22 Kasım 2011 Salı

sansürlü filtreli internet başladı!! nolcak şimdi ??

3 yorum:

Hülya dedi ki...

ben henüz bi sansürle karşılaşmadım. sen karşılaştın mı?

NİLMOON dedi ki...

merhaba Hülya..
ben de henüz bir fark göremedim lakin en önemli fark senin yorumunda belli oldu..yorumlar maile geliyor ya, mailin güvensiz olduğu yazıyordu,içeriği göstere tıklattım, normalde biz seçeriz ya " bu iletiyi her zaman göster " falan diye..bu seçenek kalkmış ve " bu ileti güvenli" diye işaretlediğim halde senin mail adresinle gelen bu yorum hala smartt screen filtresine göre güvensizdir,diye geçiyor..tabii ki senle benle alakalı bişi diil.eğer güvenli filtreli internetten kasıt buysa ve erişim engellenmeyecekse bloglara vs, ozaman hiç sorun yok,bilakis iyi olucak demektir..yine haberleşiriz..sevgiler..

viva dedi ki...

bende merak ettim acaba nelere sansür uygulaniyorki? Belli konulara? Hangi sözcüklere? veya? ilginc yani : )