8 Aralık 2011 Perşembe

saç bakımı yaptım,abarttıkça abarttım :)

selam..selam..
yoğun ve güzel günler geçiyor,eskiye oranla..şükürler olsun ! 
yarasa misali, sabah 5 te yatıp, garfield gibi de 11 suları uyanınca,ayıkmam da epey geç oldu..
kahvaltı tabağımı ve demli çayımı alıp, güncellenmiş blogları okuyarak 2 saat geçirince, pijamaları çıkarma vaktinin geldiğine anca kani olabildim :))




1haftadır,cildime gereken özeni minimumda olsa da göstermeye çalışıyorum..istikrar ve abartmamak,bence her işte olduğu gibi cilt ve kişisel bakımda da en önemli iki unsur..


istikrar sıfır, abartı da yüz puan olunca, haydin bi saç baş bakımı yapayım diye kalkıştım:)


saç ile ilgili postlarımı okuyanlar ve beni tanıyanlar bilir..saç ürünlerine karşı zaafım var ve açgözlüyüm bu konuda..
(sadece bu konuda mı  sence a bııloggır ? :)


ERC  kozmetik, HC HAıR CARE COMPLEX 19  ile ilgili övgülerimi hala tam detaylı bir post yapamamış olsam da, saç bakımı için artık temel ve olmazsa olmaz ürünüm budur, biliyorsunuz..


son bikaç gündür,duş alıp hızlıca çıktığımdan mütevellid, saçımı nerdeyse hiç taramadığımdan, çok dolaşmış saçlar ile güne başladım zaten..sabahlamaların verdiği korkunç yan etkiler ise, aşırı sigara dumanı, uykusuzluğun verdiği genel tüm negatif etkiler,saçıma da fazlasıyla yansıyor haliyle :S


banyoya raflara ve etajerimdeki ürünlere göz atıp, kullanacaklarımı lavaboya dizdim..
DOA KOZMETİK  saç bakım yağı ( ayrıntılı postu ileride ), biopon yoğun saç onarıcı maske, avon geniş dişli tarak, HC HAIR CARE COMPLEX 19, watsons biralı saç maskesi ve mudo banyo sepetinde yer alan,çeyizden beri ilk defa kullanmış olduğum, selülit gereci ( ! ) ..


önce doa saç yağı ile saçımı bolca nemlendirdim, saç derime ve saçlarıma kocaman bir avuç boca ettim..hc hair care ile tekrar yağladım saçımı, bol masaj eşliğinde..15 dk. kadar avon tarak ile tarayıp, kocaman bi avuç saç teli çıksa da, tüm saçımı açmış oldum ve yağlar tamamen erişmiş oldu her saç teline..


o an nerden esti bilemedim, lakin, selülit aletini saç derime masaj yaparak kullanmakla çok iyi ettim,saç derim çok rahatladı, başıma maaj da yapmış oldum..doğal ahşap olduğu için,zararı da olmadı..


fotoladım nasıl kullandığımı..zira nasıl kullanıldığı tahmin edilse de, komik ve abesle iştigal bir eylem bu benimki :))


en son watsons saç maskesinden koca bir avuç alarak ,saçlarımın boy ve uçlarına yedirdim, dişli toka ile topuz yaparak saçımı sonsuzzzzz beklemeye aldım :)


çilekli yeşil çayım için su kaynarken, garnier 3 in 1 ile yüz maskemi de yaptım..maskemin bekleme süresinde, telefon konuşmamı aradan çıkardım ve yüzümü sıcağa yakın ılık su ile bol bol yıkadım arındırdım..


ardından buz gibi soğuk suyu, yüzüme 10-15 kez çarparak, kan dolaşımını hızlandırmaya çalıştım..


havlu kağıt ile bastırmadan kurulayarak, şelale gül suyu ile şişesinden avucuma bol bol dökerek yüzümü yıkadım ve yine kağıt havlu ile kuruladım..


yağlarım, şuan hala saçımda..postu bitirdikten sonra yıkamayı planlıyorum..yaklaşık 2 saat beklemiş olacak..



hc care ile tanıştıktan sonra ,bu işlem benim vazgeçilmezim oldu lakin bugün çok abarttım.. biraz daha oyalansaydım banyoda, ponza taşıyla saç derimi ovalasam mı, saçıma iki fıs cif banyo sprey sıksam mı,  diye düşünmeye başlayacaktım, eminim..:)))



7 yorum:

kitten dedi ki...

biralı maskeyi ben de kullanıyorum, bu gidişle daha bir yıl yetecek bana:)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

kitten..memnun musun bu maskeden ?

ben 10 seferlik kullanımla koca kavanozun dibini gördüm lakin çok fazla sürüyorum ben..

zoitsa dedi ki...

ya biri bana yapsın istiyorum bu işlemleri ben sıkılıyorum :)))geleyim de bi saçımı tara bi maske yap be kuzu he

kitten dedi ki...

memnunum ama hacim vermesine birşey diyemiyorum çünkü saçım zaten hacimli. yumuşak yapıyor ama:)

SKINNY dedi ki...

bence bu tur bakimlar bir metidasyon ayni zamanda hem saca hem ruha iyi geliyor.

viva dedi ki...

süper olmus, sanki okurken bende yapmissim gibi rahatladim haha : D

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

ADSIZ !
İSTERSEN SANA YORUM YAZMA ADABINI ÖĞRETEYİM, İSTERSEN DE IP NUMARALARI VE BLOG AYARLARINDAN ,NEREDEN YAZDIGINI VE KIM OLDUGUNU SOYLEYEYIM ; SEN KARAR VER. BİDE GOZ DOKTORUNA GORUN ZİRA GÖZLERİN ÇOK BOZUK, DİLİN VE KİŞİLİĞİN GİBİ:) ESMER DEĞİL HATTA AÇIK TENLİYİM..SENİN SAÇIN DAHA GUZELSE BUYUR FOTONU ADINI PAYLAŞ YADA BEN PAYLAŞAYIM; HEP BİRLİKTE GÖRELİM. TURKIYEDE COK RASTLIYOSAN BUNA, YÜRRRRÜÜ BAŞKA ÜLKEYE, ÇÜNKÜ BU ULKEDE EN COK MIDEYİ SİZLER BULANDIRIYOSUNUZ.. GOZ DOKTORUNDAN SONRA BİR TURKCE OGRETMENİ İLE GÖRÜŞ, MİĞDE DEĞİL; MİDE..HEMDE DEĞİL; HEM DE.. ÖZÜR DİLEYEREK BAŞLAMIŞ; İZMİR MARŞIYLA BİTİRMİŞSİN:) TERKAR ZİYARETİNİ İSTEMİYORUM, HOŞÇAKAL :)