17 Ocak 2012 Salı

zoigil ve " ticari bekleme yapma ! " postu..

biriktikçe birikti yine postlar..
bari bi ses vereyim hem akşamın anısı kalsın ..


dün akşamüstü, tumturaklı bir msn yazışması sonunda,zoi kuşum ve Ayşecik, atladılar sarı-ticari-taksiye, geliverdiler bana..


insanlar genelde bana  derler ki ,
" bi tır kullanmadığın kaldı " 


işte ben de kendimle birlikte zoim için düşünüyorum bunu..


hahahaha eyvallah. onu da yaparız bigün..


yok ,hayır, sarı ticari taksiyle gelmesi değil tuhaf olan ,kendisinin kullanıyor olması...ehh, insanın bu kadar geniş çevresi olunca.. bidahaki gelişine " balkona iniş izni var mı la" diye arayıp, helikopterle inivermesinden korkuyorum :))


akşamın söz konusu aşerilen yiyeceği " kısır" idi ve Emincan,kızlar geldiğinde sucuklu yumurtasını yerken, biz kısır yemek için masa sırası bekliyorduk..
yemek sonrası en sevdiğim şey, hele ki zoimle, masada muhabbet etmek..kahkahalar eşliğinde masa muhabbeti çok iyi geldi,..Yetenek-sizsiniz'i izlerken , zoimin benden bugun için öğrenmemi beklediği o toto kıvırmalı samba tumba rumbalı değişik dansı hatırladıkça hangırdayarak gülüyorum..




(hangırdayarak gülmek : sesin en az 5. kattan duyulacağı ölçüsü birim alınarak,insan-dışı seslerle yarılarak gülmek )


( yarılarak gülmek : ikiye,üçe yada beşe katlanarak,haniyse nefes alamayacak kıvamda gülmek..)


kızçeler erkenden kalktılar, zira zoim hala hasta idi ve yarın işbaşı vardı..
tadı damağımda kalan bir dost muhabbeti daha böyleyken böyleydi ..



gecenin esprisi : TİCARİ BEKLEME YAPMA !!! :))))

16 yorum:

zoitsa dedi ki...

süper bir geceydi:)))

zoitsa dedi ki...

bu arada hala süper kısırını konuşuyoruz

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

evet çok güzeldi, yine ve herrrzaman geliverin gari ozim..
kısır süperdi evet ama birlikte yenildiği için..
siz kısır isteyin yav, canınız ne çekerse söyleyin yapalım..
haftada 1,mama gecemiz olsun böle işte..

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

hay bin kunduz klavye mağduruyum mağdurum ben mağdurum :))
ozi nedir yav, oğlan çocugundan bahseder gibi..
son-ki-üç . ZOİİİİ

viva dedi ki...

balkona inis izni juahhhaa : D

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

HEHEHEH SORMA VİVACIM :)))

Kemal Gürleyen dedi ki...

''Değerli gibi gülmek'' bunu da biliyor musun Nilaycım...:))
Bilmiyorsan yorulmaman için yazıyorum;
Kıs kıs gülmek..
Uzun yıllar önce TV de, bir tonton teyzenin ve ''Değerli'' adında ki sevimli ama sinsi köpeğinin maceralarını anlatan çizgi film vardı...oradan mülhem...
Yazın çok samimi ve sıcacıktı...
Sevgiler...

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

BİLMEZ MİYİM BALYÜREKLİM..
DEĞERLİ GİBİ GÜLME, DER BİKAÇ ARKADAŞIM BANA..
EN ÇOK DA ÇOCUKLUK ARKADAŞLARIM..
KISKISKIS GÜLMEK ..

HARİKA BİR ÇİZGİ DİZİYDİ, TEKRAR RASTLASAM HİÇ KAÇIRMAM..

SAMİMİ VE SICAK OLAN , OKUYAN GÜZEL GÖZLERİNİZ CANIM AĞABEYİM..
KOCCAMAN SEVGİLER..

doruk dedi ki...

yazını okuyunca aklıma gelen taaaaa eski çağlardan kalma sütün yağsı maceramız geldi gözümn önüne ve tam üstüne hangırdayarak gülerken içerden bir ses geldi '' Mügeeee iyi misin '' :))

Çiğdem dedi ki...

Nilay bak ne var burada :) http://madamdogonc.blogspot.com/2012/01/bardaklasma-etkinligi.html
bunu görünce aklıma sen geldin, nasılsa bir kitabın var bende, hadi gel katılalım belki birbirimize çıkarız :)))

Benhur dedi ki...

Mükemmel bir anlatım.. Anlamlarını bilmediğim kelimelerin açıklamalarıyla konuya vakıf olabildim.. "Vakıf olmak" "içeriğini anlamak". Bu şen şakrak yazınızı ciddi ve romantik aşk şiirlerinden başka bir şey göremiyeceğiniz blogumda paylaşarak ziyaretçilerimin neşelenmesini sağlamaktı amacım umarım bana küsmezsiniz..

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

DORUK, YANİ MÜGE'CİM..
İLKOKULDAN LİSEYE SONRA NİKAH ŞAHİTLİĞİME UZANAN BİR DOSTLUĞUN ADI..
CANIMSIN..
İLGİNE, ALAKANA, SÜTÜN YAĞSI' NA :))))))))))))
SONSUZ TEŞEKKÜRLER..
İYİ MİSİN MÜGE ?
HEP ESKİSİ GİBİ İYİ VE MASUM MUSUN ?

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

SEVGİLİ BENHUR..
GUZELLİK , GÖRENİN GÖZÜNDE EFENDİM, NE DEMEK..
HAHAHAHA VAKIF OLMAK DEYİNCE VAKFI KEBİR EKMEĞİ CANLANDI ZİHNİMDE YALNZ BENİM:))

DURUN BEN Bİ KAHVALTI EDİP ÖYLE TEKRAR YORUM YAZASIM SİZE..

BLOGUNUNUZDA PAYLAŞIMINIZA ANCAK TEŞEKKÜR EDİP,SEVİNEBİLİRİM..NE DMEEK..

SEVGİLER..TEŞEKKÜRLER..

Benhur dedi ki...

Merhaba Nilay Blog'umu ziyaretiniz beni mutlu kıldı teşekkür ederim.. Kahvaltınızı Vakfıkebir ekmeğiyle yapmanızı öneririm gerçekten harika ekmek yapıyor bu Karadenizliler. Bu ara ben de sizin blogdaki yazılarınıza bir göz atarak bilgi hazinemi geliştireyim. Biraz acemiyim bu konuda..İyi akşamlar, tekrar teşekkürler sizi tanımaktan mutlu oldum..

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

ESTAFURULLAH EFENDİM.BİLGİ ALABİLORSANIZ NE MUTLU..
BİLMUKABİLE.SAYGILAR..

sevda s. dedi ki...

Bayılıyorum kızkıza sohbetlere :) Gecenin sloganı güzelmiş ve balkona iniş izni esprisi de şahaneydi :)