1 Mart 2012 Perşembe

bitenler # 7





1- signal white now beyazlatıcı diş macunu : benim gibi nerdeyse 24 saat nikotin ve kafein tüketenler için bile iyi bir beyazlatıcılığı var.. sigara,çay,kahve müptelası olduğum için,farketmişsinizdir, çok sık diş macunu ve diş fırçası tüketiyorum. elimde daha 3 kutum var, bunun dışında bir normal signal ve bir clinomyn daha banyoda duruyor..

2- seba med intime wash : bitenler postlarımda bunu görmekten sıkılmış olabilirsiniz.. kokusu nefis, etkileri çok iyi.. son kutumu kullanıyorum.stoğum bitti yani..

3- colgate plus ağzı suyu :  2 tane daha aldım, biri hep çantamda, diğeri banyoda..nefes tazeleyici olarak bile gayet başarılı..

4- avon rare pearls : dün,yeniler postumda yenisini açtığımı söylemiştim. bir şişe daha çöpe gitti..seviyorum bu kokuyu, çevremdekiler de bana yakıştırıyorlar..devam..

5- gülşah sensation aseton : aseton işte,çok ayrım yapmıyorum lakin gayet memnunum bundan..kokusu çok güzel..dün,yeniler postumda yenisi vardı,yine.

6-  hc hair complex : mucize ürün..bu, ilk kullanışım idi..saçlarımla olan takıntımı biliyorsunuz..harika besleyiciliği olan,yeni saçlar çıkartan ( alnımda bebek saçlarım var ,ve ensemde !)  saç uzatmasını epey hızlandıran bir ürün bu..saçlarımın uzamasını gerçekten de hızlandırdı.. röflem bir ayda mecbur hale gelir oldu , bu açıdan kötü tabi :)) ikinci şişeme geçicem..ambalajları değişti artık hc 'nin..yeni ambalajları da çok hoş..lakin bu kalın cam şişe çok kaliteli .bulaşık makinasına attım,elde yıkadıktan sonra..tertemiz bir pompalı cam şişem oldu,atmıyorum, içine yaz için güneş yağı karışımı doldururum..

7- colgate diş firçası : deli gibi diş fırçası paralıyorum..bazen bir ayı bulmuyor değiştirmem.. hırpalıyorum aslında diş etlerimi, bazen irrite oluyorlar..çok sık ve çok bastırarak fırçaladığım içün :) yenisi çoktan kullanıma başlandı,eskimeye yüz tuttu bile..yedekte 2-3 fırçam var her zaman..

8- klorane hassas saç derisi için şampuan tester : hc complexi sürüp,bir gün bekletip,ardından bununla yıkadım. içinden koca bir avuç şampuan çıktı. güzel ama büyük boyunu almam sanırım,stoğum çok şu sıra yine :S

9- klorane boyalı saçlar için onarıcı -narlı saç kremi : akşam kullandım yine, kokusu çok hoş, yumuşaklığı tartışılmaz..iyi bir saç kremi..

10- bioderma atoderm PP : bu iki küçük boy krem bile onlarca kez beni sivilcelerimden kurtardı..atopik ciltler için atoderm serisinin bu ürünü gerçekten muhteşem..yüz yıkama jelini de arada kullanıyorum. ayrıntılı postu hakedecek kadar ilgi çekici ve sıkı bir ürün..inşallah yakında bu postu da yaparım .

eveeet, çöpe attım gitti..oh, rahatlık :)) bi almaya bi de bitirip atmaya meraklıyız.. ne tuhaf yaratıklarız hatunlar olarak vesselam.. 

xoxo..

4 yorum:

Kitapçı Kız dedi ki...

Hassas cilt ile Atopik cilt arasında ne fark var?
Cildin çok mü kuru? Ciltte ne gibi belirtiler oluyo merak ettim

özge dedi ki...

bioderma ürünlerini bende severek kullanıyorum canım,ohh ne güzel sende bitirmişsin:)

Azimli Baykus dedi ki...

Harıkasın Sanırım artık haftalık bıtenler yapıcaksın, bu hc serumdan memnun kaldıgını yazmıssın nerde satılıyorlar? bırde intimate olarak eczanelerde satılan moos markasını onerırım.
Gorusmek uzere

sevda s. dedi ki...

klorane hassas saç derisi için şampuanı ve bioderma atopik cilt için olan ürünü çok merak ettim.