17 Mart 2012 Cumartesi

bitenler # 8





bu aralar, daha ziyade, tester/sample ürünleri kullanıp bitirmeye başladım..hem denemek hem de bitirmeye başlamak ferahlatıyor insanı.. 
değil mi özge'cim :)))

kısa kestirme yazacağım..

1- elidor co creations onarıcı yapılandırıcı bakım şampuanı : en sevdiğim şampuan,400'lük küçük boyu idi, 3 haftada bitti..

2- loreal saç boyasından -röfleden önce koruyucu kuru serum : iki gün içinde tam 5 kez işlem gördü saçım..her işlemden önce bu serumdan bol bol sürdüm saçlarııma.. üstüne hemen boya ya da saç işlemi uygulanabiliyor olması çok güzel.. durulanmıyor yani..
halihazırda röfleli olan saçıma ,ameliyat öncesi moral olsun diye, yeniden röfle yaptırdım, bu kez çok açık tonlarda, sapsarı oldum :)) ondan önce de tek renk sarı,küllü sarı, gri sarı, platin sarı gibi 4 farklı ton denedik..son röfleye kadar saçımı yıpranmadan az da olsa korudu..saçımı bu kadar korumaya çalışıp bu kadar çok hırpalamaktan da ne zevk alıyorum ,sormayın a dostlar :))

3- bioderma sensibio h2 o : iki tane yanyana üst sırada..küçük ama en az ikişer kez kullandım bu sampleleri.. bioderma alışverişim ile gelmişlerdi.. alttaki tombul minnak şişe de aynısı.. o şişeyi atmadım hatta.. gece yatısına arkadaşıma gittiğimde yanıma alırım diye düşünüyorum ,kocaman 500lük şişemden dökerek..
bioderma h20 için ne yazsak çizsek az ! çoğu blogda var zaten, az-çok biliyorsunuz.. ben de çok memnunm.ve bu 3 tester'ı da severek bitirdim..

4- nuxe serum merveillance : harikaydı ! bikaç tane daha var elimde bundan.. her paket bol bulamaç iki kullanım içeriyor..yüzüme verdiği ferahlık, kokusu, cildimi o an pürüzsüzleştirmesi.. alınası buldum kendisini..

5- bioderma sebium yüz yıkama jeli : bu minnak şişecikler ile rahat rahat 5-6 kez foşur foşur yıkadım cildimi..epey vardı elimde, eşe dosta verdim, kullandım ve sonuncusunu bitirdim..

6- bioderma atoderm gel mousse : 4 kez foşur foşur cildimi yıkadım bununla da..ortadaki beyaz köpük kutucuk.. kuru ciltler için uygun ,kesinlikle alınası.. lakin ben sebium serisini daha çok seviyorum.. bu jel köpük temizleyicinin ,geçen bitenler postumda kremleri var idi, işte o kremler sivilce için hakikaten birebir..

şimdilik bu kadar.. ciddi sağlık sorunlarım nedeniyle epeydir ayrı kaldım blog dünyasından..ayrıntılı yazarım daha sonra.. sabah taburcu oldum yine hastaneden..

kendimi iyi hissediyorken, bir bitenler postu ile keyiflenelim istedim..

herkese güpgüzel sapppsağlıklı haftasonları :))
xoxo !


4 yorum:

özge dedi ki...

canımcım ne oldu sana neden hasta oldun bakalım? çok geçmiş olsun.umarım iyisindir şimdi.
ohh testerları bitir elinde kalmasın,bende son zamnalarda hem deniyorum hemde paket paket evde yer işgal etmesini önlüyorum:) nuxe ün bu ürünü nedir?

viva dedi ki...

Cok gecmis olsun tatlim! Elidor´u bende marka olarak cok severim, maalesef almanyada satilmiyor : )

Adsız dedi ki...

Sevgili Nilay en kısa zamanda sağlığına kavuşmanı ve güzel yazılarını devam ettirmeni dilerim.Biten ürünlerle ilgili verdiğin bilgilere teşekkürler.Sevgi ve sağlıkla... adsız 'ceren':)

sevda s. dedi ki...

Çok geçmiş olsun, umarım ciddi birşey değildir.