24 Şubat 2012 Cuma

onlice eczanem.com alışverişim..











çok memnun kaldığım ve artık kozmetik için başka bir arayışa girmeyeceğim bir firma alışverişi oldu.. 24 saat bile sürmedi teslimat ! 20 saatte teslim edildi.. kargo bu ay sonuna kadar ücretsiz ! paketleme muhteşem.. cam eşya aldığımda böyle paketleme ile karşılaşmadım.. kargo kutusunun içi baloncuklu ambalaj ile kaplanmıştı.. ürünler ise, kapakları ayrıca olmak üzere ayrı ayrı baloncuklu paket ile korunmuşl ve asla akıtma,sızdırma,çatlama yapmamıştı.. zaten tüm bloglarda okuyordum bu firmanın gönderilerinden kalınan memnuniyeti ! 
bioderma sensibio h20 'yu ne zamandır istiyordum..bu ikili indirimli fırsatı iyi ki değerlendirmişim..hassas ciltler için, tolerans arttırıcı ve nemlendirici bioderma rich krem ve h20 - 500 ml.'Lik iki ürünü 50 liraya almış oldum..peşin fiyatına taksit seçenekleri, harika hediyeler, deneme boyu ürünler, muhteşem paketleme, ücretsiz kargo ve ışık hızı teslimat ile gönlüme taht kurdu online eczanem ! üstelik siteye girdiğinizde online yardım alabiliyor ve gerçekten ilgili ve nazik yanıtlarla ayrıca mutlu olunuyor !
TEŞEKKÜRLER online eczanem !

not-1 : dün gece ve bu sabah, bioderma sensibio h20 ile cildimi disk pamuk ile temizleyip, üstüne bioderma rich sürünce, hakikaten cildimde tatlı bir rahatlama,ferahlama oldu.. kızarıklık,pullanma,kaşıntı ve gerginlik hissi sabah uyandığımda yok idi ve mutluym ! kullandıkça yorumlamaya devam edeceğim..

not-2 : firmanın hediyesi vs. değildir bu ürünler.. ücret ödeyerek ve normal bir alışveriş ile satın aldım. onların da asla böyle bir talebi olmadı, reklam ya da memnuniyet tanıtımı gibi.. bunu ,( her zamanki gibi )düşünen ve yazacak olan arkadaşlar olucaktır. ben baştan önlemimi almak istedim..zira, bu firmanın ve diğerlerinin de ben gibi kendi çapında bir blogger'a ihtiyaçları yok bittabi !

sevgiler, hayırlı cumalar !

10 yorum:

zoitsa dedi ki...

maaşı alayım ilk işim sipariş vermek olacak ..

öz'üm dedi ki...

güle güle kullan...

sevecen dedi ki...

şuraya birde ben bakayım kargonun ücretsiz olması cazip doğrusu,ürünlerini güle güle kullanannn

viva dedi ki...

Wow! Sahane bir alisveris olmus tatlim, güle güle kullan hepsini! : )

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

evet zoi kuşum inşallah. baktık olmuyor bunları üleşiriz !

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

özümcüm sağol arkadaşım..

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

sevecen, sağol arkadaşım. evet kesinlikle bakmalısın . hele senin bebiş için uygun bebe ürünleri oluyor..ay sonuna kadar ücretsiz kargodan yararlan derim..

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

vivaşkom çok sağol tatlım.. daha güzelleri sizlerin olsun !

~b dedi ki...

nilmoon,
siteni biraz önce tesadüf eseri keşfettim,onlineeczanem önerisi için çok teşekkürler ,az önce siparişimi verdim, beklemedeyim:)Sevgiler.
Burcu~

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

sevgili BURCU ,
yorumun için çok teşekkürler..
inan çok memnun kalacaksın.bugun sipariş verdiysen, yarın öğlende hızlı ve ucretsiz kargon elinde olur,içinde de hediyeler olur,sen de musmutlu olursun :))))
SANA DA SEVGİLER..GÜLE GÜLE KULLAN ALDIKLAIRNI ..