9 Ocak 2012 Pazartesi

2012 ' DE BEN..


                                                
  * BOL SU İÇİYORUM !









    * KAŞLARIMI KALINLAŞTIRIYORUM !





    * ŞINAV ÇEKİYORUM ! 

 TIRNAKLARIMI YEMİYORUM !





       * SABAH / AKŞAM GÜLSUYU İLE CİLDİMİ TONİKLEYİP, NEMLENDİRİCİMİ SÜRÜYORUM !





  YENİ MAKİNAM İLE BOL BOL FOTOĞRAF                 ÇEKİYORUM !



  * VUCUT NEMLENDİRİCİLERİMİ KULLANIYORUM !





  * BOL BOL SAÇ BAKIMI YAPIYORUM !



 * BEDEN DETOKSLARINI ÖNEMSİYORUM ! 




 * DOLAP DETOKSLARINI DA !.. 



 * YAZIYORUM..YAZIYORUM ! 

 * TABİİ Kİ KİLO VERİYORUM !



 * ABUR CUBURUN SUYUNU ÇIKARMIYORUM !

                                                                  Bİ DEEE   ...


                                       KENDİMİ VE HERKESİ SEVİYORUM !


12 yorum:

öz'üm dedi ki...

bende seni seviyorum...

zoitsa dedi ki...

aferin beybi süper gidiyorsun

Adsız dedi ki...

çok güzel..canımsın..<3<3<3 kalemine sağlık..
Resimdeki ufaklık harika ..

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

öz'üm, şu yorumun var ya, öyle ne, öyle cuk ouran, öyle yorum, öyle cevap ki.. seni sevmeyip naapsın insan..

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

zoim inşallah kuzum

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

Mesude ablacıgım, bu yorum kesiin sizin..
iyi ki varsınız siz..ne çok seviyorum sizi..

Kemal Gürleyen dedi ki...

Erkekler de yapabilir mi kardeşim....
İmrendim vallahi...:)))))))
Sevgiler...

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

hahahahahahaa, erkekler de yapabilir süpper olur hem de..
lakin sizin hiçbirine ihtiyacınız yok ağabeyim..

enn yakışıklı, en centilmen, en zarif erkek kategorsinide gönlümün oscar ödülü ,istisnasız ve abartısız her daim sizindir..

muazzez dedi ki...

Sonraki resim senmisin nilaycığım, yanındaki kim? Bu resim çok şeker çıkmış:)

viva dedi ki...

Süpermis!! Cok begendim, sinav nasil cekiyorsun ama helal olsun sana ; )

Kardeşim dedi ki...

Şimdiden enerjiniz gülümsemeniz ve gözlerinize yansımış devam...

Benhur dedi ki...

Kucaktaki tatlı kız'mı tatlı kızı kucağına alan tatlı kız'mı daha güzel karar veremedim.:-))))İkisi de çok tatlı galiba..