25 Mart 2012 Pazar

arkadaslar heyuuu;) selam..16 martta son kez - insallah- hastaneye yattim.korkunc bi 2 ay gecti:(( 19 martta,taşlarla dolu olan safra kesem alindi,amilyatimi oldum,batin bölgem temizlendi. simdi eve,annemlere taburcu oldum..evde de tedavim devam ediyor.inanin serumlar,igneler 100lü rakamlarla ancak ifade edilebiliyor,geç ve güç olsa da yazmak iyi geldi..sükür,iyiyim,dikişlerim var,durumlar riskliydi..iyi olucaz insallah..yorumlar ve mailler gelmis,cep telden kisa kisa yaziyorum,ses vermek istedim..herkese tesekkurler..bloglari cok ozledim..gorusmek uzere,kocaman sevgiler..

29 yorum:

özge dedi ki...

çok geçmiş olsun canım,atlatmışsın ne güzel.inşallah bir daha tekrarlamaz,seni yeniden buralarda görmek çok güzel,kocaman öpüyorum:))

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

Sevgili ozgeeeeee..
bilsen ne cok sevindim yorumuna..cok incesin. Cok ama cok tesekkürler..insallah hepimiz saglicakla ve hep bloglarda olalim..ben de kocaman operim,sarilirim..bgun agri olmazsa senin blogunda olucam,zira iki pazardir kacirdim bitenleri;))))))) insallah cok guzel musmutlu bir pazar gecirin ve harika bir yeni hafta senin olsunnnn..

zoitsa dedi ki...

ah be kuzum burnumuzun dibinde nasl da uzak kaldık birbirimizden :(ben böyle yapmazdım biliyorsun da işte..iştesi var bu sıralar :(

Çiğdem dedi ki...

Şu an daha iyi olmana sevindim, daha da iyi olman dileğimle tekrarlanmamak üzere geçmiş olsun ...

özge dedi ki...

çok çoook geçmiş olsun :))

enkaz odası dedi ki...

allah bir daha yaşatmasın..geçmişler olsun..allaha emanet yeğen..

boncuk dedi ki...

çok gecmiş olsun sevgili nilayy..takibimdesin :)

kevser dedi ki...

çok geçmiş olsun canım, hediyelerini aldım ama bir türlü yazamadım, en çok da benim bıcırıklar bayıldı jelibonlara bayıla bayıla bir yiyişlri vardı anlatamam, ben hiç almadım onlara ama 2 yılda bir yemelerinde problem görmedim, saayende öğrendiler bu tadı.. marketlerde bu rafları pas geçemiyoruz artık :) neyse iyi olmana çok sevindim canım, Allah şifa versin inş.

ben işte... dedi ki...

geçmiş olsun canım..İnşallah dediğin gibi bu son olur bi daha tekrarlamaz...

öz'üm dedi ki...

seni seviyorum...çabuk iyileş...

Su Külü dedi ki...

çok geçmiş olsun canım... inşallah kısa sürede iyileşirsin..

viva dedi ki...

Canim cok cok gecmis olsun!!! Insallah bir an önce iyilesirsin ve hic birseyin kalmaz, Allah sifa versin! : )

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

Vivacim coook sagol eksik olma tatlim..

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

Su kulum.ne guzel bi isim bu..cok ama cook tesekkurlermins canim.yorumunla cok mutlu oldummm

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

Zoi kusum sagol cnm.sorun yok.iyi ol yeterr

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

Cigdeeem ccooook tesekkurler. Yorumunls cok mutlu oldum.eksik olms insallah cnm.

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

Ozge.eksik olmayin.cok ama cok sevindim yorumunuza.cok tesekkurler..

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

Dayicaaaaaaaan eksik olma kuşum cok sagol yaa

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

Boncuk boncuuuuuk:) cok sagol,eksik olma..kocaman sevgilerr..

Sitare dedi ki...

nilay büyük geçmiş olsun acil şifalar.

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

Sevgili kevser. .cok tesekkurler. Valla hastane arasinda bu kadar oldu,kusura bakma.sevgiler..cocuklarinla saglicakli jelibonlar dilerim:))

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

Sitare,cok cok tesekkurler. .eksik olma insallah. Cok sevindim yorumuna..kocaman sevgiler..

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

Özümmmmmmm
Canimm
Ben dee seni seviyorum.eksik olma insallah..iyilesiyorummm.yorumuna cok mutlu oldum yine..

Aysel dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun,
Herşeyden önemlisi sağlık derler ama aslında "en önemlisi sağlık" o olmadı mı başka bir şeyin kıymeti yok.

sevda s. dedi ki...

Çok geçmiş olsun, şimdi nasılsın?

kevser dedi ki...

:))

Osman dedi ki...

Merhaba,
öncelikle geçmiş olsun dileklerimi sunuyor ve en kısa zamanda yeni kek tariflerinizi bekliyorum. "İkizler burcu herşeyi becerebiliyor" sanırım, sizin ISLAK KEK tarifinizi denedim ve benden güzel yapabilen yoktur diye düşünüyorum :) osman

muazzez dedi ki...

Canıım arkadaşım ben tam bir eseğim:( nasıl olurda seni bu kadar ihmal ederim. Yok sınavdı, yok yeni yeğen dünyaya geldi yok şu yok bu derken sitemi ihmal edişlerim yanında arkadaşlarımıda ihmal etmişim. Rabbim sana şifalar versin inşallah. Yaza bomba gibi dön inşallah:) Nasıl üzüldüm bir bilsen, sağlığına kavuşmuş olman çok sevindirdi lakin ben bu kadar geç öğrenince kızdım kendime! Yakın olsan atlayığ gelicem o derece oldum! Bu arada tevafuk ki aynı rahatsızlık bendede baş gösterdi. bir ay geçti doktora gittim. Tahminen yaşadığım sancılar safra kesesi sancılarıydı. Neredeyse bağıracak hale getiriyordu. Yemeğime dikkat etmem söylendi, ilaç verdi. Midede reflüde başlamış. Lakin safra kesem dede büzülme ve eğrilme varmış. Biraz ilaçla tedaviden sonra yine gdicem, dün akşama kadar iyiydim. Akşamları yemeği bıraktım çünkü. Neyse bana safra kesesi alınanlar birdaha kilo alamazlar denmişti. Eğer alınırsa buna çok sevinirim demiştim:) Zaten safra keseside çok mühim bir şey değilmiş. Ameliyat ve tedavi süreci sana zor gelmiştir biliyorum, ama iyleştikten sonra göreceksin hiç bir eksikliğini yaşamayacaksın.Darısı hayırlısı ise benim başıma..

Sana tüüüm kucağımla sevgiler gönderiyorum. Deniz kum seni bekliyor, bak yaza 2 ay kaldı çabuk iyileş:) bu sayfayıda ihmal etme. Artıııı adria limanın bacaklarını birlite ayırmaya ne dersin:)))

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

MUAZZEZCİMM..
ESTAFURULLAH O NASIL ÇİRKİN BİR LAF OYLE..YORUMUNU SIRF BU KENDINE ÇİRKİN YAKIŞTIRMANDAN ÖTÜRÜ KALDIRACAKTIM LAKİN KIYAMADIM..
OLUR MU OYLE SEY..
BENİ GERCEKTEN DÜŞÜNDÜĞÜNÜ VE DUANDA OLDUGUMU INAN BILIYORUM BEN..
ALLAH RAZI OLSUN CANIM ARKADASIM..
AH BUYUR GEL, ÇAT KAPI GEL. SÜPRİZ YAP GEL.. HER ZAMAN GEL..ÇOK İSTİYORUM SNEİ BURDA KISA BİR ZAMAN DA OLSA ( BANA KALSA COK UZUN ) DİNLENDİREYİM; NEFES AL..TDAĞ SANKİ İYİ GELECEK SANA..
ÇOK AÇA ÇOK SAĞOL EKSİK OLMA VE SAFRA KESESİ ÇIĞRINDAN ÇIKMIŞCASINA HERKESDE ŞUAN SİRAYET EDİYOR ; ALLAH HAYIR ETSİN..YEDİKLERİMİZ İÇTİKLERİMİZ BURDAN BELLİ İŞTE :((
BEN DE SENİ KUCAKLIYORUM VE ADRİANA'nIN BACAKLARINI GEL DE BURDA AYIRALIM DİYORUM :))
ALLAH SANA ACİL ŞİFALAR VERSİN ÇOK ÜZÜLDÜM DURUMUNA..AĞRILARI ANLATMAKLA KELİME YETMEZ..ÖYLE ÇOK ÇEKTİM Kİ ; RABBİME ŞÜKÜR..HASTALIGI DA VEREN O ; ŞİFASINI DA.. DERDİ DE DERMANINI DA..
ÇOK ACİL ŞİFALAR DİLERİM..ÇOK ÖPERİM..DUAMDASIN !!!!