24 Nisan 2012 Salı

bitenler # 11




bunlar bitti, üstüne biçok ürün daha bitti..

onları fotolayana kadar hemen bunu anlatayım kısaca :

1- akat gardi saç spreyi : saç spreyleri konusunda en bilge kişi Nunum olmakla birlikte bu sprey yıllardır ailede en çok kullanılan oldu.. tekrar alırsam Nunumun kullandığı taft volume serisinden 3 ya da 5 no'lu spreyi alacağım..

2- akat gardi 5 deodorant : abartısız 8-9 yıllık bir sprey..bekarlıktan kalma, elime geçtiğinde atacakken bi koklamak istedim, muhteşem kokusu hala bozulmamıştı.. bunu tanımlamam gerekirse bildiğiniz Gucci Rush kokusu ! oda spreyi olarak kullanıp sıpıttım :)

3- oriflame nemlendirici : zibilyon tane nemlendiriciyi aynı anda kullanırken yaptığım hata yine ! tekrar almam..

4- ipek disk pamuk : ekonomik olanların içinde en güzeli..

5- darphin lifting and firming eye serum : online eczanem alışverişim sırasında gönderilmişti.. ufak bir tüp olduğu halde bol bulamaç 15 gün kullandım.. tam boyu 550 lira civarında ve evet gerçekten benim göz çevremi toparladı,faydası olan bir ürün olduğuna kanaat getirdim..

6- nuxe serum merveillanca : bayıldığım bir ürün oldu bu, tam boyunu almayı düşünüyorum.. cildi ipek gibi yapan, enfes kokulu ve gerginleştiren bir serum.. 3-4 adet tester'dan sonuncusu idi, 2 kullanımlık ürün içeriyor.. tavsiye olunur !


2 yorum:

zoitsa dedi ki...

spreyi görünce kendimizi kabarık saçlarımızla bacak bacak üstüne atıp fincanlarımızda çayımızı yudumlarken düşündüm niyeyse:)
ahahah yapalım bi 80ler gecesi

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

vatkalı bluzleri unutmayalım ama..porselen çiçekli fincanlar ve stres bileziklerini dee:)