14 Kasım 2011 Pazartesi

yeniler.. ( son 10 günde alınan herbişeyler:))

 
















sabahın kör kırağısından merhaba merhaba:))

ayrıntılı postlarını yapmak isterdim ,inşallah o da olur:))

sabah sabah bu ne neşe nilmoon, derseniz şayet..
"bugün de yaşıyorum a dostlar" :))

istediğiniz bir ürün olursa yazabilirim,yorum please..
giysi,takı,önemli kozmetikler gibi henüz postlayamadığım diğer demirbaşlar için ennn kısa zamanda burada oluciim..

SIRADAKİ MÜHİM KONULAR:

1- TEKİRDAĞ'IN KURTULUŞ GÜNÜ,13 KASIM..

2- ERC KOZMETİK -HC HAIR CARE MUCİZE SAÇ BAKIM POSTLARI

3- DOA KOZMETİK

4- KUSUR KALMAYIM : MY'WISH LIST

5- TASAVVUF..


facebook'da ve bilimum sosyal hedehödöde zaplayıp duruyorum, bloga üvey evlat muamelesi yapıyorum..

bunu "günün özlü sözü" ile bağlıyor ve kaçıyorum :

" SENİ SEVENİ ZEHİR DE OLSA YUT..SENİ SEVMEYENİ BAL DA OLSA UNUT!!! " HZ.MEVLANA


 iç ve dış ses : " yine mi darbe aldın nilmooon?? yaa bi yiter yaaa:))

iyi haftalar..xoxo..

8 yorum:

zoitsa dedi ki...

tilivizyonunuz hayırlı olsun bebişim.bu ürünlerin bi açılımını bekliyoruz çoktan kullanmışsındır zira duramazsın:)

öz'üm dedi ki...

neşelendim...
ya bi yerter ya kısmına bittim...:)

NİLMOON dedi ki...

zoi kuşum biizm minnak odaya en uygunu 82 ekran oldu, daha büyüğü hayvanca durdu :))
gel beraber siyredelim ayçiçeğim..
ürünlerin açılımı , hımm, işalla o da olur bea:)

NİLMOON dedi ki...

özümmm hehehehe ozmaan senin için tekrarrr: son ki üç dörtt :


YAA Bİ YİTERRR YAAA

viva dedi ki...

Ne güzel toplamissin hepsini : D Cosmoman´i senmi okuyorsun? Ilk kez görüyorum o dergiyi : )
Güle güle kullan tüm cicilerini ; )

NİLMOON dedi ki...

VİVA ÇOK TEŞEKKÜRLER TATLIM..
COSMOMAN, COSMOPOLITANIN ARKA KAPAGINDA IKINCI AYRI DERGI OLARAK BASILIYOR, COK UZUN YILLARDIR ABONEYIM COSMOYA BEN, COSMOMAN OALYINI DA SEVIYORUM..COK TEŞEKKURLER CANIMMM

Juturne Beauty dedi ki...

güle güle kullanın özellikle watsons'ın saç cilasını daha önce kullanmadıysanız memnun kalacağınıza eminim. En güzeli ise tablolar ve sıralanışları :) çok güzel olmuş :)

NİLMOON dedi ki...

juturnee merhaba..
blogun hayırlı olsun..ilk izleyicin ben oldum ve ilk yorumu da ben bıraktım mihihih :)

valla canım benim bloga bi göz attıysan milyarlarca defa saçımla ilgili sorunlarımı yazmışlığım var ve her ürünü kullandım..son ve vazgeçilmez ürünüm HC CARE oldd,bunu ayrıntılı uzun post yapıcam.lakin biralı saç cilasının yarısına geldiğim halde, hala bir değişim göremedim, ucuz basit bi saç kreminden farkı yok .oysa ki büyük umutlarla almış idim..acaba sen nasıl kullanıyrsun bu saç cilasını canım ya, çok mu bekletiyorsun, yorumlara dönersen bi cevap çiziktiriver,sevgiler..