5 Ocak 2012 Perşembe

2012 yılının ilk BİTENLER POSTU.. # 5


   1- İstanbul'da kardeşim Nunum ile bitirdiklerimizden.. SEPHORA douche cremouse body wash.. çok güzeldi..T.dağ'da sephora yok ,lakin online olarak ya da tekrar İst. gittiğimde alabilirim..
 2- TAFT volumen haar spray, 3 numara ekstra güçlü saç spreyi : saç spreyi pek kullanmam,çok nadir; bu da Nunum ile bitirdiklerimizden..gecelere akarken :))


3- TONI & GUY  tame-it serum,fight frizz,tames and smoothes.. pompalı şişesi ve tatlı kokusuyla yeniden alınır.. Nunum'la bitirdik..





4- LOREAL CLEAN POD ile birlikte 30s chrono-clear : sürekli kullanım ile birlikte, üstün sonuçlar beklemedikçe, cildi güzel temizleyen ,yanındaki pedini daha sonra da kullanabileceğiniz,herkesçe bilinen bir jel idi..ben daha ziyade duşta kullandım, Nunum önce yüzünde sonra da bol keseden duşta kullandı:)


5- DALAN family duş jeli : ikincisi hala banyoda..kokusundan çok hoşlanmamakla birlikte, tekrar almayacağım ve foşşşş foşşş bol bol sıkıp küvete falan döktüğüm halde bitmeyen duş jeli..dalan ürünlerini ,dolive'yi severim ama bunu tekrar almam sanırım..Nunum'un hediyesiydi,3-4 aydır banyoda:SS ,diğerini de el yıkamak için falan kullanacağım sanırım..


6- DOVE SUPREME CREAMOIL ,luscious velvet : Dove sabunları çıktığı günden beri, abartısız bayılarka kullanıyorum..market kozmetiğindeki en iyi sabun ve bu son çıkan pembeli-ayçiçekli olanın kokusu,parfümleri aratmıyor..ikincisi çoktan banyoda yerini aldı..


7- CLINOMYN sigara içenler için diş macunu: yıllardır vazgeçilmezim, bitenler postlarımın müdavimi..market macunlarından pahalı,muadillerinden daha ekonomik olmakla birlikte gerçekten dişleri beyazlatıyor..tekrar alındı,yarılandı bile..


8- APAKS 70li tüysüz,kumaş yapısında,makyaj temizleme diskleri
ilk kez böyle bir ürün kullanmıştım.kumaş gibi bir dokusu var ama asla cildi çizmiyor..çok sık makyaj yapmadığım halde,cilt bakımı için hergün hafif bir krem temizleyici ve her gece yatmadan evvel,gülsuyu ile cildimi toniklediğim için,çok sık disk-pamuk bitiriyorum..yerine yenisi alındı..


9- VEPA seyahat boyu diş fırçası : Nunum'da 10 gün kaldım,gittiğim gün pakedini açıp ilk kez kullandım, 4 gün sonra kılları dağıldı,dişimi fırçalamaktan ziyade sanki kiri daha çok savurdu..bitenler postuna koymaktaki amacım,kendime not olsun ve bidaha almayım..ha, eğer mecbur kalıp da markette bundan başka bişi bulamazsam ve durum acilse, evet 2 gün için idare eder..


10- HOBBY ECO Bebek havlusu- güllü-alkolsüz : daha önce de almıştım, çok sık ıslak mendil kullanmıyorum ama her Türk gibi :)) ıslak mendil kullanma amaçlarım farklı : klavye temizleme, ayakkabı silme, çanta silme, direksyon silme :))




eveeeet...2012 'nin ilk bitenler postu böyleyken böyleydi..
ikincisi için dün-bugün bişiler birikmeye başladı bile..fotolamak zor geldi, buna eklemedim..


peki, siz bu sıralar en çok neler kullanıp bitiriyorsunuz ??


7 yorum:

ben işte... dedi ki...

bu bitenler postlarına bayılıyorum....
Dove sabunu merak ediyordum, normalini kullanıyorum ama bitene kadar yenisini almamakta direndim... Bu sefer tercihimi bundan yana kullanacağım...Teşekkürler

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

SEVGİLİ "BEN İŞTE" ,BEN DE BAYILIYORUM VALLA BİTENLER POSTLARINA. O YUZDEN SIK YAPMAYA CALISIYORUM..BLOGLARIN EN SEVDIGIM KISMI BITENLER ,SANIRIM..
DOVE KULLANICISIYSAN, MUTLAKA BUNU ALMALIISN EVET..
YAZDIGIN ICIN BEN TEŞEKKÜR EDERİM..KOCAMAN SEVGİLER..

viva dedi ki...

Süper post tatlim! Clean Pad benimde vazgecemediklerimden ve Dove sabunlari kesinlikle en iyileri ; )

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

vivacoö sağol tatlım..sık sk bitenler postu yapmak iyi geliyor bana..ürün bitirdikçe rahatlıyoruz ya kadınlar olarak ne tuhaf varlıklarız..dünya para verip ürünler alıyoruz sonrada haldır haldır onları bitirdmeye çalışıyoruz :)))))

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

vivacoöö diye bişi yok tebisii :)) vivacım olacak o:))

tarchin dedi ki...

blogunuzda ne güzel bilgiler var, harikasınız :)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

sevgili tarçınn..
ne güzeldir tarçın,ben çok severim bu baharatı ve ismini de..

estafurullah,teveccühünüz..güzellik bakan gözdedir..

bilgilenelim hep birlikte birbirimizi okuyarak..