31 Aralık 2011 Cumartesi

2011 nasıl geçti ?



Adettendir ; yılsonunda secret'lar yapmak, bitmek üzere olan yılın analizini yapmak..ofislerde,işyerlerinde yıl sonu sayımları,stok kontrolleri..geçmekte olan yılın son gününü temiz,pak iade etmek ilahi adalete..
Yazmayı çizmeyi pek sever olan ben,kusur kalamam tabii ,2011 analizinden..

Bu yıla ait not defterlerimi,fotoğraflarımı,çok da didiklemeden hatırlamaya çalıştığım önemli ve değerli oluşumları , kulak memesi kıvamına gelinceye dek kurcaladım..
Hayati meselelerim olmuş olmasına ammaa çok da miladi ya da yol ayrmlarım olmamış..
Bu yılı teşekkür ederek uğurlamak ve kendime not bırakmak adına,başlıyorum maddelerle 2011'in temel taşlarına :

  • termojenik yağ yakıcı desteğiyle olsa da, bu yıl, nisan-ağustos ayları arası 13 kilo verdim.bu rakam 13-15 arası gidip gelmeye devam ediyor.ilk maddeye kilo konusunu almak istedim zira benim için sanıyorum en önemli sorun bu!  Desteği kullanmaya devam ediyorum ve 2012 de inşallah,istediğim kiloya ineceğim..ARTI PUAN
  • Bu yıl,kötü bir evlat olup,annemi ve babamı (10 dk. mesafe olmasına karşın aramda) az görerek sürekli vicdan yaptım..annem periyodik olarak bana kahvaltıya gelmese ve doğumgünlerimiz olmasa,daha da az vakit ayıracakmışım onlara demek! Püüü,yazıklar olsun,seneye telafi et bunu kötü evlat !  EKSİ PUAN
  • Bu yıl kardeşim Nunumu en çok gördüğüm yıl oldu sanırım, son 4 yıldır, o üni.ye başladı başlayalı..yaz boyu genelde bende kalması, bu ay 10 gün İstanbul'a gidip onda kalmam ve sık görüşmeye çabalamak..  "arkadanda kapı gibi ablan var,korkma!" cümlesini beynine kazımaya çalışmam,sanırım iyi oldu.. 2012de daha çok görüşmeliyiz.. ARTI PUAN
  • 2011 yılının ilkbaharı ve yazı,evet,bir dönüm noktası,bir viraj olan hususi olaylar ile dolu geçti..olan olaylar akabinde, dostum M. ile çok sık sabahladık ve çok sık teati yaptık..bu baharı ve yazı unutmam mümkün olmayacak..iyisiyle,kötüsüyle.. PUANSIZ
  • 2011e girerken geçen yıl, İzmir'e bir haftalık seyahat edip, can dostum psikolog N.K. ile dopdolu geçen terapiler ve dertleşmeler,her zamanki gibi bana çok şey kattı.. ARTI PUAN
  • Bu yılı bitirirken de, İstanbul'u 10 gün,hem de kardeşimle yaşamak,çok şey tattırdı bana..sürekli güzergah değiştirerek,durmadan yiyip içerek,arkadaşlarıyla tanışıp sabahlayarak ve kardeşimin o güzel öğrenci evinin tadını çıkararak,harika ve dopdolu bir 10 gün yaşadım.. ARTI PUAN 
  • üstteki maddenin akabinde, İst.da 3 yıllık emektar ve çok sevdiğim fotoğraf makinamı takside düşürdüm ve giden fotolarıma çok üzüldüm..lakin,dikkatimi çeken birşey oldu..maddesel bağlılığımı,tahminimden çok aşmışım ve boyut değiştirmiş maddeler-nesneler bende..makinam için sadece yeteri kadar üzüldüm ve bunun için bir çaba sarfetmedim..üzülmemek için çabalamadım yani..hemen ertesi günü,daha oradayken yeni ve yarı profesyonel nitelikli daha güzel bir makina alıp,onun tadını çıkarmaya başladım..lakin kesinlikle dikkat etmem gereken birşeyi artık bu son dersle kanıksadım : dikkat dağınıklığımı,unutkanlığımı yenmeliyim.  EKSİ/ARTI PUAN
  • Bu yıl saçımı 6 kez boyattım..geçen yıla girerken radikal bir kararla saçlarımı kısacık ve bob modeli kestirip kendi rengine boyatmıştım..bu yıl saçlarıma en çok bakımı yaptığım yıl oldu..sürekli röfle yaptırdım ve sarı tonlarından vazgeçmemem gerektiğini kanıksadım. PUANSIZ
  • Tasavvuf ilmi ile ders almamın bu,2.yılıydı..etkinlikler kapsamında çok özel insanlarla tanıştım ve hayatımızdaki hiçbirşeyin tesadüf olmadığını ve kaderin her yönüyle ne olduğunu öğrendim..derslerimi hiç yapmadığımda bile,bir kez girmiş olduğum bu yolun,beni herzaman doğru yönlendirdiğini gördüm.  ARTI PUAN
  • bu yılın son dilimlerinde bir kalp rahatsızlığı yaşadım ve Emin'in felç geçirip ölümle yaşam arasında gidip geldiği o ince çizgilerle dolu olan 2009 yılına sürekli geri döndüm..kalbimi hasta eden şeyin,"ben"den başkası olmadığına emindim ve ölmekten hem korktum hem de korkmadım..araf'ın kalp sızılarıyla dolu kapılarında bekledim,bekledim ve bekledim ... PUANSIZ
  • Sanal alışverişte bu yıl rekor yılımdı ve nerdeyse yıl boyunca her hafta internetten alışveriş yaparak aile bütçesinde yara ya da oyuk değil bildiğin kuyular açtım :)) alışverişin,gerçekten bir hastalık olduğunu ve duygusal boşlukla çok ilintili olduğunu kanıksayarak,2012 de daha tutumlu olmaya karar verdim .. PUANSIZ
  • Kozmetikte bir hit olan MAC  markası ile birebir tanışma fırsatını bu yıl istedim ve yakaladım..MAC'ten bir "temel makyaj malzemeleri çantası" düzerek mutlu oldum ve kaliteli fırçaların makyaj için ne kadar önemli ve şaşırtıcı olduğunu bizzat deneyimledim.. ARTI PUAN
  • 2011 de bloglar ve firmalardan irili ufaklı hediyeler ile her zaman mutlu oldum..buna vesile olan insanlara ,gerçekten daha iyilerini diledim ve seve seve kullandım armağanlarımı..vespa girl'den koccaman bir kozmetik sepeti, birkaç blog arkadaşımdan gelen değerli hediyeler, hc care 'den hediyeler, dishie topuklardan ve  doa kozmetikten gelenler.. ARTI PUAN
  • hele ki doa kozmetik saç ürünlerinin yanında bir paket erguvan ağacı tohumu göndermişti ki,beni benden aldı.. ARTI PUAN
  • doğumgünümde Emin'in,annemin,babamın,kardeşimin,yakınlarımın hediyeleri,annemin özel gün gözetmeksizin her an bana süpriz yaptığı irili ufaklı hediyeleri..dostum M.nin sürekli bişiler alarak beni sevindirmesi..ve ismini saymak isteyip de upuzun bir liste ile sizi yormak istemedğim tüm güzel insanların güzel anıları ile her zaman onore oldum..ben de karşılığını vermeye çalıştm kendimce..umarım 2012 bu konuda çok daha bereketli olur,karşılıklı olarak.. ARTI PUAN
  • biricik yeğenim Taşkın'ın askerlik sürecinin başlaması ve onu ne kadar çok sevdiğimi ve herkesce ne çok sevildiğini , o giderken anlamak..
  • Sevgili manevi kız kardeşim Serap'ın, temmuz ayında nurtopu gibi bir kız evlat dünyaya getirmesi..   ARTI PUAN
  • Yeğenim T.nin, nisan ayında ikinci oğlunu kucağına alması VE Taha'mızın artık tek başına değil, kardeşiyle bizi güldürmesi.. ARTI PUAN
  • korkunç terör ve şehit haberleri...  EKSİ PUAN
  • yılın son ayında blogger dostlarla, GOOGLE KİTAP KLÜBÜ toplantımız..Taksim- Midpoint'in o güzel manzarasına karşı kahve içip laflamak,tanışmak.. ARTI PUAN
  • hiç ağlamadığım kadar ağladığım ve hiç gülmediğim kadar güldüğüm bu grift senenin,benim tam bir duygusal manyak olduğumu ispatlaması..  PUANSIZ
  • İnterneti ve sosyal sanal mecraları en çok kullandığım yıl olarak 2011'in ,hayatıma çok değerli insanlar katması..  ARTI PUAN
  • Gazete Rumeli Ekspress'i kurmamız ve köşe yazılarıma beğenilerin gün geçtikçe artması ve beni kalemimle yeniden barıştırması..ARTI PUAN
  • Giysi,aksesuar,kozmetik ürünü kategorilerinde,en çok alışveriş yaptığım yıl..yeniden dolap düzmek..ve en çok çocuk-bebek hediyesi aldığım yıl..  ARTI PUAN
  • ev işlerini ve temizliği biraz arka plana alıp,hijyen ve temizlik takıntılarımı sadece çamaşır yıkamak üstüne abarttığım yıl..gereksiz yere ev temizlememeye karar verişim.. PUANSIZ
  • yılın ilk yarısında çok alkol tükettiğim,son yarısında galonlarca çay tükettiğim yıl.. PUANSIZ
  • Skolyoz hastalığı ile tanıştığım ve ağrılara, iğnelere gark olduğum yıl.
  • yılın ilk yarısında çok kitap okuuyp,son yarısında nerdeyse hiç okumadığım ve kitaplığımda biriken kitapların her önünden geçişimde bana göz kırpması..benimse onlara "nah" yapmam.. ESKİ PUAN
  • 365 günde,1 gün çalıştığım yıl..işe başlamamla çıkmamın aynı olduğu gün komedisi.. PUANSIZ
  • en çok rüya ve kabus gördüğüm,en çok kehanet dinlediğim yıl.
  • müziksiz yaşayamayacağımı anladığım ve 30 yıldır hiç dinlemediğim kadar müzik dinlediğim ve bu konuda kültür edinmeye çalıştığım yıl.. 
  • VEEEE..  geriye dönüp baktığımda şuan, "amma çok şey öğrendim,ne ilginç günler yaşadım", diyebildim sadece..burada genelde somut şeyleri paylaşmaya çalıştım ,yazmayı istediğim ama özet yazma kabiliyetimin olmadığından sebep,hiç yazmamayı tercih ettiğim, mühim; lakin hayatımda henüz köklü değişikliklere sebep olmayan nice olay yaşadım..
bu yıl da,29 yıldır hep aldığım ve eşsiz bir hediyeydi "365 günlük bir yaşam pakedi"..
iyisiyle kötüsüyle,acısıyla tatlısıyla, rabbimin bana verdiği bu güzel yıl için sonsuz şükürler olsun..
2012 de ,hazineleri sonsuz olan Hakk'tan, benim ve herkesin hakkında hayırlısı ne ise, onu diliyorum..
zira, biliyorum ki " OL ! dediğini  OLDURAN ,SADECE ALLAH'TIR"

BU SEBEPLE, İSTEYELİM..BOL BOL İSTEYİN..ONUN YAPAMAYACAĞI HİÇBİŞEY YOK..PARA İSTEYİN,SAĞLIK İSTEYİN, AŞK İSTEYİN..

İSTEKLERİMİZİN KAPISININ NE ZAMAN AÇILACAĞI BİR SIR..LAKİN YETER Kİ O KAPIYI ÇALMASINI VE O KAPIDA DURMASINI BİLELİM..

2012 ,bakalım hangi süprizleriyle şaşırtacak beni ??
görelim Mevlam neyler, neylerse güzeL eyler..

HERKESE İYİ YILLAR..HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN... kalp kalp kalp :)

7 yorum:

mozclk dedi ki...

ben yeni yıl dilekleri falan anlamam bu işlerden..ama aileden biri olarak bu yeni yıl sana herşeyin en büyük artısını katsın yeğencanım..allaha emanet ol..

öz'üm dedi ki...

MUTLU YILLAR DİLERİM...SENİ SEVİYORUM....

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

memcoşummm seni yerim annemm:)) ne sevindim yorumuna bilsen..bloglara bakamıyordum bi 20 güm oldu, ist.dur odur budur..dönüş yaptım nihayet blog alemine..seni seviyorum kızanım beyaaa:))

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

özümm ben de seni seviyorum..ist. maceramda görüşememiş olsak da ,bidahakine inşallahhhh...bu yıl hepimizin yılı olsungg..

Adsız dedi ki...

CANIM YAZINI OKUDUM ÇOK GÜZEL YAZMIŞSIN ,YÜREĞİN GÜZEL İYİKİ TANIDIM SENİ VE İYİKİ VARSIN GÜZEL KIZIM..
YENİ SENEDE HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN GÜZELLİKLER SEVGİLER CANIM..
BUARADA GEÇİRDİĞİN RAHATSIZLIK İÇİN ÜZÜLDÜM KENDİNE DİKKAT ET..<3<3
KALEMİNE YÜREĞİNE SAĞLIK BİRTANEM..ÖPTÜM <3<3

Adsız dedi ki...

ÖZÜR DİLERİM CANIM ADIMI YAZMAYI UNUTTUM<3
MESUDE KONU

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Tüm isteklerinin gerçekleşeceği güzel bir yıl diliyorum canım..
Sevgler
Takibindeyim.