10 Mart 2012 Cumartesi

BU HAFTAKİ KÖŞE YAZIM..

BU HAFTAKİ KÖŞE YAZIM // GAZETE RUMELİ

DUYGUSAL BOŞLUK VE ADRİANA LİMA

Merhaba Trakya !

Her hafta farklı bir konu seçmeye çalışıyorum ; iyi güzel de; gazetenin " son dakika yazı veren" tembel yazarı olarak aslında ne kadar başarılıyım , bir bilseniz ! 

Her ne kadar " mart kapıdan baktırıp kazma kürek yaktıracaksa" da, yaz gelmek üzere.. Özellikle biz bayanların tüm dondurucu kış boyunca " hava soğuk yeaa, vucudum kalori depoluyo,ben yemiyorum aslında vucudumun karbonhidrat gereksinimi vaar yeaa " diyerek geniiiiş geniş yeme-içme sefasına teslim oluşumuzun son demleri başlıyor !

O enfes karbolara son vermeden de, yüzyıl boyunca zayıflamaya çalışıp,başarısız olan biz hanımlar en çok tatlı yeme konusunda kendimize hakim olamıyoruz..

Duygusal boşluklarımızı doldurmak için, durmaksızın çikolata arzulayan bedenlerimizin suçlusu en çok da erkekler :)

Duygularımızı doldurun beyler, çikolata sektörü sizin yüzünüzden tavan yapmakta !

Baktık gördük, hala kılını kıpırdatmıyor bu beyler ,biz de yine kendi başımızın çaresine bakacağız o vakit..

Alışılagelmiş ve heryerde okuduğumuz "kilo verme-diyet-kalori yakma" ritüellerinin dışında tüyolar vereceğim şimdi, ister not alın, ister canhıraş, köşeyi yırtıp buzdolabına yapıştırın :)

1- Nar ; vucudumuzun yağ depolama yeteneğini azaltır..

2- Kurufasulye , obezite riskini yüzde 22 azaltır..

3- Öğle saatlerinde, bir parça kırmızı lahana yemek, vucudun yağ üretmesini engeller ve kilo kaybettirir..

4- Yarım çay kaşığı tarçın, bir kaşık yoğurt ile hergün yenirse, 1 ay sonra metabolizmanız olması gereken hızına erişir..

5- Kırmızı biber, metabolizmayı hızlandırır ve tatlı kırmızı toz biber ise vucuda özellikle diyet esnasında bolca enerji verir..

6- Yeşil çay,zeytin yaprağı ve zencefil; birer tutam olarak demlenip içilirse, 1 ay içinde yağ yaktırmaya başlar ve metabolizmayı inanılmaz hızlandırır..

7- Domates suyu nefis tadı ile doğal bir idrar söktürücüdür ve hergün tüketilirse kilo verdirmeye katkısı vardır..

Şimdilik bu kadar tüyolar..

Denemeye başlayıp, etkilerini gördüğünüzde, bize de fikir olması açısında yorumlarınızı beklerim..

Duygusal boşluk ,bir boşbulunmuşluktur ve hemcinslerim toplanın..Adriana Lima'yı bacaklarının ortasından caaart diye ayırma vakti geldii...


Sevgiyle,duyguyla ve fit kal Trakya !

8 yorum:

Adsız dedi ki...

"Adriana Lima'yı bacaklarının ortasından caaart diye ayırma vakti geldii"


bu cümle fazlasıyla kıskançlık içeriyor.
ne yazık!

özge dedi ki...

domates suyu severim ama düzenli içildiğinde zayıflattığını bilmiyordum canım:)

bir kum tanesi dedi ki...

faydalı bilgiler asıcam buzdolabına teşekkürler

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

ADSIZ!
adını yazmamana ne yazık ...

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

özgecim, ne güzel, öyleyse içelim güzelleşelim :)))

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

bir kum tanesi, çok teşekkürler yorumun için..eksik olma..işe yarar bilgilerin varsa paylaşabiliriz ...sevgilerr..

ben işte... dedi ki...

Ben de öğle saatlerinde kırmızı lahana olayını bilmiyordum, iyi oldu...Sağol bilgiler için...
Adriana Lima....İdolümmmm....O kadını çok beğeniyorum ben yaa...Onu değil de ebru şallıyı ayırsak olmaz mı :)) O herkese yağlısınız diyip diyip psikolojimizi bozuyor....

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

sevgili ben iştee :))

olur olur, ebru şallı da olur.. herkes kimi istiyosa onu ayırsın bacaklarından ikiye..
anağmm adrişin bu kadar seveni varmış da benim haberim yoğmuş:))

koccaman sevgiler..