20 Şubat 2012 Pazartesi

bitenler # 6



bu postu zoi'me ithaf ediyorum.. en son bir buçuk ay önce bitenler postu yapmışım. bu sırada saklamaya erinmeyip fotoladıklarım burada.. diğer biçok şey maalesef çoktan çöpü boyladı.. zoi kuzum yüzyıldır " nilay post yap", " benim bildiğim nilay, bu postu yapar" " yeahh yürü koçum" gibi gazlamalarına rağmen ataletimi kıramadım:(( bugune kısmetmiş bitenler postu..
delice saç ürünü kullandığım için yine en çok saç ürünü var postta..

WELLA PRO SERIES ONARICI ŞAMPUAN :  herşeyin onarıcı'lısını öyle çok kullanıyorum ki sanırım artık saçlarım bir ürünü algılamakta zorlanıyor.. alınır,tavsiye edilir ama herhangi bir şampuana göre ekstra bir özelliğini görmedim..

SYOSS ONARICI BAKIM KREMİ. :berbat şampuanına göre, bu kremin ilk çeyreğinden sonra tuhaf bir şekilde saçıma iyi geldiğini gözlemledim..şampuanından daha iyi olduğu kesin..elimdeki tüm saç krmeleri vs bitsin tekrar alabilirim..tek bir ürün kullanmak ve bitirdikçe başka almak istiyorum lakin dayanamayıp alıyoruz hepimiz işte://

PANTENE BOYALI SAÇLAR İÇİN TERAPİ ŞAMPUAN :  ekrtra bir etkisini görmediğim,bir daha almaya gereksinmeyeceğim bir şampuan. saçlarım sürekli röfleli olduğu halde, boya koruyucu vs değil de onarıcı nitelikli alıyorum gördüğünüz gibi sürekli..

BİOPON CANLANDIRICI SAÇ BAKIM KREMİ : kardeşim sık kullanıyor Biopon'u..ben de denemek için en küçük boyunu aldım. saçlarımı iki duş üstüste tarayamayıp kuruttuysam eğer bir örümcek ağına dönüştüğü günlerin kurtarıcı oldu.. yağ gibi açıyor saçı, yumuşak da yapıyor..kaliteli bir ürün..tekrar alabilirim..

PANTENE AQUA LIGHT ŞAMPUAN:  kremini kullanmıştım,bir önceki bitenler postunda var sanırım.. ektra bir özelliği yok..ağırlaştırmadığını iddia etse de tam tersi benim saçımı çabuçak yağlandırdı ama tabii sadece bu ürüne yükleyemem tüm suçu.. ürün mania oldu saçım, o yüzden tekrarlıyorum; belki de bana etki etmiyor ürünler.. tekrar almam..

PANTENE AQUA LIGHT DURULANMAYAN BAKIM SPREYİ:  geçen postlarıda bitirip,beğenmeyip, üstelik saç açıcı spreyi,kremi ve bu şampuanı ile set halinde almış olduğum bir ürünün bir boşbulunmuşluk ile tekrar alınışıdır bu :)) saçı çok ağırlaştırıyor, kokusu yapay..cıks, tekrar asla almam bu kez söz:)) oda spreyi niyetine, perdelere falan cort cort sıkıp bitirdim nihayet:)

AVON NATURALS BAKIM SAÇ BAKIM BALSAMI :  bir daha almam, kokusu güzele yakın lakin bi işlevi yok..



DOVE FRESH SABUN . favori banyo sabunum, yenisi açıldı hatta yarılandı bile..kokusuna hayranım!

İPANA BEYAZ GÜLÜŞLER DİŞ MACUNU : normal bir diş macunu işte.. clinomyn'den vazgeçmem yıllardır, bunu bir market indirimi sıraısnda aldım herhalde; bitti, tekrar almam.. şimdi clinomyn'e ek olarak meraktan Signal White Now aldım..

ARKO NEM FOAM TRAŞ KÖPÜĞÜ :  koca kişinin biten ürünü :)) onunkilere de yer vereyim artık, malum; okuyan beyler de var.. normal bir traş köpüğü , çabuk bitmiyor..alınası sanırım..

NİVEA PEARL&SHINE DUDAK BALMI :  oldukça eskimişti, tam bitirmeden attım. ruj ve ya parlatıcı bitirdiğim gün 40 gün yazıcam:)) seviyorum nivea'Nın bu az renkli dudak koruyucularını..

COLGATE DİŞ FIRÇASI :  güzeldi ; her ay diş fırçası değiştiriyorum ortalama..herşeyi deneme şansım oluyor böylece, hem de bakteri vs asla birikmesine fırsat vermiyorum fırçalarımda.. şimdi daha işlevli bir fırça aldım; atarken bitenler postuna yorumlarım artık onu..

OLAY GÜNDÜZ NEMLENDİRİCİ BAKIM KREMİ  : gayet memnun kaldım, 50 ml. bir ürün.. bol sürdüğüm için ortalama bir ay gitti bana.. elimdeki nemlendiriciler bitsin, tekrar alabilirim..

SEBAMED INTIMATE FEMININE WASH :  bunlardan 10 tane kadar kullandım. her kutucuk ortalama 6-7 kullanım sağlıyor.. son 1 tane kaldı elimde,bir de bitmek üzere olan var.. harika bir kokusu ve çok güzel özellikleri var..kocaman prospektüsleri var zaten SebaMed ürünlerinin..seviyorum SebaMed'i..

EMOTIONS DEO: bir dostumun küçük oğlu, bana doğumgünü hediyesi almıştı bunu.. belli bir standartta kullanmadım..hatırasından ötürü uzun süre beklettim,ara ara kullandım.. güzeldi lakin deo kullanmadığımdan ötürü tekrar almam..

İNCİ PAMUK :  100 gramlık poşettekilerden.. oje çıkartmak ve yüzüme gül suyu kompresi yapmak için bol bol koparıp tüketmeye çabaladım.. disk pamuklar çıkalı beri normal pamuğu kim ister ki :))

İNCİ 70'Lİ DİSK PAMUK .  inci alıyorum genelde disk pamukları..güzel, yeni paket açıldı, yarılandı bile..

MEDİSAFE MAKYAJ TEMİZLEME DİSKİ  : ortalama disklerden farkı pek yok..normal disk işte..
yalnız dikkat ettim de, ne hergün makyaj yaparım, ne de oje sürerim..1 buçuk ayda 3 koca paket pamuğu naısl bitirebilmişim; hayret doğrusu..israf ettiğimden ötürü üzüldüm. bir rimel çıkarmak için bile toplamda 6-7 diks kullandığımı hesap edersek, eh ..saçmalık ortada !


SESU AĞDA BANTLARI : pratik ve güzel..bittikçe alıyorum..

DALAN DOLİVE ZEYTİNYAĞLI YOĞUN BAKIM KREMİ :  geçen ay evde okuttuğum küçük bir mevlütte, gelenlere dağıtmıştım bunlardan 20 tane kadar alıp; birini de ben kullandım.. büyük boyları mevcut zaten elimde.. beyaz sabun kokusu dışında anlık nemlendirme için güzel..set halinde zaten daha önce her şeyini kullandım Dolive'nin..sevilesi,arada alınası..

MİSS FLORA LAVANTALI DOLAP KOKUSU DİSKLERİ :  bunlardan 5. kullanışım..şok marketlerde var sanıyorum. 1 lira gibi küçük bir fiyata, gardroplarınız, dolaplarınız misler gibi lavanta koksun ve böceklerden korunsun istiyorsanız bulun,kaçırmayın,stok yapın..her zaman gelmiyor zira.. ben dolaplardan ziyade en çok kalorifer peteklerinin üstüne koyuyorum.. harika bir kokusu var, ısı verdikçe eve koku yaysın diye..bir asma yeri var, at nalı şeklinde zaten. dolap borularına yada herhangi bir yere kolayca asılıyor.. kapalı alanlarda kokusu 1 ay kadar giderken, petek üstlerinde,eh normal olarak 1 hafta dayanabiliyor..eve koku yayma işlevi bitince,elime her aldığımda mis gibi kokuyor lakin.. bulduğumda bu kez çok alacağım,eşe dosta da vereceğim..

NEUTROGENA PEMBE GREYFURT YÜZ YIKAMA JELİ / TESTER :  iki yıkamalık var idi içinde. cosmopolitan tester'larından idi.. güzeldi, arındırıcılığını hissettim , yüz yıkama jelini düzenli kullanmaya başlayıp da elimdekileri tüketsem ,evet alırım..

DERMALOGICA SKIN REFINING MASQUE : muhteşemdi..3 yıkamalık var idi içinde.. dermalogicia'Nın nesi kötü ki..

GIVANCHY ANGE DE DEMON PARFUME / TESTER :  muhteşem
 bir koku, almayı düşünüyorum.. 3-4 adetti bunlar.sanırım, VespaGirl'in bir çekilişinde kocaman bir kozmetik sepeti kazandığımda ,içinden çıkan tester'lardan idi..

MAURERS :  7. kutum sanırım. bunca içmeme böbrek ağrısı çekmem normal..kilo verdirmesi durdu zira beş kişilik tatlı yiyorum :)) en azından aldırmıyor.maurers,candır ! orjialini buldum ve yine satın aldım, gerçek fiyatıyla.. bu ay belli olur sonuç..bana aldanıp sakın almayın, sorumluluk kabul etmiyorum..doktorunuza danışın..
WATSONS JİLETLER : çoklu paket olarak almıştım merak edip..cıks..beş para etmez..

***
bir bitenler postu daha burda sona erdi.. yeniler birikmeye başladı bile.. artık böyle toplu değil, haftalık ya da 15'er günlük periyodlarda yaparsam çok mutlu olucam..

siz neler bitirdiniz en çok yeni yıldan beri ?



9 yorum:

viva dedi ki...

bitirmisleri bende seviyorum, ürünü bitirince daha iyi hissediyorum ; ) Bende evde biriktiremiyorum, ama teker teker foto yapip sonra birlestiriyorum ; )

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

viva'cım.. ürün manyağı ünsanlarınz, bunu kabul etmek laızm :)) kullanıyoruz lakin en sevdiğimiz ilk sırada almak, ikinci sırada da atmak..:)) senin bitenler postlarına bayılıyorum ben !

zoitsa dedi ki...

en çok dolap kokusunu merak ettim nerden aldın beybi

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

zoi kuşum evet en çok o farklı zaten, diğerleri genelde hepimizin kullandığı bilindik şeyler.. alırım ben sana. bitanesini yeni açtım sayılır, hatta bulamazsam onu veririm kokusu gitmediyse ,bakcam şimdi. şok marketlerde oluyor bunlar, A101 lerde de bulduğum oldu ama sürekli stılan bir üürn değil,sorun orda.. uğraşma ; alıcam zaten koliyle bulunca hemen !

özge dedi ki...

ohhh gitsin eskiler gelsin yeniler:) bencede haftalık yapsan daha güzel olur.Hem sen yorulmazsın hemde okuması kolay olur:)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

sevgili özge:)) teşekkürler yorumuna..senin bitenler postunu okudum şimdi, harika , bayılıyorum !!

evt haftalık yapıcam sanırım..

Azimli Baykus dedi ki...

Yaşasın. Bayılıyorum bıtenler yazılarına.
Tebrık ederımç

Judy Abbott dedi ki...

o greyfurtlu şeye bayılıyorum ben, hep onu kullanıyorum. kokusu çok hoşuma gidiyor, rengi de pek tatlı:)

Benden Bişeyler dedi ki...

ufff müthiş bi bitirme postu olmuş bunun şerefine güzel bi alışverişe çıkılır valla:)