19 Kasım 2011 Cumartesi

viva'nın mimi..

uzun zamandır mim yapmamıştım..bana paslanan ama yapmadığım mimler için, paslayan blog arkadaşıma mutlaka yorum bırakıyorum, kırılmasınlar..bazı mimler gerçekten çok klişe oluyor..

hoşuma giden bu mimi,  çok sevdiğim blog arkadaşım viva ,yapmak isteyen herkese paslamış,hemen üstüme alınıverdim :)

son soruyu kaldırdım ben..
 "gizli ünlü aşkınız kim ?" diye bir soru idi..mimi yapacak olan arkadaşlar,bu soruyu da eklesinler isterlerse..

bu mimi zoi' me vee özüm arkadaşıma paslıyorum..haydi özüm, pamuk eller klavyeye, kafan dağılsın biraz..

ehuehuehu, zoi, mim çıkardım bi de başına dimi..:))


MiM : )


Hayalinizdeki meslek nedir?

doktor olmak-tı :(

Kışın sürmeyi en sevdiğiniz parfüm nedir?

GIVENCHY ange'ou'demon ve avon rare pearls

Çay mı kahve mi? Kaç şekerli? Sütlü/Sütsüz?

hergün mutlaka iki demlik şekersiz,orta demli çay,hergün mutlaka bir fincan orta şekerli türk kahvesi..

En en en önemli makyaj hileniz?

göz pınarlarıma beyaz,sedefli ufak bir far dokunuşu, iki kat rimel..

Eğer tüm masrafları ödenmiş bir yere tatile gidebilseydiniz, nereye giderdiniz?

kesinlikle Paris..sonra Portofino,Italya,Tayland..

Tam şu an kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söyleseydi, ne dilerdiniz?

1- kendime,aileme ve tüm sevdiklerime sağlık,bol kazanç ve ahirette cennet.

2- onbeş yıl ( sekiz yıl öncesi de olur :)) öncesine geri dönmek ve yeniden yaşamak..

3- ehehe,65 kiloya pıt diye düşmek ve o kiloda kalabilmek..

Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği veya tatlı. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsaydınız, hangisi olurdu?

kahvaltı sanırım..çünkü günün her öğünü yenir,sağlıklıdır,tok tutar ve çok çeşit içerir..

Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdelanız ne renk olurdu?

yahu, şu hello kittyi sevemedim gitti..ne hello olayım ne kurdelam olsun:))
haa, illa ki olucaksam da kurdela takmazdım..takmam hacı, sevmem ben kurdela napimm ..
illa kurdela da takacaksam bari siyah olsun da, hem terörü kınasın, hem blogger sorunlarını, hem meme kanseriyle mücadeleyi temsil etsin..

Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı, bu ne olurdu?

mutlaka özel bir yüzük..şimdi olduğu gibi tektaş ya da alyans..yüzük için de bir alt satır açmam gerekirse, mutlaka tam-tur..

Sahip olmak istediğiniz yetenek nedir?

çok yeyip kilo almamak:)
iradeli olmak..

Bitince almaya devam edeceğiniz kozmetik ürünü?

hc care complex 19, kesinlikle..
neutrogena göz makyajı temizleyici,
dermalogica skin refining masque,
avon super magnify maskara..

b.kunu çıkarma hacı :))

Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse, tam olarak neyi görmek isterdiniz?

aslında hayır ama ilkel benliğim ile evet,evet..

hususi durumumun sonuçlarını hemen-şimdi- çok acil görmek..
alacaklarımı ne zaman tahsil edebileceğimi derhal öğrenmek..

5 yorum:

viva dedi ki...

Canim cok güzel olmus bu mim, demek sende benim gibi Hello Kitty´ci degilsin ; )

Veeeee 15 yil geri gitmeyi bende isterdim sirf bir denemek icin, baska kararlar alsaydim ne olurdu hayatim diye, ama eger begenmessem simdiki hayatima dönme ihtimali olmasi gerek : D

NİLMOON dedi ki...

evet vivacım..yorumun için sağolasın..sen de sevmiyorsun dmeek helloyu:))

o ihtimal yüzde yüz olmalı evettt:))

Judy Abbott dedi ki...

şu hello kitty'i ben de sevmem nedense, yaşasın kötü kedi Şerafettin:)

muazzez dedi ki...

Bir kaç yazıp yollama denemesinden sonra bu yazdıklarımında gieceğine inanmıyorum ama. Selam vereyim dedim. Selam nilmoncum:)

Çirkin Hatun dedi ki...

canim bu mimi bende yapmak istiyorum, hihi *.*
hello kitty cevapina cok güldüm <3
eglenceli bir mim olmus bence.