5 Aralık 2011 Pazartesi

rumeli ekspress gazetesi, 8.sayı, 2.yazım..

BURALAR ESKİDEN DUTLUKTU..
CEHALET MUTLULUKTU...


Gecenin bir vakti, bilgisayar başında "şimdi ne okusam ?" diye düşünüyorum..Elimin altında şuan dünyanın en büyük devi olan " internet" gibi bir canavar var ve ben uzunca bir süre, beni oyalayacak, okuyacağım, istediğim birşey bulamıyorum..

Bulamıyorum çünkü bugün de interneti kullanarak yapılabilitesi olan herşeyi yaptım..

İnternet bankacılığı ile ,hesaplar arası eft yaptım, kredi kartı borcumu ödedim..
Bilindik bir alışveriş sitesinden, blog yazarı olan ve postlarıyla okunma rekorları kıran bir bloggerin yeni çıkardığı kitabı aldım..

Birikmiş puanlarımı kullandım.Bloglar arası gezinip tüm yeni yazıları okudum..
WebMessenger zaten açık, arkadaşlarımla dertleştim ya da " kakara kikiri " yaptım..
Skype ile, yurtdışındaki arkadaşımla hasbihal ettim..

Şiir okudum, online oyun oyandım, gazetelere göz attım,müzik dinledim..

Öksürüğe iyi gelen " ballı kara turp nasıl yapılır" diye sordum, google efendiye..

Ve kapanış..
Olmazsa olmazımız " feysbuk", birbirinin aynısı yazılar,şiirler,özlü sözler ve bilimum komik paylaşımlar ile dolu..Aynı kişiler, aynı şeyleri paylaşıp durmuş yine.. Olsun,yine de girdim ve en az yarım saat -yine- çıkamadım..

Birbirlerinin duvarına "çiş edip" kaçanlar..
Eller havaya-vur patlasın çal oynasın takımı yine gece bol alkol,bol dans ile nasıl kendinden geçtiğini çarşaf çarşaf fotoları ile göstermiş..

Sevgi pıtırcıkları, yapışık ikiz karı-kocalar ya da " kankalar ve panpalar" (!) bir elinde telefon, değişmeyen, sol üstten kendini çekme ritüeliyle birsürü fotoğraf paylaşmış..

Kimisi çok sinirli belli ki, "...." ile başlayan ağız dolusu vermiş veriştirmiş..Kimisi de her zaman yaptığı gibi, iğneli,ağdalı sözleri ile " üstüne alınması gereken alınsın" demiş..

" Hey gidi hey, buralar eskiden dutluktu." dedim gülerek kendi kendime..

Twitter, afedersizin, wc'ye girerken ve çıkarken, bunu saat kaçta ve nasıl gerçekleştirdiğini yazan,minibüsten inip sahile gelse "@sahil-@kofteciX" diye hemen paylaşan Ayshe,Fhatma,Yhusf...ile dolu..

Berkhecan, Aysheee ile layla'da laylamlom'daydı..

Vaay, harikasınız gençlik..

Evladım,senin adın Ayshee mi ,gerçekten? Japon musun, İrlandalı mı, uzaylı mı?

Aysheee nedir ya ?  biri bana bunu açıklayabilir mi " please !!! "

Annen-babangil, sana Ayshee adını koymadılar ki.. nüfus cüzdanında  Ayshee Aydınsss yazmıyor ki..Bildiğimiz Ayşe Aydın değil misin sen ?

Deden ninen, sana şey mi diyolar : "Ayshee heyy dostumm hadi ama kaldır şu koca totonu ,bi bardak su getir bize hadi ama dostumm başarabilirsin ""

Bildiğimiz " Ayşe kızanım be uzatıver şurdan bi bardacık su " demeleri gerekiyo benim bildiğim...

Hay Allah iyiliğinizi versin yahu .. isimleri okuyacam diye bazen karnım çatlıyo..

"choKk pis baSim aGriyo.bgUn bHenle ugraSSmayin vHalla choKk pis kizİcAm aRtik.zhAten ShElinsu ile mHmt cikiyOlarMss, aLLh biLdigHi yhaPsin nEdiim YAne dmi yAne asgfasgfahafhs..."

Dilaltı hapımı getirin çabuk..Fenalık geçiriyorum, kesin beyin göçü yaşıyorum, gözlerim kesin bozulmuş, karmakarışık bişiler okuyorum..eyvah !

Nedir bu, evladım, bunu yazarken zorlanmıyor musun sen Allahasen?

Yok yani, şuan bu yukarıdaki satırı buraya yazıcam diye 3 dakika falan uğraştım..Özellikle kopyala-yapıştır yapmadım..Elle yazdım,denemek için..

Shelinsu, muhtemel Selin'dir..mhmt hakkında ise birtakım olasılıklar söz konusu.Mahmut olabilir lakin Mehmet de olabilir..vhalla,allh,chock ise yeni bulunan kimya terimleri değil..

Neden 3 satır yazılacak süre ve harfi,sadece bir satır yazmak için tüketiyorsun evladım?
Neden olmayan şeyleri yazıp yeni kelimeler türetiyorsun..neyine yetmiyor Türk Dil Kurumu'daki milyonlarca güzel kelime ?..

82 modelim ben de, çok uzak yaş farkları yok aramızda..O zaman ben neden anlayamıyorum seni @Bherke ?

Ya ben çok gerikafalıyım, ya şimdiki gençlerle kesinlikle aynı topraklarda yaşamıyoruz..Farklı bir ülkede,farklı bir dil kullanarak yaşıyor bu gençlik ..Desem, o da değil..Doğum yeri kısmında @afhyon yazıyor..

Evladım orası Afyon..Burası da @thekirdg değil ayol, Tekirdağ burası..

Bunları çözmeye çalışıp " aman napıyorum ben yahu?" deyip kapatıverdim pc (!)'yi..

Yalan değil, ben de bilgisayara pc diyor, ben de acil yazışacağım bir arkadaşıma " msn gel" diyorum..

Tamam'lara ok, acil beklediğim cevaplara da hızlıca "?" yapıveriyorum..

Ama yaşadığım şehir " Tekirdağ", adım da "Nilay"..

Böyleyken böyle işte..

Velhasıl, buralar eskiden dutluktu ve sade-doğal-temiz yaşarken insanlar, hele ki internetten uzakta, gerçekten de " cehalet mutluluk" tu..

ghorssmek uzere @thrakya, bayss khanka.. lav'U kalp kalp kalp :))

2 yorum:

zoitsa dedi ki...

çok fena konulara barnak basıyorsunuz .ha pardon parmak:)))

Miskin Kek dedi ki...

:) Koptum okurken