18 Kasım 2011 Cuma

müjdeee !!! saç sorunumuz bitti kızlar !!!!

 
 nasıl mutluyum, nasıl mutluyum,anlatamam!!

blogumda da sürekli bahsettiğim ve yakın çevremle sürekli paylaştığım ciddi bir saç sorunum vardı biliyorsunuz ki..

emincan,evde saçlarımı tararken, abartısız,oluk oluk yolunan saçlarıma hayretler içinde bakıyordu..

yıllardır röfle,onlarca saç bakım ürünü,sigara vs..her tür olumsuz koşul ile, zaten zayıflamaya yatkın olan saçlarım mafolmuştu.."syoss şampuan faciası" postumda ayrıntılı anlattım bunları..linkimi veremedim kusura bakmayın,internette sorun var,azıcık aşşağı inip bir önceki sayfaya dönün ve o postumu okuyun,ne çektiğimi görün !!!

annemle saçımı açmak için yarım saat-45 dk. uğraştığımızı çok bilirim..

gelelim müjdeme !

kurban bayramı arefesine bikaç gün kala,saçlarıma yine bakım yağları,toni&guy'lar, kremler sürüp açmaya uğraşırken tam 50 dk. bununla uğraştığımı,emincan'ın banyoya girdiğinde ,bi kenara topladığım yolunmuş avuç avuç saçlarımı gördüğündeki yüz ifadesi..o gece sinirden ağlayarak açtım saçlarımı..

ne krem,ne şampuan,ne maske..sadece o an için kurtarıyordu saçımı..saç açıcı spreyler,mavi sular,sadece taradığım bölgeyi açana kadar işe yarıyor benim saçımda..

ki bunu tek kendimde gözlemlemedim..syoss şampuan faciası adlı postumdaki yorumlar,benim gibi ne çok insan olduğunu gösteriyor..

forumlar,kadın klüpleri,bakım siteleri..saç sorununu çözüm arayan insanlarla dolu..

en son o 50 dk. saç açmakla uğraştığım gece, saçıma havluyu sarıp oturdum internetin başına.. ( başka nerde oturduğun var ,iki gözüm bılogırım :))

hc care hair complex, çok uzun zamandır ilgimi çekiyodu lakin o kadar çok şey aldım ki reklamlarına inanıp..sonuç hep hüsran, hem yarım yarım kalan şişeler ve verdiğim onca para..


hc care hair complex 19,sipariş ettiğimin ertesi günü ulaştı elime ve inanılmaz ilgili halkla ilişkileri ile zaten ürünüm daha elime ulaşmadan fethetti kalbimi..

ilgileri,bayram kutlama mailleri,gönderdikleri hediyem, ürünün cam şişede,şık kutuda ve bonesiyle birlikte gelmesi..ürünün prospektüsünün fotoğrafını çektiğimde göreceksiniz, ki kullananlar biliyor,çarsaf gibi bir bilgi prospektüsü :) 

ayrıntılı,akılda başka soru bırakmayan,kolay anlaşılır bir dille yazılmış..

mest oldum hc 'ye..saçıma sürdüğüm ilk denemede,parmak uçlarımla yumuş yumuş tarayıverdim,açıverdim saçımı..

çok vaktim yok kızlar..akşama ruhum'a (melek) yemeğe davetliyiz ve şuan saçımda,geceden sürüp uyuduğum hc complex var,duş alıp çıkmak zorundayım..

ayrıntılı post,merak ettiğiniz herşey,nerden ne kadara alırız bilgileri ve fotolarım ile burda olacak hc care hair complex 19..

sağolsunlar,firmadan bikaç logo istedim,derhal gönderdiler ; siz kendi sitelerindeki yorumları okuyun,ürünü inceleyin..ayrıntılı postum bikaç gün içinde burada olucak..

şişeyi yarılamadan yorumlamak istemedim..şimdi size gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim..

bu arada,hc care,sadece saçı tedavi etmek amaçlı değil, hızlı saç uzatıcı etkiye de sahip..kullanmadan önceki saçımın fotosunu yakından çekmediğime çok pişmanım..en yakın fotolarımı bulup,şuanki haliyle ekleyeceğim..

ilginç tarafı, bahsettiğim süre,kurban bayramından bu yana geçen süre!!
bu kadar kısa sürede, 3-4 kullanımda saç nasıl toparlanır,pes diyorum..

hoşçakalınn !!!

hc care candır :)))



5 yorum:

cemre dedi ki...

bende de feci saç dökülmesi var :( çok nerak ettim ürünü

zoitsa dedi ki...

çok fenasın ya insan bilgi verir.hemen yaz kaç

*Selinka** dedi ki...

banada lazım acaba buralarda varmıdır ki::))))
bakmam lazım ayrıntıları bekliyorum canım:)))))

! POSH BUTİK ! dedi ki...

tatlım hemen ayrıntılı postu bekliyorum, yazıp kaçmışsın cidden;) aynı problemleri yaşayan biri olarak merak içindeyim walla! lütfen fotolarla yayınla.... sevgilerr;))

NİLMOON dedi ki...

kızlarrr don't panic !!! :)

- cemre : hemen al ürünü, bekleme yapma,devam et :))

- zoi : hacı ya bi dur yaa haberverdim sana nereye gittiğimi,yazıp kaçtım tamam ama yeterince de bilgi verdimç.saçlarımın ne bok oldugunu bılıyosun, bu yazı bile yeterli diil mi müdür ??

- selİNKA : blogumdaki reklamı tıkla, oradan sipariş verebilirsin.sanıyorum ki her yere teslimatları var, bu arada yanlış anlaşılmasın, adamlarla anlaşmam,reklam bedeli falan aldığım yok..sadece üründen memnun kalınca mutlaka bunu yayınlayacağım demiştim, logo istedim memnun kalınca, kendi çektiğim fotolar tatminkar değildi..

- posh butik : canım sana da koccaman sevgiler, eksik olma..
inan bkelemeye değmez, saçı baştan yaratan bitkisel karışım bu ürün ve çok da ilgililer..postu hazrlıyorum, kusura bakamyın kızlar,yazıp kaçmış gibi olmuşium hakkaten..oysa ki postun sonuan onu şaka yollu yazmıştım :))