26 Şubat 2012 Pazar

bir cumartesi gecesi..@home..























7 yorum:

özge dedi ki...

kediciklere bayıldım canım:)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

sağolasın Özge arkadaşım.. yüzüklük olarak satılan kediciklerden..

balkonda beslediğimiz kedinin fotolarını koyacagım bir psot yapıp..

iyi pazarlar !

özge dedi ki...

iyi pazarlar tatlım,balkonda nasıl besliyorsun? eve almıyormusun hiç ?

Grace dedi ki...

odanın kısım kısım olan fotolara her bırının senın hayatın hakkındakı verdıgı ayrıntılara bayıldım

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

ÖZGE'cim; bir aydır dadandı balkona tertemiz bir kedicik.. eşim rahatsız ve evde hayvan beslemem maalesef mumkun degıl..balkonda yatıyor, korunaklı ufak caplı da olsa bır konfor sunmaya calısıyorum ben de ona..canı ıskılınca gıdıyor, akşama donuyor falan :)) yarım kedi besliyo oluyorum :)))

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

grece, yorumun için çok teşekkürler ! evt, aslında insanın evi, mahremi lakin ufak ufak detaylar paylaşmak hoşuma gidiyor.zira blogum en çok kendime anı biriktirdiğim bir mecra..

özge dedi ki...

anladım canım,olsun böyleside çok güzel,zaten dışarıya alışkınsa sürekli evde sıkılır şimdi kafasına göre taklıyordur:)