28 Kasım 2011 Pazartesi

VE RUMELİ EKSPRESS GAZETESİNDEKİ İLK KÖŞE YAZIM..

Nilay Kıvan
AYDIN

Nilay’ın
Not Defteri

KIŞ GEÇECEK ELBET..
İLK YAZI, İLK YAZA ŞİMDİDEN DİLEK
OLSUN..
Merhaba Trakya..Merhaba Urumeli :)
İlk yazıların biraz genişliği, biraz şımarma
hakkı olur, değil mi ?
Gazetemiz için arzuhal oluşturayım istiyorum
bu ilk yazımda..Arzuhal, yerini çoktan " wish
list " lere bırakmış olsa da, arzuhali
yazıyorum bu yâre..Yok, yardan medet;
medet, Yaradan..
Kalem-kağıt çocuğuyum..Geceleri annembabam
bağırana kadar yorgan altında fenerle
"Çocuk Kalbi" okuyangillerdenim..
Trakya evladıyım..Kalemim yanlış yazarsa,
ben kırarım, hiç acımam..
Ucunu sivriltmeye kalksam, köreltmesinler isterim..
Bilirm ben ,ne vakit açmak gerekir
kalemi, ne vakit susturmak..
Zira bilinir ki, Trakya çocuğu, " has kızan"
dır..Yalanları olsa olsa beyaz, yergileri olsa
olsa şakacı, övgüleri olsa olsa, katmerlidir..
Heyecanlıdır Trakya çocuğu..Nerde güzel bir
iş kotarılmış " helal olsun beyaa" der.. Nerde
bi haksızlık görsün, sıvar gömleği girer
yumruğa,köteğe..bodoslama..
Duyulur ki,bir gazete basmaya başlamış
Tekirdağ'ın gençleri..
Bulurlar ofisi, Utku'yu, tüm ekibi. İster
belediye otobüslerini şikayet eder, ister
pahalılıktan dert yanar. İster meraktan gelir
çay içer,ister acı dolu aşk hikayesini anlatır "
meşhur edin beni abi " der..
Polis gelince olay mahalline , en ince
detayına kadar anlatır, "boylu poslu,yeşil
ceketli,buralı değil gibi sanki polis abi.."
"Yoksa, sonra bırakırsın abla" der ,esnafı..
Geçirir karşıdan karşıya,gördüğü ihtiyarı..
Benim dileğim, " verecek bir haberin olmasa
da, hayallerini anlat Trakya genci..Çiftçi
amca, Halime teyze, Alamancı Rıza,
çırçırdaki yeniyetme, Çorlu'daki göçmen
teyze.."
İnşallah " koşun abi.." diye aradığınız, kapıya
gelip dert yandığınız haberleriniz,haberlerimiz
olmaz.
"Hayalleriniz " olur, en güzel haberleriniz..
Parlak zekalar, az-biraz ezilmiş fikirler..
Çiçççek gibi fotoğraflarınız olur,
"Vay be.." dedirten, parmak ısırtan..
Bir ses veriver Tekirdağ'ım..Gel bi el atıver,
toparlayalım İlkyaza kadar;bu ilk yazıyı..
Genci,yaşlıyı,hastayı..enteresanı,doğalı..okulu
,parkı,edebiyatı,dini,kitabı..
Bi el atıver, çok dua ettim zaar; uğurlu gelsin
ilk yazı..
Bu ilk yazı, İlkyaza girer girmez, nasipse o
kadar ömrümüz ; dileklerimiz su gibi
gerçekleşmeye başlamış olsun..
Hamiş : Bu değerli yayında, beni mahcup ederek,
kadrosuna canla başla davet eden, çok
kıymetli bilge anamız Sayın Nermin Tuna'ya
ve sevgili kardeşim Utku Çakır'a, sonsuz
sevgi ve hayır-dualarım ile..
Hatam olduysa, affınıza Trakya..
Selametle


7.BASKI BUGUN DAĞITILIYOR..MUTLUYUZ,HEYECANLIYIZ,ÜMİTLİYİZ !!!!

6 yorum:

zoitsa dedi ki...

ben çok merak ediyorum ama!

NİLMOON dedi ki...

okudun işte kızzz , ne merakı :))

heheh şaka len şaka

merak güzeldir ,insanı merak ettiği yere götürür:))

kuddisini yerim:)

viva dedi ki...

aaaaaaaaa cok güzel, cok kutlarim seni canim, daha nice yazilara insallah!!! Masallah sana! : )

NİLAY dedi ki...

çk çok çok teşekkürler vivacım..iyi ki varsınız !!!

gazel vakti dedi ki...

Ne güzel yazmışsın ellerine sağlık.

NİLAY dedi ki...

gazel vaki, çok sağol arkadaşım..