16 Aralık 2011 Cuma

bitenler # 4


1- otacı lavanta doğal sabun : uzunca yazmıştım bunun hakkında..
tekrar alacağım bir sabun, pıtır pıtır lavanta tanecikleri var içinde.kokusu enfes..doğal oluşuna inandığım ve çok memnun kaldığım bir sabun oldu..cildi yumuşatıyor ve gergin bir duşu engelliyor..


2- watsons soft round balls, 100 lü pamuk : pamuk işte.. disklerden sıkıldığım bir zaman alıp kullanmıştım, çok pamuk harcarım ben zaten, bunun üstüne iki paket daha bitti..bidahaki bitenler postuna belki koyarım..


3- oriflame ginger&lime aromalı şampuan..zoim asla eli boş gelmediği için, her gelişinde illa ki bikaç sürprizi olur bana 
( muck )
ben kullanmadım zira saçım çok işlem gördü ve sürekli röfleli..koca kişisinin kullanıp bitirdiği,zoimden ötürü, manevi değeri yüksek bir ürün idi..


4- elidor co & cre. onarıcı yapılandırıcı besleyici bakım kremi..sanırım hayatımda en çok gliss ve elidor kullandım..bu vazgeçilmez bir şampuan ve kremdir..750 lik koca şişeyi bitirmek bana 1 ay gibi kısa bir süreye mal oluyor..tekrar alacağım, elimdeki saç baş bakım hede hödöleri hele bitsin..


5- yine elidor co & cre. düzleştirici seri şampuanı..750 ml bu da..bunun kremini de kullandım ama atmışım, fotolamayı unuttuğum biçok ürün gibi.. çok fazla bir etkisi yok idi..ama hep diyorum ben on tane ürünü birden kullandığım için, birşeyi istikrarlıca kullanıp yorumlamaya sabrım yok :))


6- elidor co & cre. ipeksi yumuşaklık besleyici bakım kremi : 750 ml idi..güzel bir saç kremi..fazla beklentisi olmayanlar için , kolay tarama, mis kokma yeterli oluyor..gayet iyi bi kremdi..tekrar alana kadar deneyecek çok ürün var, şuan almayacağım..bu arada elidorların bu kremleri pompalı biliyorsunuz..dibinde eğey kalıyor, şişeyi ters çevirip öyle kullanıyorum bitene kadar.


7 - elidor.. şaka şaka.. :)))  arko nem cotton 24 nemlendirici :
bildiğiniz krem işte..fena değil, ekonomik ve zararsız..elimde varmış,bitirdim..özellikle tekrar alacağım ya da sürekli aldığım bişi değil..


8- bepanthen krem : bitenler postlarımda en çok görünen üründü, bunun üstüne son bir tane daha bitirdim..artık almıyorum, almayacağım..teramicyn aldım bunun yerine..zira , şehir efsanesi mi bilemedim ama tüy çıkarmada üstüne yokmuş ve sanırım bana da bu olumsuz etkiyi yaptı..şimdilik by by bepoşş !


9- seba med intim likid : kaçıncıyı bitiriyorum saymadım, son iki tane kaldı elimde ..ondan sonra avonunki var, açılmamış duruyor.. harika bir ürün..verilen parayı son kuruşuna kadar hakediyor..kokusu nefis, prospektüsünü incelerseniz kullanmaya kesin başlarsınız diye düşünüyorum..


10- golden rose top allık: annemle zorrrruna bitirdiğimiz bişi.. bidaha almam şuan elimde kullanılmamış en az 7 tane allık var ve hepsi çok daha iyi markalar..şuan nivea allık kullanıyorum, çok memnunum.. allık bitiren insanlara hayranım..hergün gece gündüz 50 kere sürsen bir allık yine de bitebilir mi yav :SS.. şimdiye kadar hiç allık bitirmedim..bigün bitirirsem 40 gün yazıcam bloga : allık bitirdim diye :)


11- fresh white smokers diş pastası . bu da çok sık kullandıklarımdan.. şuan yine clinomyn kullanıyorum..tekrar almadım bunu, bulamadım..bulunca alırım..


12- flormar göz makyajı temizleyici iki fazlı ürün : dik duran beyaz kapaklı şişe..yazısını yazmıştım daha önce..neotrugena'nın yerini tutamasa da fiyat olarak uygun ve açtığım ikiinci şişeden daha bi memnun kaldım sanki, ya da cildim alıştı, bilemedim..benim gibi iki gıdım rimeli bile 6 pamuk ve şar şar temizleyici dökerek kullananlardansanız, alın deneyin.. iyiye yakın bir ürün..


13-  ve bir kutu daha neutrougena rahatlatıcı yoğun bakım kremi : her ay bi tane bitiriyorum sanırım..yenisini çoktan açtım..yüzümden ziyade vücüduma kullandığım ve gayet iyi bir nemlendirici..ekonomik ve zararsız..alınası bişii..


....
zoim demese, ben daha totoyu kaldırıp yayınlayacağım yoktu, yazı çizi ile biraz fazlaca meşgulüm şu sıra..bunun üstüne epey ürün bitirdim..bidahaki bitenler postunu bu kadar uzatmam..yeni biçok ürün aldım denedim, postları inşallah yakında :))

6 yorum:

kitten dedi ki...

ben de hiç allık bitirmedim daha, aklıma gelmezse sürmüyorum bile :)

Adsız dedi ki...

niayım benimde saçım röfleli düzgün bir şampuan öner bana tatlımm bakım yapsın dökmesinnn :))kerastase şampuan kullanıyorum ben değiştireceğimmm:))

zoitsa dedi ki...

allığım yok yanaklarım kendiliğinden pempe:P

Judy Abbott dedi ki...

sürekli bitirdiğim tek kozmetik ürünü allıktır. suratım pelte gibi ya, basıyorum allığı napıyım:))

viva dedi ki...

Elidor markasini bende seviyorum, türkiyeye gidince aliyorum mutlaka birseyler, ama almanyada maalesef satilmiyor : )

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Merhaba :)Ne güzel bir blog...Elidor ürünlerini kesinlikle kullanmamanı öneririm.Neden?İçeriğine bakarsan PARABEN ve buna benzer bir sürü ZARARLI MADDE var.Neden? Raf ömrünü uzatıcı olarak kullanılan madde ciltte egzama tipi tahriş ve alerjik reaksiyonlara sebep olur. Benzoik asidin bir türevidir. Zehirli ve toksik bir maddedir. Parabenler vücutta östrojeni taklit eden madde olarak bilinir. Göğüs kanseri hastası kadınlar üzerinde yapılan araştırmalar sonucunda alınan tümör örnekleri içinde bol miktarda paraben maddesi olduğu ortaya çıkmıştır. Vücutta hormanal etkileri artıran kimyasal maddelerin kullanılması özellikle öströjen hormonuyla artan göğüs kanserinin yaygınlaşmasına sebep olmuştur. Göğüs dokusundaki yoğun yağ oranı vücuttaki toksik maddelerin burada yoğunlaşmasına ve göğüs kanserinin en yaygın kanser çeşidi olmasına sebep olmaktadır.Ama diğer tüm ürünler harika ...Bloğumdaki çekilişime beklerim umarım faydalı bir bilgi olmuştur ;)