3 Aralık 2011 Cumartesi

durum..



  • blogumu hergün güncellemek istiyor lakin kalpazanlaşıyorum .."bugun de yazmak kısmet değilmiş.." diyerek blogu da kadere bağlayıp, kırıp dizimi oturuyorum.
  • caaanımız gazetemiz RUMELİ EKSPRESS  8.sayısını dağıtacak ptesi günü..sayfa sayımız 8, lakin yetmez oldu şimdiden..12 sayfaya çıkmak için sabırsızlanıyoruz..
  • biricik yeğenim,canım kardeşim Taşkın,halihazırda asker..sınavları dolayısıyla henüz free olsa da, perşembe akşamı "asker yemeğine" aldım dayımları..o gece anladım asker olduğunu,11 aralık da gidecek..ve benim ağlamaktan gözüm çıkacak..
  • cosmopolitan şimdi ulaştı elime, daha dolu bir yılsonu sayııs bekliyordum,okumadım gerçi,göz attım henüz..dergilerin yeni yıl sayılarını seviyorum ama heryerde şu geyikler,yılbaşı askı çoraplar,şakır şakır çam ağaçları çok bayıyo be blog..
  • yarım gün çay içemezsem eskaza, akşama eve dönüp çay demlemek ve kendi demlediğim çayımı kendi servislerimle içmek için can atıyorum..ilk bardakta " ohh dünya varmış " diyorum..annem,evel ezel çay kahve seven biz iki kardeş için " b.klu tiryakiler" diyor, çok sevimli..
  • doğuş yeşil çay serisine sarmış durumdayım bir de..bu ara çok sık market alışveirşine çıktım,çok fazla çay inceledim bikaç haftadır..doğuş tarçınlı karanfilli yeşil çay, elmalı yeşil çay, çilekli yeşil çay,favorim oldu..hususen gece yatmadan son sigara tellemelerimde bir büyük kupa yeşil çay,iyi geliyor..
  • gül suyu ile cildimi toniklemeye başladım tekrar..gece yatmadan önce makyaj yoksa yüzümde, çok ürün kullanmamaya çalışarak yıkayıp, disk pamukla değil de normal paket pamukla bol bol siliyorum yüzümü gül suyu ile..faydası olduğuna artık eminim..kullanın..
  • google chrome ile ilk çıktığında çalışıp,çok ayrıntılı bulmuş idim..uuzn süredir blogda ve facebookda yaşadığım sorun meğer normal googledan kaynaklanıyormuş..chrome ile şuan blog son sürüm,donma kitlenme yok,yorumlarda elli saat gönderme uğraşması yok..sayfalar pırıl pırıl..önyargılı olmamak lazım işte..
  • xero size'den memnun kalmadım..boşa para vermiş oldum..maurers aldım tekrar..13 /14 te kitlenip kaldı ,verdiğim kilo sayısı..15 i tamamlayıp hızla ilerlemek istiyorum artık..duygusal krizlerimden ötürü aşırı tatlı yemeye başladım yine..geceleri şınav çekmeye başladım bir de..saçıma toka takarken bile mideme yumruk yemiş gibi " agggggghhhhhhhhh" oluyorum..olcak olcak..taş olcak taşşşş....
  • bundan kelli,her pazar gecesi, gazetedeki köşe yazısını paylaşacağım burdan kısmetse..geçen hafta start vermiş oldum blogdan, böyle bi tarihsel periyod ile gitsin, dağıtıma çıkmadan burdan vermek sevimli geliyor bana..
  • epey ürün bitirdim, epey ürün aldım..epey de foto çektim..pc ye yüklesem,çekmediklerimi fotolasam çogggsüperolucak:))
  • asker yemeği gecelerinde, bu akşam annemde sıra..bu saat olmuş,ben daha duş,hazırlık,vs yapacam da evden çıkıcam,hahayttt,kalpazansın kızım kabul eeeettt:))  
  • zoim görsel sana armağan olsun..                   

6 yorum:

zoitsa dedi ki...

görsel kuddusimin topik kıçını savura savura şımarmasını geçip artık yaş kemale ermiş hali:)))

yeni ürünleri hemen istiyorum hemen..kullandıklarını da öyle..

yazılarını burdan yayınlama geleneğini sürdür zira gasteyi bulamıyorum gebertirim.

taşkın nereye gidiyor

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

kuşum,
taşkın'ın nereye gideceği 9 aralıkda belli olucak, hala sınavları sürüyor..
gazeteyi orada bulamadığını soylemen,oraya dağıtım yapmak gerektiğini hatirlattı..
ben ayırırım sana gazete,kuşum..
evt o kadar çok ürün birikti ki,bi gaz, yazıcam hepsini..

SKINNY dedi ki...

bende son gunlerde yesil cay icer oldum. Diyette oldugum atistirmalari kestim. Duygusal aclik bastirdiginda kendime 1 kupa yapiyorum, iyi geliyor.

gulsuyu faydali oldugunu okumustum ama birde kullanandan duymak daha iyi geldi bende baslayacagim. Canim sikildiginda ozelikle geceleri cildimle ilgilenip maskeler yapmaya basladim. dogal maskelerden kullandin mi hic?

sevda s. dedi ki...

Ne güzel yazmışsın madde madde, bayıldım :)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

skınny, geç cevapladım kusura bakmayın..gulsuyunu keısnlıkle kullanın..asla bı zararı olamaz kı zaten..olsa olsa faydası olucak deneyın bakın ..yesıl caya devam evett:))

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

sevda s. çok teşekkürlr..ellerine sağlık yorumun ıçin..