zıkkımsa mahvetti

Güzellik Gerçekleri dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

abi bu nasıl sitedir bu nasıl fonttur saçlarım için bi şampuyan aradım bu site çıktıda 3 cümle okuyamadım bunedir lütfen yapmayın

Adsız dedi ki...

yaa aynı bneen saçlarım lise 2den beri röflee mahfettim saclarımı benimde denemedigim kalmadı bioxisn aldım sonra çogu yorumu görp bıraktım elseve siyah denedim oda fazla bişey yapmadı şimdi turunce elidor kullanıyorum yapmadıgım maske kalmadı kuaföre harcadıgım parayla kendime araba alırdım o derece keçe gibi saçlarım hemenceceik kırılıyor dokunamıyorum korkmdan sacıma napıcam ben

Adsız dedi ki...

ARKADASLAR

Adsız dedi ki...

ARKADASLAR BAKIN BI DUNYA YORUM YAPILMIS AMA HATA SAMPUANDA DEGIL TABIKI BOYLE BIR SORUN OLSAYDI ASLA PIYASAYA SURULMEZ AKSINE BU ABARTICI ANLATIMIN ARDINDAN COKDAN DELIST EDILIR PIYASADAN CEKILIRDI BEN BIR ERKEGIM VE BEN TUM MARKA SAMPUNAMLARI DENEDIM VE ELIMDE KOLEKSIYON VAR SYOSS SAMPUAN BITKISEL YANI YUZDE 90 I ILACLIDIR VE ILGINCTIRKI SIMDILERDE BENDE SYOSS ONARICI TERAPI SAMP KULLANIYORUM CUNKI BEN BU ISI YAPIYORUM HANGI SAP IYI HANGI KOTU BILIRIM SYOSS OKADAR KOTU DEGIL ABARTMAYIN IYISINI SIZ YAPIN OZAMAN NEDERSINIZ

Adsız dedi ki...

AYRICA BİR COGU HEAD SHOULDERS SAMPUANIN DEHSET YAPILANDIRICI OZELLIGI OLDUGUNA INANIR BILIYORMUSUNUZ 2 LRALIK PALMOLIVE SAMP BILE ONDAN IYIDIR COGU ARABA YIKASA BILE SACLARIM DIYE TUTTURAN BIR BAYAN ZATEN SACLARINI HERGUN ILLAKI TARAMALI KIRIKLARI DELIST ETMELIDIR SAC KREMI VS KULLANIM KOLAY YOLU SECERLER TABI SAC YIKMA ANINDA OYLEKI KENETLENIR EN IYI KREM DAHI YETERSIZ KALIR VE SUCLU EN IYISI BILE OLUR VE ASLINDA BIZIM TURK INSANIMIZ O IYI BU IYI DERDE NEDEN MEMNUN OLMAZ NEDEN ANLAMAM NEYSE BILENE BILMEYENE UYARI COK SIK SAMPUAN DEGISMEK SAC DOKULMESINE HIZ KAZANDIRIR VE DAHASI SC KREMLERI NE GUZEL ACAR DIMI SACI NEDEN HALA ELINIZE BI TUTAM SAC GELIR

Tan dedi ki...

Heyy bu kız harbi saclarını maffetmis sonra cözüm pesinde seninkisi sürmesini bilmeyen köpeklerin arabaların pesinden kosması gibi birsey ? sanırım uydu :D herneyse gecmis olsun birazd kel felan takıl kısa sac yap boyama etme ama nerdee siz hatun milleti kıskancsınız güzel bir saclı hatun görünce illa ona özenirsiniz valla sizin sayenizde kuaförler cok zenginlesdi afferim sie biz ayda 10 tl tras oluyoruz saç icin sampuanda fark etmiyor amann! bakın siz bizi böyle begeniyorsunuz bizde siz belki dogal olsanız sizi daha cok severiz ama Kadınlar dogallıktan uzak varlıklar gecmis olsun üzülme büyünce gecer :D delikanli-542@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Ben şuna anlam veremiyorum, sürekli sabit kalamadığınızdan bahsediyorsunuz, istikrar yok diyorsunuz ve Syoss hakkında işe yaramadı,"Balkon mu yıkasam?" gibi kelimeler sarfediyorsunuz. Piyasadaki hiçbir ürün sizin saçlarınıza iyi gelmez benden söylemesi. Sizin savaşınız saçlarınızla değil, psikolojinizle... Önce düşüncelerinizi şekillendirmeniz gerekir. Psikolojik olarak kendinizi şartlandırmışsınız, yok efendim benim saçım keçe gibi, keçe gibi düzelmez. Ben size 1 milyarlık şampuan getireyim o bile düzeltemez sizde bu psikoloji varken. O yazıyı okurken benim bile psikolojim bozuldu. El insaf yaaa, wallaha insaf... Biraz kendi haline bırakın saçları, yağlansın, biraz kirlensin ki saç daha iyi beslenebilsin. Bu küçük çocuğu el bebek gül bebek büyütüp sonra en ufak şeyden de hastalanıyor demeye benzer. Çocuk toprakta da oynayacak, çamurda da ki bünyesi kuvvetlensin, alışsın... İnsaf valla insaf...

Adsız dedi ki...

Daha önce silikonlu şampuanlar kullandığınız için kötü sonuçlar vermiş olabilir. Saçlarınızı karbonatla yıkayarak silikonu attıktan sonra denerseniz daha farklı sonuçlar elde edersiniz. Karbonat silikonun saçınıza yapıştırdığı kırıkları döker bu normaldir. Yalnız karbonatı fazla kaçırmayın yoksa sadece kırıklar değil saçlarınız çok fazla dökülür.

büşraa dedi ki...

merabalar... şahsen ben uuzn zamandır syoss kullanıyorum ancak kpeğe karsı olanını. sacımı gercekden cok guzel yaptı . ilk basta benımde sacımı sertlestrdı ama kullnmaya devam edınce yumusacık oldu ve ınanırmısınız ilk yıkamada kepek fılann kalmadı kafada ki benım kepekler normal kepeklerden degıldı hastalık derecesındeydı resmen. ama dha snra onarıcı olanından aldım o sacıma pek ıyı gelmedıı cok doktu . bence syossun en ıyı sampuanı kepege karsı olanı

Adsız dedi ki...

Bende syoss siyah şişede olanlardan aldım. Almaz olsaydım. Yıkarken saçım yanıyormuş gibi sesler ve hışırtılar geliyordu. Saçımda boya vs. yok.1 haftanın sonunda hiç kepek olamayan saçlarımdan kepekler dökülük oldu aman Allahım. Ne yapacağımı şaşırdım. Banyodan çıkıyorum kurutuyorum. Fırçaladıkça kepekler yüzye çıkıyor. Hemen markete gidip bi markanın kpeğe karşı şampuanını aldım. 1 hafta da kurtuldu saçlarım. Syoss da direk çöpe.

Adsız dedi ki...

benim de saçlarım hem kepekli hem de çok karışıyo arap saçı gibi:)syoss aldım da iyi gibi sanki bilemedim..ben de her bir şey denedim saçlarım artık tepki vermekten yoruldu sanırım :)syoss un üstünde altı hafta dene diyo ben dinleyip denicem:)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar benbım sacımı mahvettı dumduz saçları aynı keçe gibi oldu bıtbırıne dolandı ve 4 aydır kullanıyorum ben bu saçlarımı eski halıne nasıl getırcem yardımcı olun

Adsız dedi ki...

Saçlarına yaptıklarını okudukça içim cız etti. Sana sarılıp avutmak geldi içimden. Yıllardır kaynak, brezilya fönü ve balyaj uzmanı olarak imdadına yetiştim :) Ucuz şampuanları çöpe at. Bitkisel veya medikal şampuana dön acilen güzelim. NUDE Botanicals, watsons da rahatça bulabileceğin %98 bitkisel şampuandır. Saçlarını ipek gibi yapacak, ne kadar keçe olsa da. Saç kremine gelince, her pahallı ürünü denedim. John Freida Kırmızı Onarıcı serisinin saç kremi,bakım kremi ve serumunu acilen al. Kime kullandırdıysam,hayır duasını aldım. Kendim de kullanıyorum. Röfleli olup bu kadar sağlıklı saç görmedik diye övgüler alıyorum. Ve en önelisi, her gün saçını yıkıyorsan sadece 1 kere şampuan yap. Saçlarının azalması içinse ecczaneye gidip saç derisini güçlendirici bir kür alacaksın. Yılda 1-2 kere yapıcaksın. Detay istersen onu da veririm :) Bana göre bir kadının en büyük silahı saçtır

Adsız dedi ki...

ben de syoss aldığıma pişmanım keşke daha önce bu blogdaki yorumları okusaydım.