31 Ekim 2011 Pazartesi

teşekkürler : hepsiburada.com ///// şikayet : deıchmann

isteyerek yazmıyorum ,keşke yazmama gerek kalmasaydı..

önemli..gerekli..başkaları da okumalı, bilmeli..

susma-sustukça sıra sana gelecek,sloganının doğuştan fanatiğiyimm..

haklarımızı aramayı öğrendiğimiz zaman, hak aramama boşluğundan doğan " umursamazlık"ların sonlanacağına inanıyorum..

konu -1 : İNCİ DERİ AYAKKABI A.Ş.

zoi'min daha önce alıp memnun kaldığı,benim de özencik olduğum İNCİ - oneon- sandaletten satın aldım 24-10-2011 tarihinde..
incideri.com 'dan..indirimdeydi,1 adet kalmıştı, iyiydi hoştu da,10 gün olucak ne ürünümü yolladılar ne de geri dönüş yaptılar..

ödemem cartt diye çekildi kartımdan, anında; lakin o günden beri ne gelen var ne giden..


bikaç kez mail attım,nazikçe sordum..
ne yanıt var, ne mail ne bir telefon..sitede ulaşılabilecek bir tel. numarası yok zaten ,bugun farkettim.


dolandırıldığımı sanmıyorum ama İNCİ gibi, kaliteli,prezente bir firmadan böyle bi darbe alacağım hiç aklıma gelmezdi..


tüketici hakları derneğine yazılı olarak başvurdum, şikayetim.com'a bildiri yazdım..blogumda da yayınlıyorum..hala bir cevap gelmezse bittabi son aşamaya da adım atacağım..


10 gun olmuş,paramı almışsın,sipariş listemde kapı gibi ödeme tarihim ve meblağ yazılı..nasıl olur mail ile yada tel ile dönmezsin bana?

onlarca siteden yıllardır deli gibi alışveriş yapıyorum..kitap,kozmetik,giysi,dergi,elektronik,sağlık hizmetleri vs..

bunca senedir ne gittigidiyor'dan,ne vimjo'dan,ne hepsiburada'dan ne de diğer kurumsal online alışveriş sitelerinden,asla bi gecikme,bi nezaketsizlik,bir dolandırıcılık görmedim..bilakis, saniyesi saniyesine bilgi mailleri, hatta telefon ile geri dönüşler ile hiç sorun yaşamıyorum..

hatta HEPSİBURADA.COM, geciken bir ürün gönderimlerini iptal ettiğim halde, bikaç hafta sonra, ramazan ayıydı, bir kutu çifte kavrulmuş fıstıklı lokum gönderip,şık ve çok çok nazik bir jestle beni benden almıştı..blogumda yer vermek için fotolamıştım lakin foto kayıp:(

üstelik bu adamlar,benden para kazanmadılar,bilakis onlar harcama yaptılar..çünkü siparişim 3 gün gecikti ve ben de, o ürün ile işim acil olduğundan başka bir vasıtayla temin edip, hepsiburada.com'daki ürünü iptal etmiştim, bunun adına lokum yolladı bu adamlar bana !!!!

iptal edilen satışa özre binaen lokum yollarken bazıları,ee hani,benim ayakkabım nerde 10 gündür inci ???







konu -2 : DEICHMANN ayakkabı..

babam geçtiğimiz yaz, deıchmanndan 20 liraya aldığı sokak terliğini,sadece 1 hafta ve tertemiz,nemsiz,kuru,pasaj dükkanında,

sadece dükkan içinde, ayakkabısını çıkarıp bu terliği giydiği halde ,tabanı komple yarılmış bir terlikle başbaşa kaldı..

terlik okadar yeni ki, markasından tutun, tabanında ve iç kısmındaki her tür şekil şemal aynen duruyor gıcır gıcır..

yüksek ısı,nem,ıslaklık..asla böyle bir öğeye de maruz kalmadı bu terlikler..

beşer,şaşar..imalat hatasıdır, diyerek geri götürülen terlik, büyük bir terbiyesizlikle, nahoş cevaplar ve kaba-ters usluplarla geri çevrildi..

lakiiin...babam maalesef o lanet lerlikle birlikte 40 liraya bir çift de deıchmann günlük,dükkan içi giyim amaçlı ayakkabı almıştı..

ayakkabıların akibeti ,terlikten de beter.. iki günde açılan taban,kupkuru dükkan zemininde istesen parçalayamazsın..

onu da götürdü mağazaya, verilen cevaplar yine ters-umursamaz-ilgisiz..tabanı yapıştırmışlar paçavra gibi..

ne geri iade, ne geri ödeme, ne ürün deiştirme..

ne de bir nazik dil ile özür dileme..

sonuç:  hala saklanan terlik ve ayakkabı,saklanan faturalar ve en iyi ceza da, önünden bile geçilmeyen,artık şansını kaybetmiş olan deıchmann adlı mağaza ve eşe dosta anlatılan bu rezalet hikayesi..

http://www.sikayetim.com/ adlı siteye başvurularda bulundum inci ve deıch. markaları için..
tüketici hakları derneğine yazılı olarak başvurdum..
dayandım arkama, sonuç bekliyorum..

giden toplamda 100 liralık mal olsun,canımız sağolsun..
ama böyle adı sanı duyulmuş,kaliteli diye bildiğimiz markalar, her yıl sadece bizim çekirdek ailemizden kişi başı 2 şer çiftten, toplamda 10 çift ayakkabı satma şansını kaybetti..

üstelik babam motorsporlarıyla uğraştığı için,normalden daha pahalıya aldığı ve en az 30 senedir, senede 2-3 çift de ayrıca bu spor için tükettiği ayakkabı başına hesap yaparsak, ortalama 150 liradan,3 çifti 450-500 lira yapan bir alışveriş tutarını da kaybetmiş oldu bu markalar..





gelişmeleri yazarım..

ps : görsel çok hoş dimi :)))
xoxo.

9 yorum:

zoitsa dedi ki...

görsele bayıldım hemen bağlamışsın arabeske:)))inci bende hiç sorun yaratmamıştı ya üstelik küçük gelmişti ve geri yollamıştım ilk ayakkabıyı çok ilginç geldi bu şekilde olması şimdi

NİLMOON dedi ki...

ehiehiehi çok komik ama zoi ya ümit besen dimiğğ:)))

arabeske bağlamışsın diyerek ne kadaaaan geniş açılı bir ufka sahip olduğunu bikez daha göstermiş oldun banağ:))

ya böyleyken böyle işte zoim..göndermediler papilerimi,napim yazdım bende banne, o sandaletler benim olucakk,dua et göndersinler yoksa seninkilere sulanıcam:))

zoitsa dedi ki...

hahaha virim gel al yawrum da gelmeden önce orhan gencebay ya evde yoksanı gönder ..arabeske bağlamazsan olmaz:)

NİLMOON dedi ki...

hahahahaahhahh seni mayyaak:))
önce, şikayetim var, sonra ya evde yoksan, sonra yıllanmış şarap gibisn ve kapanış parçası yayayekokkoçamboooğğ

hahahaha nasıl ? uyar mı?

bu arada şişt zoi ne dicem, msn de yoksun bu bir, ikincisi de senin kitaplar ben de yıllandı, hiç sevmem böle kitaptır mitaptır gaspedeyim, utanıyom ha:(((((

gelip alang onları bendenggg

sitare dedi ki...

ben de bu yazını alır facebookta yayınlarım.adres;http://www.facebook.com/profile.php?id=100003118779279&success=1#!/profile.php?id=100003118779279&viewas=100003118779279&returnto=profile

öz'üm dedi ki...

ayakkabılar çin malı böyle oluncada sonuçlar ortada ..eskiden bu markaları alamak daha zordu ama çok kaliteliydiler, şimdi alabiliyoruz ama sonuç ortada...

görsel komik...adamcağız bunu kaset kapağı yapmış bir de:)))

NİLMOON dedi ki...

SİTAREEE, YAZIYI BULAMADIM, VERDIGIN LINKTEN BOŞ SAYFA CIKIYOR SURKELI TEKRAR YAZAR MISINN, BEN DE BAKMAK ISTERIMM..

ÖZÜMCÜM, HAKLISIN, HADİ DEICH. NEYSE DE, İNCİ DEN BIRAZ DAHA IYI PERFORMANS BEKLIYORDUM..
HEHEHEH UMIT BESEN'IN COK ESKI SARKILARINDANMIŞ,KASET KAPAGI OLARAK KULLANMIŞ AMA BEN ŞİKAYETİME EN MİZAHİ BUNU BULABILDIM GOOGLEDA..

kitten dedi ki...

deichmanla ilgili böyle şeyler çok duydum, benim oradan sadece 1 çift sandaletim var uyduruk ama yine de birşey olmadı çok giymeme rağmen..

Adsız dedi ki...

işşğğl