24 Kasım 2011 Perşembe

RUMELİ GAZETESİ ÇOK YAKINDA BURADA !!

Güzel şeyler oluyor, olacak da inşallah ..

yerel gazetemiz, haftalık GAZETE RUMELİ 'yi kurduk nihayet ve yayına başladık..


Tekirdağ'ın " doğru taraflı" bir gazeteye çok ihtiyacı var evvel-ezel.. 1999- 2001 yılları boyunca başka bir bölgesel gazetede hem yarım sayfalık bir köşe yazıyordum hem de tasnif ve teknik ile uğraşıyordum..o vakit, sabit bir görev, ezbere bir düzen ile, çok da övünülecek bir yanı yoktu benim için..

lakin bu çok başka..Rumeli,bizim gözbebeğimiz, zor şartlar altında doğan,nefes almaya gayret eden ve tüm ezberleri bozacak kadar da kuvvetli ve korkusuz !!

Şuan Tekirdağ,Merkez ve ilçelere 8 hafta, yani 8 sayı boyunca deneme gönderimleri yapıldı..

sıfırdan kurulan, sabit bir merkez ofis ve teknik malzemeler ile birlikte arı gibi çalışan bir avuç genç için, bizim için bu gazete "kundağa sarılı yeni doğmuş bir bebek.."

en yakın zamanda,gazetemiz ile gerekli linkleri buradan yayınlayacağım..
bu sayı itibariyle köşe yazılarım ile inşallah ben de artık somut olarak gazetenin bir neferi olacağım..

çok mutlu, pek heyecanlıyız..

dualarınızı esirgemeyin..

4 yorum:

zoitsa dedi ki...

çok sevindim kuzuuummm

NİLMOON dedi ki...

canım dostum, çok sağol..eksik olma hiç benden...özledim ,gece Melek geldi bana kalmaya,11 olmuştu saat..seni arayalım dedik, araba olayı yok şuan gelemez,bi de çağırıp da ıcınde kalmasın dedım..en kısa zamanda biraraya gelip çatlak kızlar dedikodu ve felsefe gecesi yapıyoruzz..ooovvvraytttt :)))

Judy Abbott dedi ki...

vay müthişsiniz! ömrü uzun ve bereketli olsun Rumeli'nin.

NİLMOON dedi ki...

judycaaaannn çok sağol beybii..amin,sağol..