15 Kasım 2011 Salı

akşam postu..




 iyi bir akşam olsun herkese..
"öyle bir geçer zaman ki" yi beklerkenn bloglar arası kısa bir tur attımm..




fon kağıdı ile dairesel çizgiler kesilerek çok basit bir şekilde yapılan bu kağıttan güllerde aklım kaldı..fotoyu nerden arak yaptım vallahi unuttum..


bu gülleri yapmayı düşünüyorum, kuru dallara sabitleyebilirim ama evde fazlalık sevmeyen biri olarak, kısa süre sonra sıpıtıp atarım..







geçen akşam taze mısırları haşlamak yerine, közlemek istedim..ev ortamında ateş yakıp közleme yapamayacağıma göre,heheh ,mini fırının ızgara kısmında denemek geldi aklıma..


zaten mini fırının ızgarasında denemediğim şey kalmadı..yakında mini fırın ızgarasında tütün kurutma ve közde türk kahvesi gibi saçmasalak "yok daha neler" başlıkları görürseniz blogumda, hehe, şaşırmayın :)

yalnız mısır olayını tavsiye ediyorum şiddetle..harika oldular, 10 dk.bile sürmedi.birebir közlenmiş tadı vardı..favori atıştırmalığım bu oldu !!!


POST ARASI ÇAĞRI :
elmalı tarçınlı kek pişiyor.bir fincan sıcak çay eşliğinde, misal zoim gelebilir..gelmesi için davetiye bastırmasam da,yıh yıh ,blogdan çağrı atıyorum :))






okumam gereken ,gereklilikten ziyade okumayı çok istediğim tasavvuf kitapları hala, zoimin getirdiği kitaplar ile, kitaplığımın en görünür yerinde beni bekliyorlar (aylardır)..

cıks..okuyamıyorum bu aralar ..




pucca'nın yeni kitabını aldım, geçen hafta hem de..hala elime geçmedi ve sinirleniyorum bu duruma..

ilk kitabını da ,blogundaki yazıların derlemesi olduğu halde seve seve alıp okumuştum.


bu kez,kitapyurdu.com dan online olarak satın aldım ama hala ne gelen vaaar ne giden, ne de mailime yanıt veren..bu sitede benim için finitooğğ listesine girdi..



son foto, bayram öncesi çekildi,minik bir anı olsun diye..bikaç yıldır arefe günleri çekiyorum bu fotolardan..bayram hediyeleri yerlerine ulaştı, çikolatalar götürüldü..miniklere ufak tefek bişiler alındı,verildi..


lakiin her bayram olduğu gibi ,bu bayram da evde çikolata yada bayram şekeri kalmamıştı, 3.ye almak zorunda kaldım..


"bitane tadına bakalım bakalım",diyerek horşşş diye yırtılıp açılan çikolata ve lokum kutuları,bayrama iki gün kala temizzz..hepsini ben yemedim bittabi..yok daha neler..tabii ki suç ortağım var !!!


verdiğim 15 kilonun,3'ünü bayramda corrrrk diye geri alarak..hem de sadece 3 yere gidip de geri alarak
(2 günde) o 3 yerde ne kadar baklava ve çikolata yediğimin hesabını yapabilirsiniz ...

cevabı bulan ve bilenlere ne hediye edicemi düşüneyim sonra yazarım :))))

6 yorum:

nagişim dedi ki...

güzel bi post olmuş tarçınlı kek için misafir olasım geldi..sorunun cevabı bence metebolizmanın ihaneti kontrollu yemeyi kıtlık olarak algılayan bedenin bi kaç gün ipleri gevşetince depolamaya geçmiş o kadar..
ben eğer cevabı oğru bildimse zayıflama konusunda online desteğini isteyeceğim ödül olarak:)

öz'üm dedi ki...

mısırlar nefis görünüyor...
bu arada nilmoon , mesaj attı...halimi hatırımı soruyor..:)of be rahatladım valla...

zoitsa dedi ki...

tarçınlı kekle çağırdığına göre haftasonu kaçarım belki :)))
*taze mısır közleme olayına bittim..
*ben de 2 kitapla yatağa girip kapağını açmadan bakışarak uyuyorum.
*kitap için okuoku.com.!!
*3 kilo bişi etmez verirsin anacım.

NİLMOON dedi ki...

nagiş..buyur gel arkadaşım başımın üstüne..ahh ben nerde bende o online destek :))

kelin ilacı olsa kendi başına sürer ayol:))
şaka bi yana evet bişiler yapıp daha çok birlik olmalı daha çok motive olmalıyız..
aranızda en çok kilo vermesi gereken benim..siz baan destek olun :))

NİLMOON dedi ki...

özümcüm buyur gel beraber közleyip yiyelim..
hımm demek hal hatır sordu, bu akraba sana daha çoook hayır soracak..aman tuzaklara dikkat..

hehehe yine de raahtlıyo dimi insan, nihayetinde ilgiyi çektin, ah biz kadınlar..

NİLMOON dedi ki...

la zoi kız,,senin yorumun yok muydu burda he ?
mailde vardı ama şuan burda bulamadım ,nerdesin lem:)