4 Kasım 2011 Cuma

KAY-DI YAYIN-LAMA !

" hayat devam ediyor" ,
 sanırım yeryüzünün en sadist ama en gerçek cümlesi!!

gencecik evlatlar teröre kurban gidiyor.. ki bu bir kader, şehadet çok üstün bir basamak, o da herkese nasip olmaz..

depremler oluyor, canlar yanıyor,hayatlar yıkılıyor,cenazeler,yaralılar..

insan gazete okumaya,tv de haber izlemeye ,, gardını alıp da oturmalı, dişini sıkıp, antidepresanını alıp..

ama ama..

hayatın diğer yüzü..

birileri ölüyor..kalan en yakınlar, ne ölebiliyor ne yaşayabiliyor..
birileri ölüyor..kalanlar " hayat bitti,şimdi ne olucak" la kavruluyor..
birileri ölüyor..feryatlar arşa yükseliyor..

zaman geçiyor..bir gün, üç gün, bir hafta, iki ay..bir sene,on sene..

acı bitmiyor, belki kabuk bağlıyor ama " ölenle ölünmüyor,zaman herşeyin ilacı oluyor.."

beşer ,doğası gereği şaşıyor..

canı makarna da istiyor, kahve de..belki aylar sonra bi penye almak, belki bi fıkra okuyup,farkında olmadan tebessüm etmek..

o acıyı veren "O", dayanma gücünü de veriyor..ne kadar ve nasıl dayanabilirsen, ödülünü de veriyor..

sen nebildin bunu blogırr?? kimin öldü allahasen..ne çektin karnın tok,sırtın pekken..bu laflar da nerden çıktı ,demeyin bee.. okuyun işte, ne gelirse kaleme,tek bi harfini düzeltmeden kaydı yayınlayacağım..

asla bu konudan bahsetmeyecektim,klavye tıkırdayıverdi..

bunca insanın çilesini,acısını,yangınını yazmak kiiim,, ben kiim ?

utanıyorum blog güncellemeye.. öte yandan, konu kremse,allıksa,kitapsa,avm'yse,kek tarifiyse,her ne haltsa da, bikaç cümle serpiştirmek, yanan canlara, isyana, acılara..daha mı iyi..daha mı kötü ??

karar veremedim..
Allah sonsuz sabır,sonsuz kuvvet versin..


bunlar oluyor,bitiyor..izliyoruz,okuyoruz..sonra telefon çalıyor,biri arıyor," hadi gel falancaya gidelim "diyor..

yarın bayram alışverişi yapalım,diyor..

karnımız acıkıyor, üç tas has hoşaf da yapıyoruz,kek de, ıspanak da..

kaşımız çıkıyor,dip boyamız geliyor..bir berber bir berbere, bre berber,diyemeden,, berbere de gidiyoruz..bayramlık da alıyoruz..

yine biri arıyor, " hede hödede buluşalım" diyor..
 " ayy tamam du hazırlanıcam" diyoruz..

terör ve deprem haberlerini izlerken akan gözümüzü ,burnumuzu silip," hayata devam ediyoruz"

asıl etmesi gerekenlerin, edemediği kadar..
asıl etmesi gerekenlerin edemediği yerden..

ne yapalım..aç susuz oturup 24 saat ağlayalım mı ??

bittabi hayırr..

bu yazıyı yazmak gibi bir niyetim yoktu..

bilakis.. 
watsons'dan ,Wella'dan , bu ayki cosmopolitan'dan bahsedecektim..batik'den ,kemal tanca'dan, lcw 'den..

süprizleriyle yakında " tam da burda " olacak olan HC CARE'den bahsedecektim mutlu mutlu..

.. yaklaşan bayram için yarın kardeşimin tdağa geleceğinden.. ne kadar sevinçli olduğumdan..
ona pişirdiğim yemeklerden..

DOA KOZMETİK'ten bahsedecektim..

aldığım bayramlıklardan, hediyelerden..blog aktivitelerinden..yeğenimin güzelliğinden, onlarla nasıl kikirdeyerek oynadığımızdan..

inci deri'nin pabucumu gönderdiğinden.. kargoyu parçalayıp ayağıma geçiriverip,koca gece evde nasıl "adriana lima" gibi salındığımdan..

pabuçları dama atılalı çok olmuş,ayağında kundurası kalmamış insanlar milyon taneyken..

gene de yazdım işte..
bahsedecektim ,derken bile bahsettim, iyi halt ettim..

nefsiyle yaşayan,egoist,ettiği iki şükrü iç rahatlaması sayan bi faniyim nitekim..
yarın olur, bluzdur,dondur,saç kremidir,kitaptır yazarım,hiç süphem yok kendimden..


" niye yazdın o zaman ,be allaaan tevekkeli" diyecekseniz ki, ben olsam derdim, yabancı yok, deyin deyin..

bişi isticem bu postu okuyan herkesden..

nolur "dünya" için dua edin birer kerecik..
herkes için..
şehitlere,depremzedelere..herkese..
birer kerecik..

ben de edicem şimdi söz.. " kaydı yayınlaya" basayım.. kay-dı ; düzelteyim demeden..kay-dı dünya, yayın-lama ,demeden..

hadi..dua kardeşliği..bi kerecik ...

amin..
üzdüysem,haddimi aştıysam,affola..



                                       ve başka bi konu :


fötö: taş gibi bi taşikardim var..babalar gibi kalp spazmlarım,24 saat canlı bomba gibi gezmişliğim var,
 üstüme takılı ekg holter'larla..yaş kaç mı ? tavşan kaç, tazı tut  ! kadar akıcı ve
manidar..

 age 29, cam var mı cam, msn var mı msn ?? :))

hayatımın baharı ama ilkbahar mı, sonbahar mı ,bilemedinggg..
bir bar taburesi üstünde geçmese de artık yıllar,bir ilkbahar sabahı güneşle uyandın mı hiç, kadar kulakmemesi kıvamında azıcık rocker ve çokça arabesk..

o aletlerle gezdiğim günler , horşş diye eşofmanımın fermuarını açıp, " kasayı boşalt patlatırım allaaama" diye kekomançi espriler yapmışlığım bile var eşe dosta..

fötölerim var ,aletlerle çektiler, "hatıra olsun",dediler..her saniye şarlayarak yaşadığım için bişeylere,birilerine.."baktıkça sigarayı azaltırsın", diyemedikleri için kimilerinin..

edep yerlerimi karalayıp post ederim belki bigün.. göbeğim ,omzum, kolum molum öylesine   " var" ki bedenimde, edep yerlerim orası benim:))

günde 2buçuk paket sigara, maksimum 4 saat uykuyla,üç demlik çay,kilo dengesizliği ve otaboka sinirlenen,adını "bünyamin" koyduğum,davşan bünyemle bu da bana kapak olsun.. 

lakin bu kez lütfen gazoz kapağı değil, harbi bi " silkelen kendine gel topraaam" kapağı olsun..

dilaltımı getirin..dilimin altındaki kelimeler çıkıçıkıveriyo..hapla örtün orayı...

8 yorum:

zoitsa dedi ki...

bünyesine isim takan allan tevekeli seni:))

öz'üm dedi ki...

anaaaamm...ezdin geçtin beni..bir tuaf oldum ha...
bu kadar hassas olma, ben oldum ,insana faydası yok tavsiye etmem...
taşikardi için endişelenme çünkü çok çay içmek, 2 paket sigara (oy oy oy), az uyku bunlar zaten taşikardi yapar...vücudun sinyal veriyor ''kendini yorma nilmoon''diyor olabilir..ciddi bişey değildir..hiç korkma..
dil altı o kadar korkulacak bişeyde değil..benimde öyle çarpıntı kağıdım var..ama panik atak olduğum için doktorlar gülümseyip yolluyorlar...
acil şifalar dilerim..
hazır tatilde gelimişken keyfine bak...

muazzez dedi ki...

Merhaba çok güzel ve anlamlı yazmışsınız. Öncelikle geçmiş olsun. İnşallah bir önemli bir şey değildir. Ama bu kadar genç ken bu kadar stres niye? Zamanı daha dolu dolu ve keyifle-inançla yaşadığınızda stres filan kalmıyor. İnanın o zaman beraberinde güzellikler geliyor.
Bu arada söz dua edeceğim. Zaten her namazda ediyorum emin olabilirsin ama siz istediğiniz için bir kez daha edeceğim. Hayat devam ediyor sen yazmana çizmene devam et. Bunların hepsi birer imtihan sebebi. Bizim buna karşı duruşumuz ve ne çıkardığımızdan kalanı yalandır.
Sevgilerimle..
Takipçin Muazzez:)

NİLMOON dedi ki...

zoim ehiehiehi..senin bünyeye isim düşünüyorum şimdi, benimkine koymak kolay oldu, senin bünye taş gibi maşallah:)) eröltaş mı desekkine ?:))) BULUNCA YAZARINGG

NİLMOON dedi ki...

özüm, yok anam korktugum falan taşikardiden..
herşey Allahtan , kısmet nasip..
genç yaşta stresten ötürü kalp hastası olmak üzdü beni biraz sadece..kalp ilacı içiyo olmak falan neblim ya böyle bi dokundu..buna şğkür tabii ki..
ayol bana hergün tatiil:))

NİLMOON dedi ki...

çok sevgili arkadaşım, 212nin yanındaki hayali komşum Muazzez:))
iyi ki varsınız..
sizin sitenize döktüm içimi sizle ilgili..
dualarınızdan şüphem yok vatana millete..allah kabul etsin tez zamanda..
inanç, benim hayatımın tek ve son demirbaşı..
inşallah uzun uzun konuşmak dileğiyle..
herşey Allah'tan, hastalık da, şifa da..korktuğum yok inanın, sadece burada da öncelikle kendime not olsun diye paylaştım..
koccaman sevgiler..

viva dedi ki...

cok gecmis olsun, bence cok güzel bir yazi olmus...cok dogru...maalesef?...cok dogru....

NİLMOON dedi ki...

çok sağol viva..