19 Şubat 2011 Cumartesi

mimlenmişim..

çok yazasım var ama şu meret pc nin başına oturunca milyon tane şey okumaktan kendi biloguma vakit ayıramadım bu aralar yine..
pek tatlı judycan beni de mimlemiş ,sağolsun..
bu güzel mimi ben de keyifle cevaplıyorum arkadaşlar..




1-Gün içinde eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey:


iki senedir almam gereken ama bitürlü alamadığım büsbüyük paracıklarımı almam için beklediğim isviçre telefonu gelse ve yeniden işletmemizi açacağımızı ve yeniden bol paralı günlerimize kavuşacağımız müjdesini alsam herhalde şakkadanak bayılırım sevinçten..


2-Gördüğün zaman eğer almazsan uyuyamam dediğin şey:


ilk aklıma gelen istediğim kitaplar oldu..
sonrasında,aklıma takılan birşeyi indirimde görüp almazsam hakkaten uyuyamam, hemen alırım..misal az önce yine gittigidiyorda adore mağazasından, dar alanlar için yapılmış olan,basit bir kitaplık gördüm, fiyatı da çok uygun geldi..kitaplığı bile kargoyla getirtecek,ertesi günü bekleyip,çıkıp araştırmayacak kadar sabırsızım birşeyi gerçekten istediğim zaman..




3-Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey:


hahaayyt ne güldüm..yeryüzünde pasta,börek,poğaça,çikolata,pilav,makarna ve kekler olmasaydı eminim ki diyette olurdum..




4-Uğurun var mı, uğurun?


uğurum demeyelim de,duasız zaman geçirmemeye çalışırım..bence dünyadaki en büyük uğur besmeledir..çantamdan tespihimi eksik etmem..annem de herzaman uğur getirir bana..




5-Kendine en yakıştırdığın renk:


bu kiloya gelen kadar morlar,beyazlar ve maviler giyerdim ama son iki yıldır siyah hem kurtarıcı hem de kilomun matemini en iyi tutan renk:(( gözlerim renkli olduğu için sanırım,insanlar genelde renkli giyindiğimde " gözlerinle ne güzel olmuş" derler ve bundan renkli giyinmem gerektiğini çıkarırım..




6-En sevdiğin takın:


kulaklarımda 6 tane delik var,6 küçük altın küpem var ve senelerdir hiç çıkarmam bunları..burnumdaki piercingi hiç çıkarmam..annemlerin nikahımda taktıkları altın madalyonu ve bir de alyansımı hiç çıkarmam..




7-Takıntın?
 
besmeleyle başlanan her işin sonucu hayırlı olarak biter..takıntı demeyelim,olması gereken budur,gerçektir..
takıntı olarak en büyük zaafım,temizlik ürünleri ve durmadan banyo yapmak istemek,durmadan biyerleri silme isteği vs..obsesif kompülsif / duygu-durum bozukluğum var,uzun süre ilaç kullandım,eskiye oranla birazcık daha iyiyim..
milimetrik olarak düzeltilmemiş eşyalar,halının kayması,sehpanın hafif çarpık durması vs..ciddi takıntılardır,düzeltmeden duramam..bana işkence yapmak istiyorsanız,elimi kolumu bağlayın,yamuk eşyalar koyun önüme ahanda orda can çekişeyim:)




8-Bavulum çoktan hazır,gitmek istediğim şehir,ülke?


ahhhh! paris.. I love paris..




9-Ben bu şarkıyı duyunca şakırım:

L'italiano vero / toto cutugno..bayılırım,son ses eşlik ederim..
laşatimikantareeeeee:)))

10-Solunda ne var?


ütü masası:) pc,çok kullanmadığımız oturma odamızda ve şuan ütü masasının üzerinde : ütü,telefon sarj aletleri ve fotoğraf makinası var..tam soluma zoom yaparsak da,sigara pakedi, çakmak,ev ve cep telefonlarım,sürekli notlar aldığım cosmopolitan mini ajandam ve kalemim var..

bu güzel mim için judy'e teşekkür eder vee yapmak isteyen tüm arkadaşlara keyifle şutlarımmm:))

17 Şubat 2011 Perşembe

istiyorum..

bir bakışta içeride görünmeyeceğim kadar çok kitapla dolu bir oda,

bir bakışta görünmeyecek kadar ince bir beden,

bir bakışta okunacak ama tadı damakta kalmalık yazılar tıkırdatabileceğim
bir daktilo..
 istiyorum..

15 Şubat 2011 Salı

ürün tanıtımı : nivea - yeni makyaj temizleme jeli ve temizleme jellerine genel bakış..


bir haftayı geçti yine yeni post girmedim..bugün blogları okumaya ara verip post hazırlamak istedim..
nivea ve kampanya meleği aysell işbirliği ile yürütülen "nivea yeni çift etkili göz makyajı temizleyicisi" ürününden bana da gönderim yapıldı..kendilerine buradan da teşekkür etmek isterim..
şimdiye kadar kullandığım göz makyajı temizleyicilerini saymam gerekirse, neutrugena,maybelline,avon ve loreal olarak sıralayabilirim.

avon, biliyorsunuzdur,tipik krem yapısı ile çok fazla birşey beklememek gereken bir temizleyici,nitekim de öyle,çıkarıyor çıkarmasına ama biraz uğraşmak gerekiyor ve gözlerimi çok yakıyor..

maybelline, uzun süre kullanmadığım ama kötüden iyiye doğru gittiğime göre,bir üst kademede olan ve kullanılabilir bir temizleyici idi..avona göre bittabi yüzde 50 daha iyi temizliyor..

loreal de,diğerleri gibi çok süper değil ama gayet iyi..
son olarak neutrugena,en iyi göz makyajı temizleyicisi,bence.pamuk pedlere döküp bastırarak sildiğimde çok çok nadir kirpik dökülmesi yaşıyorum ve yağlımsı yapısı ,çoğu kişinin akine benim hoşuma gidiyor,zira göz kenarlarımda ciddi kuruma mevcut..kesinlikle tavsiye edeceğim en iyi göz makyajı temizleyicisidir kendisi..
gelelim nivea visage,çift etkili göz
 makyajı temizleyicisine..
daha önceleri nivea makyaj temizleme jeli kullanmış biri olarak,beklemediğim bir performansa sahip..bu arada hemen belirteyim ki, bu ürün bana bedelsiz gönderildi diye olmayacak asla yazdıklarım,ki zaten böyle bir talebi de asla olmadı firmanın..nivea yılların makyaj ve kozmetik markasıdır ve zaten ürünleri kalitelidir,iyidir,ortalama her insan memnun kalır..
bu ürün ,suya dayanıklı makyajları temizliyor mis gibi,hatta ekstra kalıcı makyajlar için bile etkili bir temizlik sağlıyor..bakım yapan formülü ile kirpikleri dökmüyor ayrıca da koruyor..hassas göz çevreleri için uygun ve mavi kantoron çiçeği özü içeriyor..


pazar günü ,arkadaşlarla buluşmaya giderken,iki kişi ve ev gezmesi olacağı için sadece rimel kullandım fakat 4 kat sürdüm:) amacım ,eve dönüşte niveanın 4 kat sürdüğüm ve suya dayanıklı rimeli çıkarıp çıkarmayacağını denemekti ( zulme bak:))


iki renkli ve çalkalayarak kullanılan niveamı pamuk pedlere döktüm ve sonuç; 10 numara temizliyor..ne göz çevremi kuruttu ne de rimelden zerrece kalıntı bıraktı..hatır hatır silme huyum vardır benim ve ne cildime ne bir eşyaya, temizlerken asla özen göstermem ve oldukça yabani davranırım bu konuda:)
buna rağmen tek bir kirpik bile görmedim pedlerde..
ben denedim çok da memnun kaldım,eğer yakınlarda göz makyajı temizleyicisi alacaksanız kesinlikle buna şans verin derim..

6 Şubat 2011 Pazar

zayıflayanların fotoğrafları (öncesi-sonrası)

şunlara bakar mısınız?

hatun,resmen rekor kırmış ve bambaşka bir insana dönüşmüş..

internette ufak bir tur attığımda bunlarla karşılaştım konuyla ilgili..

benden onlarca kilo daha fazla olan insanlardaki azim beni utandırdı..

ve tabii gaz da verdi..wuuu!!!

bi söz vardır,aklıma sıkça gelir :" dünyada 1 kişi bile bunu başardıysa,sen de başarabilirsin.."

kilolar..insanın acizliği,yemek için ne hallere düştüğünün en büyük göstergesi,insanın en hayvansı dürtüsünün sonuçları..

sadece bisküvi,çikolata,ekmek ve 1 değil de 2-3 tabak yemek için mi bunca çekilen eziyet??

hiçbir giysinin güzel olmaması,hatta hiçbir giysinin artık olmaması mı,bir tabak değil de,iki tabak pilavın sonucu??

3 günlük dünyada,ha 3 tabak yemişsin ha 38 beden olmuşsun..bu değil sorun,bu değil..

neden "kendim" aslında çok başka biriyken, neden "kendimi" bu bedene ve bu ruh hallerine maruz bıraktım,neden?

 dünyada bu kadar yoksul varken,bu kadar hasta ve bu kadar evsiz varken,benim bozuk moralim ne ola?bu mudur çözüm,2 paket çikolata mı ?

psikolojim düzeldi mi pastayla börekle?

5 Şubat 2011 Cumartesi

bu gece..

n biteli  2 saati geçti, geceyarısı kuşu olarak yine pc başındayım..
bu internet başıma bela..
yemek bloglarında ne görsen özeniyorum ..

dekorasyon bölümlerinde gördüğüm fresh dokulara,keten örtülere,beyaz dresuarlara,oyma perdelere,pastel yastıklara..herşeyi alasım geliyor o an ve cart cart geçiveriyorum kartları :)

şuan gece 02,kredi kartımla köşe kapmaca oynuyoruz:))


15 GB 'lık fotoğraf arşivimi ayıklaya temizleye 12 gb'ta düşürebildim tüm gün ve tüm akşam..iki tane 4lük flash belleğimi kontrol ettim,ikisinde de yer yok ve bitane büyükçene :) almak şart olmuş idi..

 ve az önce mail kutuma gelen " gittigidiyor.com'un 10.yılı şerefine %10 luk indirim kuponunuz var haydin hemen kullanın hobaa" diye mail geliverince , atladım yeni belleğimin üstüne..
16 GB HP marka süper indirimdeki taşınabilir belleğime umarım pc daha kötü hale gelmeden ulaşırım..

bugün kardeşim erzurumdan istanbula iniş yaptı nihayet lakin görüşemedik zira kendisi okadaan yolu uçtuktan sonra ist.a inip bauhause,şu,bu,nekadar toz varsa hepsini attırıvermiş gelir gelmez,dolayısıyla tdağa gelmesi uzun sürmüş..yarın ola kısmet görüşüle..

eşim kalktı su içmeye,dakkada kudurduk hemen ,iki kuduz kankadan bi farkımız yok,geceyarısı bile saçmalıklarda üstümüze yok hahahaha..
birazdan bi sigara bi kahve telleyip ,bloglama yapıp zıbarmayı planlıyorum..

buarada,ev içinde sigara içmeyişimin 3.gününe girdim,eşim zaten çok içmiyor evde.ben de artık mutfak balkonunun yanında kapı açık hafif titreşerek içtiğim için azalttım da,iyi ki bu kararı  almışım artık temiz kokan bi evim var..kendime motive olsun diye yazıyorum,buraları okumasanız da olur ama bunu baştan yazmam lazımdı,eh artık okudunuz hehehe soriğğ:))

valla yazacak bisürü şey var aslında aklımda ama yarına kısmet..size iyi günler bana hala iyigeceler..xoxo

3 Şubat 2011 Perşembe

bugünlerde..







kara kara olan blog temamı değiştirmem gerektiğini farkettim,zira ben bile okuyamaz oldum yazılarımı..umarım böyle daha iyi olmuştur..
çok geciken göz kontrolüm artık kırmızıdan mora çalan alarmlar veriyor,giderim inşş.

son bir haftadır gece yatakta kitap okurken zoruna uykuya dalıyorum ve sbahaları da kalkmak bilmiyorum,bünyemi epey uykusuz kaldı sabahladığım gecelerde,zira öğlen 12 gibi kalkıyorum ve kahvaltımı da en sağlıksız şekli ile, öğlen 14 suları etmiş oluyorum..

dün gece, pc başında sigara içmeme kararı aldım ve bugün uygulamaya geçtim zira emin de artık çok rahatsız oluyor ,günde iki paketi devirdiğim için,allah beni bildiği gibi yapsın:(

bugün kalkar kalkmaz evde ne kadar cam ve balkon kapısı varsa hepsini açtım ve rüzgar evin içini havalandırırken ben de mutfak terapisi yaptımm kendimee..bakınız : fotodaki kurabiyeler-poğaçalar..

cosmopolitanın şubat ayı sayısı ve sofra dergisi elime ulaştı dün,bu kez erken kargoladılar,onca şarlamam işe yaradı demek..
dergiden, ray ban gözlük şeklinde şeffaf kalın plastik baskılı kitap ayracı çıktı,çok hoş..
bu ayki sayıda, aman aman değişik bişey olmamakla birlikte bittabi her dergi gibi bunda da "sevgililer günü" baygınlığı doluydu..

evde sigara kokusu olmaması cidden güzel bişeymiş..pc başında resmen tüm günümü ve nerdeyse tüm gecemi geçirdiğim için deliler gibi çay kahve sigara içiyordum ve onca sık çamaşır yıkama,oda spreyleri ve bol havalandrımaya rağmen, asla hiç içilmemiş gibi olmuyormuş..tek bir günde bile içerilerde sigara içmemem işe yaradı ,hem ben az içmiş oldum bugün hem de evdeki o kesif koku çıkmaya başladı..

pazar günü, sevgili tunacan ve tasavvuf grubumuz ile birlikte  "istanbul türbeleri"  temalı bir gezi olacak imiş, kardeşim erzurumdan döneceği için katılamayacaktım ama gezi de ertelenmiş oldu,yani kaçırmayacağım, bidahakine kısmetse..

defne joy foster'in ani vefatı ise ben dahil hepimize, ölümün ne kadar anlık birşey olduğunu birkez daha gösterdi..iki gün daha üzülürüz,hayat 3 günlük ,deriz..sonra yine unutur,yine dünya telaşına düşer,yine kırılır ve kırarız..teslimiyeti başarmaya çalıştığım için,artık ne ölüm bana eskisi gibi kötü ve soğuk geliyor ne de yaşam vazgeçilmez ve uzun..
allah herkese hayırlı yaşam ve hayırlı ölüm versin..

bütün kitaplarım bitti..kitaplığımın yüzde 95 lik kısmını en az 2 kez ,bazılarını da 4 er kez okuduğumu farkettim....benim kitap hışırtılarım arasında uyumaya çalışan emin'i uyandırdım ve aramzda şu konuşma geçti :)

-ben : kalk bak bi..
-eş   : noldu aşkım ha noldu ha?
-ben : kendimi ne gibi hissediyorum şuan biliyomusun ?
-eş   : ne gibi gene ?  (hahahahahaha gene,gene,gene??)
-ben :  hani doğuda çocuklar falan var ya,zehir gibi ,okumak isteyen ama    maddi yetersizlikten ötürü okuyamayan,kitabı neyim olmayan hani
-eş   : eee
-ben : heh işte onlar gibi hissediyorum..okuma aşkıyla yanıp tutuşuyorum ama tek bi tane kitabım bile kalmadı ki 3.ye okuyayım hehehe ne komik demi?
-eş   : hıı evet, yavaş yavaş oku bitmesin çabuk hehe tamam alırız istediğin kadar kitap hadi şimdi ben uyuyayım :))

tey allaam:))
acilen yeni kitaplar almam lazım,,sıkı bi liste yapıp yeni kitaplara kavuşmalıyım..



 


 








ps : apartmandaki aygırlar, apartmanın kapısı boooylu boyunca... hepinize((((((


fotolar : bu ayki cosmo ve ekleri- taha- köydeki hayvanlarımızdan..